La Fürth nu-i loc de surprize

Greuther Fürth – FC Bayern: un meci (sâmbătă, 16:30, Eurosport 2) înaintea căruia n-are rost să abuzez de tastele calculatorului. Când se înfruntă o debutantă în Bundesliga cu echipa care a câștigat aproape jumătate dintre edițiile acesteia, când se află față în față cluburile cu cel mai mic, respectiv cel mai mare buget, când cea mai cunoscută armă a lui David este Gerald Asamoah, deznodământul nu poate fi decât unul – chit că Goliat nu se poate baza mai nou nici pe Ribéry.

16 comentarii la “La Fürth nu-i loc de surprize

  1. 1) Heynckes a anunțat astăzi că se va retrage la finalul acestui sezon. A început cu sfârșitul, ca să zic așa.

    2) Dortmund – Bremen 2:1 și campioana en-titre nu pierde de 10 ani în deschiderea stagiunii.

    3) Din cauza rezultatului de mai sus, cauzat de nevolnicia ”verzilor”, sunt singurul care a început cu stângul în concursul de pronosticuri. Nu-mi convine să-l știu pe Gorjanu jubilând… :)

    • M-ar dezamagi fantastic Bayern daca il ia pe Klopp. Bayern nu se vrea un Arsenal unde vin tineri pe care ii vinzi pe bani buni dar castigi un trofeu la 10 ani, iar trofeele mari le cam iau antrenorii cu un nume in Europa.

  2. Hello! Anybody here? Anyway… Dacă tot nu vă înghesuiți să vă dați cu părerea despre meci, las’ c-o fac eu.

    1) Vestea proastă: am jucat slăbuț. Am făcut-o mult mai bine în prima repriză a Supercupei. Chiar dacă adversarul s-a baricadat în apărare, okay e doar rezultatul. Nici o ocazie clară timp de 43 de minute, nici măcar o circulație fluentă a balonului.

    2) Vestea bună: dacă am câștigat clar, fără să jucăm nemaipomenit, vă dați seama cum va arăta tabela, când vom zbârnâi?

    3) Sunt din ce în ce mai convins că Mandzukic este, de fapt, Gomez deghizat.

    4) Mă deranjează din ce în ce mai tare un lucru la generația actuală de fotbaliști: foarte mulți dintre ei par mai atenți la cum le stă freza, decât la joc. Astăzi a fost cazul lui Kroos, sezonul trecut m-a enervat destul de des Gomez, care una, două, își aranja părul.

    5) În ciuda nemulțumirilor – nu! Nu sunt Vlad! :)

    • iar ma citezi cu nemultumirile? hihihi… glumeam

      Din pacate pana la gol puteam sa bat pariu ca e inregistrarea oricarui meci contra echipelor precum Gladbach sau Mainz care ne-au anihilat complet si ne-au terminat pe contre mai de fiecare data jucand defensiv, cu 2 oameni langa jucatorii nostrii de banda si cu o echipa aranjata scurt.

      Spre norocul nostru adversarul joaca prima data cu noi… daca exerseaza, la retur scot egalul.

      Din nou lipsesc ideile in joc: depasiri 1-la-1, suturi de la distanta, pressingul constant in jumatatea adversa si presiunea pe arbitru cand suntem faultati.

      Robben a aratat ca un jucator terminat.

      Partea pozitiva: mi-au placut Shaqiri si Dante.

    • Inca un punct negativ: inclusiv contra unei echipe ingropata in propria jumatate Jupp nu a avut curaj sa-l scoata pe Muller si sa avem 2 atacanti reali in careu (mandzukic si pizza)

    • hmmmmm…putin haos, dar merge pe inceput de sezon…….e 3-0 totusi, adevarat ca si cu mult noroc………pe de alta parte pe final se putea termina si cu 5-0 si atunci nu aveam ce sa mai zicem………..sa le dam inca 4 jocuri zic eu sa vedem ce e………..pe atunci cred ca ne putem face o parere de cum merge treaba…….robben e varza, da, si cred ca nu-si mai revine……..ar fi bine sa se schimbe si sa fie un adevarat coechipier care sa joace pentru echipa si nu pentru el……….ma tem insa ca aici e cam gata pentru el…………..ar fi bine cred sa apara shaq in locul lui, titular meci de meci impreuna cu franck………..jerome tot periculos pentru aparare, dar nu-i baiat rau……….mario cel croat cred ca e mai bun ca mario schwabul……….eu as incerca cand e posibil cu ambii sa vedem ce iese……….kross inca se cauta, eu personal tin mult la el (poate si moshulica inca)…………neuer e neuer, asta a fost un mare transfer, o buna idee………..e cel mai bun portar german (ceilalti portari sunt varza inca, vezi si meciurile nationalei)…………..e mai bine putin, cred, dar va trebui renuntat la olandez daca isi tot face de cap, si cat de repede………………….sper ca albanezul si croatul sa fie din ce in ce mai hamisi………..si hamesiti in acelasi timp…………

  3. prima repriza in afara de primblat mingea dintr-o parte in alta a terenului nu am prea vazut nimic,mi-a placut shaqiri sau cel putin atitudinea sa,vrea,lupta si in multe cazuri obtine
    robben ofera parca mai multe schimbindu-si pozitia iar mandzukic parerea mea ca e mai bun ca gomez in jocul de pase dar nu-l depaseste la capitolul finalizare
    eu zic ca in acest campionat avem nevoie mai mult ca niciodata de puncte si in special in fata echipelor mici

  4. baieti, e doar primul joc. eu sunt multumit
    imi place saquiri…il va scoate pe robben din echipa….i can feel it :D
    Dante…..promite f muuult
    Cata….mandzucic e gomez deghizat….si cu un plus de tehnica la capitolul posesie balon si pasa

Lasă un comentariu