Van Gaal şi etalonul Braafheid

Pentru că tot ne-am dat cu părerea despre eventualele întăriri pe posturile de portar şi de fundaş stânga, iată şi părerea antrenorului în această privinţă. Următoarele două întrebări şi răspunsurile aferente fac parte dintr-un interviu publicat pe site-ul Sport Bild.

Sport Bild: Este adevărat că FC Bayern îl vrea pe Diego Benaglio, portarul elveţian al lui Wolfsburg?

Van Gaal: Asta o spun impresarii, nu noi. Noi am hotărât să jucăm mai departe cu Butt.

Sport Bild: Dar un fundaş stânga veţi cumpăra?

Van Gaal: În acest caz ar trebui să fie mai bun decât Contento sau Braafheid.

Singura chestie care mă îngrijorează pe mine din tot acest citat: folosirea ca etalon a lui Braafheid.

15 comentarii la “Van Gaal şi etalonul Braafheid

  1. Ne vom descurca bine şi fără mari transferuri. Altceva mă miră pe mine: Vlad se referă la Hoeness, deşi în discuţie erau declaraţiile lui Van Gaal. Chiar crede cineva că, după ce şi-a demonstrat priceperea anul trecut, olandezul n-ar găsi înţelegere la Uli, dacă şi-ar dori un jucător, chiar şi unul scump? Eu consider că antrenorul va avea un cuvânt greu în privinţa transferurilor. Dacă el spune că nu vrea multe achiziţii, atunci să-l credem, nu să ne imaginăm că, de fapt, altcineva a decis asta.

  2. E totusi ciudat :-? bayern a castigat destul anul acesta din UCL …. deci bani are :-? avea si daca nu ajungea in finala . Daca Bayern are cat de cat pretentii eu nu cred k poate ramane in poarta cu Butt , sa il dai drept etalon pe Braafheid e :-? ciudat (parerea mea e ca , pe postul lui sunt zeci de jucatori mult mai buni ca si el)iar Contento e o solutie….Si totusi,nu am avea nevoie de multe transferuri .. putine si reusite . Parerea mea este ca daca nu aducem nimic , la anul nu mai avem ce spera macar asa sus in ucl . Sper totusi sa luam un portar macar (avem mare nevoie) .

  3. Daca anu asta nu facem transferuri ma astept ca la anu dupa ce dispar din lot Ottl, Rensing, Sosa si Micho si poate chiar si van Bommel si Tymo sa vedem 4 nume mari.. incepand cu Neuer si Vidic care o sa fie in ultimul an de contract :D

  4. Contento sau Braafheid…..nu zice nimeni sa`i aruncam dar ne mai trebuie jucatori de valoare …posturi dublate…Butt poate fi o solutie perfecta ca rezerva pt . Neuer , iar fara un fundasi central de mare valoare nu putem sa miscam in UCL ….toata lumea se intareste iar noi speram sa ne mai scoata un Robben sau cu Ribery din cacat in timp ce adversarii dau bara …nu cred k o sa mai mearga la anul ….e pacat de valorile pe care le avem …!

  5. @ Gorjanu – Si eu speram ca anu asta sa ne intarim cu neuer si un fundas central gen Vidic/Chelini si sunt de acord… nu cred ca anu viitor o sa mai avem acelasi noroc in UCL cu apararea asta care ia gol aproape meci de meci

  6. DEUTSCHLAND UBER ALLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FANTASTIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

  7. Haideti sa ne calmam, si eu l-as vrea pe coentrao (care este peste cei doi… ma scuzati peste contento, pe braafheid nu-l iau in seama)… Butt e in varsta dar nici el nu e problema. Problema este cine sta fundas central ca daca si anul asta mergem cu demichelis si van buyten mergem ca mielul la taiere…

Lasă un comentariu