Pe ce perechi mizaţi în optimi?

Tragerea la sorţi a optimilor Ligii Campionilor va avea loc abia vinerea viitoare (17.12, ora 13:00). Până atunci, haideţi să împerechem noi echipele din cele două urne şi să vedem apoi cine a fost cel mai inspirat.

URNA 1

Tottenham

Schalke 04

Manchester United

Barcelona

FC Bayern

Chelsea

Real Madrid

Şahtior Doneţk

URNA 2

Inter Milano

Lyon

Valencia

FC Copenhaga

AS Roma

Marseille

AC Milan

Arsenal

19 comentarii la “Pe ce perechi mizaţi în optimi?

  1. Încep eu:

    AS Roma – Real Madrid
    Inter Milano – FC Bayern
    Lyon – Barcelona
    Marseille – Tottenham
    Arsenal – Schalke 04
    AC Milan – Chelsea
    FC Copenhaga – Manchester United
    Valencia – Şahtior Doneţk

  2. Tottenham – Lyon
    Schalke 04 – Arsenal
    Manchester United – AC Milan
    Barcelona – Marseille
    FC Bayern – Valencia
    Chelsea – AS Roma
    Real Madrid – Inter Milano
    Şahtior Doneţk – FC Copenhaga

  3. @Nastase4Case
    Ai reușit performanța de a greși 3 meciuri (Schalke – Lyon, Manchester – Valencia și Chelsea – Marseille): regulamentul spune că echipele din aceeași țară și cele care au fost în aceeași grupă nu se pot întâlni în optimi.

  4. mi se pareau mie cunoscute meciurile alea :))

    reiau:
    salut!
    tottenham – roma
    schalke – marseille
    manchester – lyon
    barcelona – inter
    noi – copenhaga
    chelsea – valencia
    real -arsenal
    sahtior – milan

  5. Catalin, tu vrei Inter pentru revansa sau simti ca va fi Inter? In orice caz, la cum merg treburile la noi acum, daca nu picam cu Sahtior, suntem out. :) Dar eu cred ca vom cadea cu Real, e „blestemul” lui Mourinho sa-si bata fostele echipe. Asadar…

    Real – Inter
    Bayern – Lyon
    Tottenham – Milan
    Schalke – Arsenal
    Man. United – Marseille
    Barcelona – FC Copenhaga
    Chelsea – Valencia
    Sahtior – Roma

  6. Aşa simt. Normal că-mi doresc şi revanşa, dar pentru asta mi-ar plăcea se ne întâlnim ceva mai târziu (în finală, eventual). Ai grijă, Barcelona şi Copenhaga nu se pot întâlni în optimi.

  7. Ah, da. In „dragostea” pe care o am vis-a-vis de ei am uitat acest aspect, fiind convins ca vor avea parte, din nou, de un culoar favorabil :)))) Pai atunci sa joace ei cu Milan, ca oricum se califica, iar danezii cu Tottenham. Deci ajungem la…

    Real – Inter
    Bayern – Lyon
    Tottenham – Copenhaga
    Schalke – Arsenal
    Man. United – Marseille
    Barcelona – Milan
    Chelsea – Valencia
    Sahtior – Roma

  8. tottenham-valencia
    schalke-marseille
    man utd-inter milano
    barcelona-lyon
    fc bayern-fc copenhaga
    chelsea-ac milan
    real madrid-arsenal
    sahtior-as roma

  9. @ hippy

    sincer sa fiu habar n-am daca sahtior e un adversar facil. in primul rand ma intereseaza jocul nostru. am puterea sa recunosc ca jucam slab. degeaba avem parte de un adversar teoretic facil daca noi nu ne ridicam la pretentiile unei echipe foarte bune.

Lasă un comentariu