Jucăm cu Dortmund. E vreo problemă?

Aşadar sâmbătă este marele meci. Nu l-aş numi în vreun fel ştiind că titulatura de derby-ul campionatului, derby de tradiţie, Der Klassiker sau altcumva nu sunt pe placul tuturor. Totuşi e un mare meci între echipele care au dominat Bundesliga din 2010 încoace. În conjunctura actuală, eu personal nu mi-aş face probleme, indiferent de deznodământul meciului de sâmbătă. E adevărat că n-am rupt gura târgului prin jocul prestat până acum, dar pe băieţii de la Leipzig, deşi joacă cel mai frumos fotbal, nu-i văd ţinând cadenţa până la sfârşit oricâte energizante ar înghiţi. Tot pe acolo ar fi şi ţapii, tineretul de la Hoffe ori băieţii în albastru de pe Spree. Lever, Gladbach şi Schalke sunt departe iar diferenţa pare liniştitoare. Dar Borussia? Nebunia frumoasă a lui Tuchel face ca bondarii să joace exploziv dar totodată inegal, alternând meciurile foarte bune cu trăsnăi ca acelea de la Leipzig sau Ingolstadt. Din acest punct de vedere Ancelotti pare un tip a cărui vârstă îi spune să stea liniştit şi să-şi facă treaba bifând ceea este scris pe fişa postului imediat sub Liga Campionilor: 3 titluri în Bundesliga. De acord, nu şi-a implementat încă stilul propriu, Muller, Thiago şi Alaba sunt varză, Boateng încearcă să înveţe în ce direcţie aleargă Hummels iar echipa joacă un amalgam din ceea ce a învăţat de la ultimii 4 antrenori (e şi Van Haal aici). Per ansamblu, oricât de mediocri am fi, campionatul cred că se poate câştiga doar prin constanţa rezultatelor.

Aş mai menţiona un singur fapt pe care nu-mi amintesc să-l fi remarcat cineva. N-am pierdut în turul campionatului decât în toamna lui 2012 cu Leverkusen şi în 2015 cu M’gladbach, iar ambele meciuri au fost dominate de la cap la coadă prinzând doar zile din acelea în care nu-ţi intră nimic. Deci dacă eventual pierdem, e vreo problemă?

4 comentarii la “Jucăm cu Dortmund. E vreo problemă?

  1. Off topic: În primul rând am revenit la sentimente mai bune:) , chiar dacă nu am mai comentat pe blog ,nu înseamnă că nu urmăresc tot ce se întâmplă aici.
    În al doilea rând ,felicitări Hopo pentru faptul că te-ai hotărât să scrii pe blog și sper să o faci cât mai des, mai ales că blogul devenise brusc sumbru și trist. Ai toată stima și aprecierea mea!

    On topic: Nu e nici o problemă ,chiar dacă pierdem. Credeți că predecesorii lui Ancelotti când au preluat-o pe Bayern au avut rezultate mai bune ?Am demonstrat prin cifre că nu e chiar așa ,iată performanțele ultimilor 3 antrenori după primele 10 etape:
    1.Guardiola 26 puncte 22-6
    2.Ancelotti 24 puncte 24-6
    3.Jupp 22 puncte 26-3
    Toate cifrele aici, https://germanbundesligablog.wordpress.com/2016/11/05/duelul-titanilor-guardiola-vs-ancelotti/.

    Și nu în ultimul rând ,în așteptarea marelui meci , câteva date interesante pe fcbayern.ro , o avancronică Bvb- Bayern scrisă tot de subsemnatul :)
    http://fcbayern.ro/2016/11/16/avancronica-borussia-dortmund-fc-bayern-munchen/

    • Multumesc pentru aprecieri si scuze ca am vazut asa tarziu cele scrise de tine. Si eu urmaresc blogul tau cu interes. Blogul acesta este al lui Catalin si nu intentionez decat sa tin concursul in picioare.

  2. … am ajuns o echipa de puleți … mu**tu a plecat în Anglia dar nu înainte de a se bălega în istoria noastră … în schimb a venit un hom care mi se pare din ce în ce mai senil … o fi fost și el ceva cândva, dar e depășit total … îmi era mie ciudată privirea aia cu o geană în sus și una în jos, de om mirat … eu i-aș trimite rapid pe toți la echipa a doua și i-aș pune pe lista de transferuri … puteți uita de trofee … Echipa trebuie refăcută din temelii … de la zero … nu din cauza ultimelor meciuri pierdute și remize … ci deja de cei 3 ani de când nu mai jucăm nimic, iar pe zi ce trece jucătorii sunt tot mai neimplicați …

Lasă un răspuns

