Cea mai frumoasă zi

O amintire despre Conrad Heidkamp (27.09.1905 – 06.03.1994), care s-a născut cu exact 107 ani în urmă și care a fost căpitanul primei echipe campioane din istoria lui FC Bayern (1932). A povestit pentru «Bayern Magazin» (via bayernfanblock.de) Magdalena Heidkamp, cea care în primăvara lui 1934 i-a devenit soție fundașului poreclit “Grenadierul” datorită șutului puternic și precis.

În noaptea nunții noastre stăteam în brațele lui și eram foarte fericită. Fusese cea mai frumoasă zi a vieții mele și vroiam să aud asta și din gura lui. «Care a fost cea mai frumoasă zi din viața ta?», l-am întrebat, și răspunsul a venit ca tras de un pistol: «Ziua în care am luat campionatul!». Măcar e sincer și nu mă păcălește, m-am consolat eu. «Iubito», a continuat el, «câtă vreme îmi vei lăsa fotbalul și FC Bayern, clubul meu, nimic nu va putea merge prost între noi». (sursa foto: schlitzohri.org)

5 comentarii la “Cea mai frumoasă zi

  1. Super faina, povestea! La fel de frumoasa, aproape, ca si povestea Gorjanului din ziua in care a stat in acelasi salon de spital cu tipul care tinea cu Leeds Unites :)

    p.s. si da, nu rideti, povestea evocata de Catalin este cit se poate de reala, ceva identic mi s-a intimplat si mie in primul an de casnicie :)

Lasă un comentariu