Măcar de-ar avea de lucru Kraft

Meciul cu Basel nu-mi spune nimic. Când îmi amintesc ce emoţii aveam anul trecut pe vremea asta, înaintea ultimei partide din grupă, mă apucă plictiseala aşteptând reprezentaţia de diseară.

În aceste condiţii, mi-e greu să găsesc mize pentru confruntarea cu elveţienii. Una dintre ele ar fi Kraft, anunţat ca titular de presa germană. Aş vrea ca elveţienii să aibă cât mai multe faze la poarta noastră, pentru a ne putea face o idee şi mai clară despre calităţile puştiului care a avut două-trei intervenţii spectaculoase la Roma.

A doua miză îi priveşte pe Kroos şi Pranjic, care au deja câte 2 cartonaşe galbene, urmând să fie suspendaţi pentru optimi dacă mai primesc câte un avertisment. Pentru că nu-i exclus să dăm peste adversari dificili în următoarea fază a competiţiei (Inter, Lyon, Valencia, Marseille, AC Milan, Şahtior / Arsenal), ambii ar trebui să se menajeze sau să fie menajaţi.

Pronostic: FC Bayern – FC Basel 1:1 (Ribéry)

8 comentarii la “Măcar de-ar avea de lucru Kraft

  1. meciul de diseara nu-l vad ca pe un antrenament , vreau o victorie .
    un rezultat pozitiv ne ajuta destul de mult . ne mai ridica moralul .

    pronosticul meu : FC Bayern – FC Basel 3-0 (Gomez,Müller,Ribéry)

  2. Chiar si fara miza cred ca o victorie a lui bayern ar ridica moralul atat jucatorilor (unii au deja moralul prea ridicat:)))) cat si fanilor.
    Eu mizez pe un 2-0 (gomez si muller)

  3. Am facut o prima repriza buna, dar ma exaspereaza in continuare usurinta cu care ratam (in meciul asta nu prea conteaza insa in altele da: vezi meciurile cu schalke, borussia)… Sper la o repriza secunda si mai buna…

Lasă un răspuns

