Cea mai placuta Pep-mintire?

In mijlocului unei seri de quiz intr-un bar iralndez si dupa vro 2-3 beri m-am trezit blocat complet si cred ca nu era Guinness-ul de vina.

Un amic si fan Man.United m-a intrebat daca ar trebui sa isi faca griji pentru ManU acum ca Pep e la City. Simpla intrebarea si simplu raspunsul: Nu! Numarul de fani United din oras se va tripla panala la finalul primilor 3 ani ai lui Pep la City pentru ca e greu sa poti gasi un stil de joc mai plictisitor.

Pana acum a fost simplu, dar am fost brusc lovit cu o intrebare cheie: care e cea mai placuta amintire de la Bayern din perioada Guardiola. Ei bine asta e momentul in care toate rotitele s-au oprit si mi-a luat inca vro 2 beri sa vin cu raspunsul: stai sa iti arat un clip. Asta e! Stiu, e la fel de ineficient ca restul celor 3 ani dar muzica face toti banii.

Reuseste careva dintre voi ceva mai palpabil pentru ca pe mine m-a blocat complet intrebarea asta cu Pep-mintirea placuta.

87 comentarii la “Cea mai placuta Pep-mintire?

  1. Sunt două amintiri plăcute cate îmi vin în minte:
    1. Când a fost anunțat oficial antrenor (nu câștigasem încă liga cu Jupp ) și am sărit în sus de bucurie.
    2.Când a fost anunțat antrenor la City, la fel ca prima dată,am sărit în sus de bucurie …..doar că de această dată ,că pleacă:))))

    • Eu sunt in aia 5%. Cred ca o sa vina vreodata (din motive legate de ciclicitatea implacabila a fenomenului) si vremea cand Bayern va regreta perioada Pep cu titluri BL, cupe, semifinale CL, top4 european constant. Bun, nu o fi confirmat el asteptarile (macar 3 sau mai bine 5-6 „urechiate”, citez din memorie), dar problema a fost la asteptari, nu la el. As zice ca nu a fost chiar atat de rea perioada si chiar atat de ratata experienta cu el…

  2. Cind am auzit ca pleaca si ca nu vom mai vedea sute de pase cind am fi putut vedea atitea faze periculoase.

    Nu sint in masura sa apreciez nivelul lui de cunoastere a limbii germane insa aici chiar toti sunt derutati

  3. Cred că dacă nu ar fi existat succesul cu Jupp pe bancă ar fi fost multe regrete la plecarea lui Pep . Însă dacă ținem cont de valoarea lotului ,cele 3 semifinale de ligă tot ar fi puțin. Mai mult decât atât , dintre formațiile de top din Europa doar pe Juventus am eliminat-o în 3 ani. Iarăși foarte puțin. Să nu mai zic că în deplasare în meciurile eliminatorii din ligă nu am avut decât o victorie în 3 ani deși de cele mai multe ori am avut adversari accesibili în optimi și sferturi .

    • Pep a venit dupa 3 finale si a ajuns in zero finale. Cred ca asta spune cam totul pentru ca nu a venit pe post Magath (iau bundesliga)… ci cu cv de iau urechelnita… si a reusit doar un joc la care nici nu te poti uita fara sa iti versi berea de nervi

  4. pt mine cea mai placuta pep-mintire este finalul dublei cu Juve…a fost suspans cu final fericit

    In alta ordine de idei….
    Lasand la o parte trofeele sau lipsa lor….numirea lui Pep a fost una facuta in primul rand pt marketing, parerea mea
    Ai nostri oameni din management stiau f clar ca stilul chelului este diferit fata de stilul Bayern
    Sa aduci un astfel de om si sa il pui antrenor va produce schimbari…riscante…nu trebuie studii superioare pt o asemenea concluzie
    Am vazut recent un documentar unde s-a povestit despre returul cu real Madrid(0-4)…veteranii echipei au cerut ca Bayern sa joace dupa stilul „Bayern”…si Chelu a fost de acord

    Aici intervine o mare eroare a conducerii noastre, parerea mea…in astfel de situatii iei una din 2 masuri: dai afara antrenorul(nu are vestiarul in mana) sau jucatorii care nu respecta deciziile si strategiile antrenorului(ca semn al sustinerii antrenorului numit in functie)
    Managementul nostru a facut cum nu se poate mai prost….nu a facut nimic, lasandu-i in aceeasi oala(pe antrenor si revoltati)
    Chelul nu a avut nici un cuvant de zis…in mod normal ii dadea pe revoltati afara la finele acelui sezon (asa cum a procedat la Barca…si, mai nou, la City)
    Se stie ca Guardiola nu tolereaza nesupunerea…e ca un dictator…

    Pe mine chelu m-a pierdut definitiv in dubla cu Barca…desi nu aveam nici o sansa sa eliminam in acel sezon tripleta catalana….atitudinea lui mi-a starnit dispret…

    Intr-adevar, nu imi place tiki-taka…vreau fotbal direct…insa stilul nu are relevanta aici…Daca aduci pe cineva pt o treaba…trebuie sa iti asumi si sa il sustii 100%…Chelu` a avut destule limitari in aventura Bayern.

    La City Guardiola are ceva ce nu a avut la Bayern…libertatea de a face ce il duce capu` (sa dea afara pe cine vrea si sa aduca aproape pe cine vrea….)…se vedem ce va reusi

  5. Nu sunt de acord cu cei care susțin că Pep e un mare antenor,mai degrabă a avut noroc la Barcelona că a prins probabil cea mai bună echipă din toate timpurile. Iată argumentele mele:
    1. A amețit toți jucătorii cu schimbările de poziții în teren.
    2. Nu a adus nici un fundaș de calitate deși toate mingile care plecau de la Neuer au fost doar pase și chiar era nevoie de fundași buni.
    3. În meciurile în care adversarul făcea presing agresiv (ex. meciul tur cu Porto) din cauza acestor pase între fundași pierdeam deseori mingea și de cele mai multe ori luam gol.(chiar și în Bundesliga se mai întâmpla acest lucru)
    4.Neuer a avut interzis în a degaja balonul,doar pase-pase. Țin minte că în meciul cu Atletico a degajat repede un balon la Costa parcă pentru un contraatac rapid (apărarea lui Atletico era depășită în acel moment) iar camerele video l-au prins pe Pep cum dădea din cap nemulțumit.
    5. În meciul tur cu Barcelona ,după ce în prima repriză Neuer scoate câteva mingii de la trioul Messi-Neymar-Suarez aflați în plină formă ,la pauză nu a luat nici o măsură preventivă de a împiedica atacurile. Mai mult decât atât, în a 2-a repriză Barcelona i-a lăsat pe cei 3 aproape de mijlocul terenului ,a cedat posesia iar cap de cretă al nostru nu a înțeles tactica și ataca în valuri dar superficial poarta Barcelonei lăsându-i pe MSN să-și facă de cap.
    6. În meciul tur cu Atletico geniul Pep a mai găsit o soluție, l-a lăsat pe tușă pe Muller. Câți dintre antrenorii mediocrii ar fi apelat la această soluție ?
    7.Cornerele și fazele fixe. Câte goluri am dat că eu cred că le număr pe degete. În meciul tur cu Real am avut destul de multe cornere (nu mai știu cifra exact) și nu am fost în stare să dăm un gol.
    8. Bundesliga a câștigat-o și datorită formei slabe pe care a arătat-o Bvb în primii 2 ani a lui Pep .
    9.Un singur meci am văzut altă tactică la Pep,cu Bvb ,în rest fie că jucam cu Padeborn fie cu Real ,același stil și cu aceeași apărare fragilă.
    10. Accidentările ,mult prea multe ținând cont de rotația jucătorilor,plus certurile cu statul medical.
    Ar mai fi și alte argumente dar mă opresc aici
    PS: Dau în scris ,Guardiola nu va câștiga nici o ligă în următorii 10 ani indiferent unde va mai antrena.

    • daca stii dincolo de dubiu ca nu va lua liga in 10 ani….fa o investitie sigura…gaseste o casa de pariuri care sa tina pariul si baga o suma pe masura sentimentului de siguranta…..doar mergi la sigur, nu-i asa?

      • Nu cred că există o casă de pariuri unde să beneficiezi de suma pariată peste 10 ani. Spun cred că nu am jucat și nici nu mă văd să joc la pariuri în viitor.
        Când am zis că sunt sigur mă refeream la 99%,restul intră la surprize gen Grecia la Euro sau Portugalia în acest an,Porto sau chiar Chelsea în ligă etc.

        • nu da inpoi…cand te exprimi „dau in scris ca…” inseamna marja de eroare 0
          pe de alta parte, sunt sigur ca ai vazut ironia in exprimarea mea

          te pierzi in detalii, mai sus, detalii fara relevanta prea mare, opinia mea
          Chelul este cine este (misto potrivirea, nu?)….chelul era acelasi si inainte sa vina la noi
          Faptul ca capetele (cacofonie asumata) luminate din conducere l-au angajat…trebuie blamat…
          Chelul a livrat fix ce stia sa faca…dovada este City…daca te uiti la meciurile lor ..te incearca un „deja vu” care da fiori

          • Nu dau înapoi :) ,o foarte mică șansă are și Pep cam aceeași pe care o are Leverkusen în următorii 10 ani :) . Așa văd eu lucrurile.
            Și știi de ce sunt mai mult ca sigur că nu ia liga ? Încep din ce în ce mai multe echipe să citească jocul ăsta de posesie (deja rudimentar din punctul meu de vedere) . Când în 3 ani nu vii cu absolut nimic nou, folosești același stil de joc și strici o echipă formidabilă și mai ales nici măcar nu ajungi să joci o finală de CL ,atunci problema e la antrenor. Din cauza asta m-a făcut să cred că nu ia liga cu nici o echipă .
            În schimb ,sunt de acord cu tine că vina aparține și conducerii când l-au adus. Probabil au sperat că o să plouă cu urecheate (știu că cineva de pe forum a zis chestia asta aici dar nu mai știu cine).
            Dar tu de ce crezi că ar lua liga? Sau ai revenit la sentimente mai bune față de chel ?

            • 😃😃😃….eu nu am zis ca pep va lua liga….am comentat siguranta ta ca nu o va lua…cand spui „mai mult ca sigur”…fiecare antrenor are filosofia sa….pt a o pune in practica cat mai aproape de ceea ce percepe drept fotbalul ideal are nevoie de o anumita tipologie de jucatori…Bayernul (desi a avut si cateva momente bune in mandatul sau-mai ales in noiembrie)nu e echipa croita pt chel…de aceea am zis ca e important ca la city poate face ce vrea el(aduce/da afara)….

  6. Off topic: Cât ghinion pot să am la fantasy Bundesliga etapa asta ,îl vând pe Ribery și Rode ca să am bani de Bellarabi și acesta se accidentează în minutul 1 ☹ , Vidal nu joacă tiular și e băgat prin min 60 și implicit face puține puncte….Rămâne doar Bvb să mai salveze ceva etapa asta printr-un fundaș și un atacant 🙂

      • M-am scos sigur (și singur) ,pe ultimul loc etapa asta :))). Nu am fost mulțumit cu Muller căpitan „doar ” 9 puncte și l-am modificat pe Aubameyang (se poate face acest lucru chiar dacă etapa e deja începută) și mi-a adus doar 2 puncte și am pierdut 9. Bineînțeles ca să continui greșelile , l-am modificat și pe Auba 😀 și l-am pus căpitan pe cel mai slab jucător al meu ,Jancker. (parcă văd că ăsta obține punctaj negativ mâine) 🙂
        În schimb ,din ce văd eu ,tu vrei să faci dubla anul ăsta:)))

  7. Ținând cont de faptul că mai sunt doar 2 zile până la o nouă etapă de Bundesliga,am calculat eu rezultatele etapei a 2-a la concursul de pronosticuri.
    Ca și prima etapă sunt 4 câștigători ,dintre care doi care au câștigat și prima etapă, Gogu și Hippy iar la polul opus se află contraperformanța lui Florin de a nu nimeri nici un rezultat.

    1.Gogu ,Hippy, Zaharia, Stefan – 4 puncte
    2.Liviu ,Detectivul, Olteanu, Carol, Gorjanu , Vlad , Mandula – 3 puncte
    3.Hopo,Fcbm81, Năstase, Ovidius ,Samoilă, Dan,Cristi -2 puncte
    4 Florin Radu -0 puncte

    Clasamentul final:
    1-2 Gogu 10p( 2 L1 )
    1-2 Hippy 10p ( 2 L1 )
    3-4 Liviu 9p ( 1 L1 ) (1 L2)
    3-4 Zaharia Stefan 9p (1 L 1 )( 1 L2 )
    5-6 Hopo 8p ( 1 L1 ) (1 L3)
    5-6 Stefan 8p ( 1 L 1) ( 1 L3 )
    7-8 Detectivul 8p ( 2 L2 )
    7 -8 Olteanu 8p ( 2 L2 )
    9-15 Fcbm81 7p ( 1 L2 ) (1 L3)
    9-15 Năstase4Case 7p ( 1 L2 ) (1 L 3)
    9-15 Ovidius 7p ( 1 L2 ) (1 L 3)
    9-15 Samoila 7p ( 1 L2 ) (1 L 3)
    9-15 Carol 7p (1 L 2) ( 1 L3 )
    9-15 Gorjanu 7p (1 L2) ( 1 L3 )
    9-15 Vlad 7p(1 L 2)( 1 L3 )
    16 Dan 6p ( 2 L3 )
    17 Mandula 6p ( 1 L 2)( 1 L4 )
    18 Florin Radu 5p( 1 L2 ) (1 L 4)
    19 Cristi 2 ( 1 L 43)

    Etapa viitoare începe vineri 16 septembrie:

    Köln – Freiburg
    Hamburg SV – Leipzig
    Bayern München – Ingolstadt
    Dortmund – Darmstatd 98
    Hoffenheim – Wolfsburg
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen
    Mönchengladbach – Werder Bremen
    Augsburg FC – Mainz
    Hertha Berlin – Schalke 04

  8. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig x
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 1
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 1
    Hertha Berlin – Schalke 04 1

  9. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig 1
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 1
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 1
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 1
    Hertha Berlin – Schalke 04 1

  10. Salutare tuturor!
    Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig x
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg x
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz x
    Hertha Berlin – Schalke 04 x

  11. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig 1
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 1
    Hertha Berlin – Schalke 04 1

  12. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig 1
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz X
    Hertha Berlin – Schalke 04 X

  13. multumim mult de update fcbm81

    Köln – Freiburg x
    Hamburg SV – Leipzig 2
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 2
    Hertha Berlin – Schalke 04 2

  14. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig x
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 2
    Hertha Berlin – Schalke 04 2

  15. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig 1
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg x
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 1
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 1
    Hertha Berlin – Schalke 04 x

  16. Köln – Freiburg 2
    Hamburg SV – Leipzig 1
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 2
    Augsburg FC – Mainz 1
    Hertha Berlin – Schalke 04 2

  17. danke, Marian!

    Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig 2
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg x
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 1
    Hertha Berlin – Schalke 04 x

  18. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig X
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 1
    Hertha Berlin – Schalke 04 1

  19. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig 2
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz x
    Hertha Berlin – Schalke 04 x

  20. Köln – Freiburg X
    Hamburg – Leipzig X
    Bayern – Ingolstadt 1
    Frankfurt – Leverkusen 1
    Dortmund – Darmstadt 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Gladbach – Werder 1
    Augsburg – Mainz X
    Hertha BSC – Schalke 1

  21. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig 1
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 1
    Hertha Berlin – Schalke 04 1

  22. Köln – Freiburg 1
    Hamburg SV – Leipzig 1
    Bayern München – Ingolstadt 1
    Dortmund – Darmstatd 98 1
    Hoffenheim – Wolfsburg 2
    Frankfurt Eintracht – Leverkusen 2
    Mönchengladbach – Werder Bremen 1
    Augsburg FC – Mainz 2
    Hertha Berlin – Schalke 04 2

  23. Mâine jucăm fără Lahm,Alaba și Muller, cică ar avea ceva la stomac.( o fi de la cârnați și bere cu oktoberfestul ăsta🙂) ,plus faptul că Boateng și Robben o să fie doar pe banca de rezerve. Tare mă mănâncă degetele să-mi schimb pronosticul într-un mare X dar singura chestie care mă face să mă răzgândesc de fiecare dată e prezența lui Ribery în primul 11 și a lui Kimmich, cel din urmă părând a fi mai atacant decât Lewa.🙂
    @hippy Sper că i-ai schimbat la Fantasy în ultimul ceas pe Alaba și Muller căci altfel e nasol…… mai ales că eu i-am înlocuit pe Muller și Lahm cu A.Modeste (căpitan) și J. Hector. :)))))

    • nu am reusit sa-i schimb desi mi-am incropit echipa ieri, am aflat dupa o ora ca Alaba, Muller si Lahm sunt bolnaviori dar nu mai puteam face modificari. Asta e, se pare ca voi juca in cel mult 9 (Lewandowski, Gotze, Vidal, Goretzka, Haraguchi, Rodriguez, Hummels, Sakai si Neuer)..

  24. După cum știți Vlad este plecat, Cătălin a retrogradat în zweite sezonul trecut, așa că am calculat eu rezultatele ultimei etape. Etapa a fost câștigată tot de 4 jucători, ca și în primele 2 etape :Detectivul ,Carol, Gorjanu și Dan .În clasamentul general conduce Hippy aflat într-o formă de zile mari ,urmat de campionul de la Euro (Detectivul) și Zaharia.

    Clasamentul etapei a 3-a
    1.Detectivul ,Carol, Gorjanu și Dan- 6 puncte
    2.Hippy,Zaharia,Hopo,Olteanu,Fcbm,Năstase,Ovidius,Samoilă și Cristi -5 puncte
    3.Vlad și Mandula -4 puncte
    4.Florin -2 puncte

    *Au lipsit: Gogu ,Liviu ,Stefan

    Clasamentul final:

    1 Hippy 15p ( 2 L1 ) ( 1 L2)
    2-3 Detectivul 14p (1 L1) ( 2 L2 )
    2-3 Zaharia Stefan 14p (1 L 1 )( 2 L2 )
    4-6 Hopo 13p ( 1 L1 ) ( 1 L2) (1 L3
    4-6 Carol 13p ( 1 L1) (1 L 2) ( 1 L3 )
    4-6 Gorjanu 13p ( 1 L1 ) (1 L2) ( 1 L3 )
    7 Olteanu 13p ( 3 L2 )
    8 Dan 12p ( 1 L1) ( 2 L3 )
    9-12 Fcbm81 12p ( 2 L2 ) (1 L3)
    9-12 Năstase4Case 12p ( 2 L2 ) (1 L 3)
    9-12 Ovidius 12p ( 2 L2 ) (1 L 3)
    9-12 Samoila 12p ( 2 L2 ) (1 L 3)
    13 Vlad 11p(1 L 2)( 2 L3 )
    14 Gogu 10p( 2 L1 )
    15 Mandula 10p ( 1 L 2) (1 L3 ) ( 1 L4 )
    16 Liviu 9p ( 1 L1 ) (1 L2)
    17 Stefan 8p ( 1 L 1) ( 1 L3 )
    18 Cristi 7 ( 1 L2) ( 1 L 3)
    19 Florin Radu 7p( 1 L2 ) (2 L 4)

    Urmează etapa a 4-a, o etapă intermediară așa că, grăbiți-vă .
    Iată meciurile și pronosticurile mele:

    Wolfsburg – Dortmund 2
    Freiburg – Hamburg 1
    Darmstadt – Hoffenheim 2
    Ingolstadt – Frankfurt 1
    Werder – Mainz X
    RB Leipzig – Gladbach 2
    Schalke – Köln X
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

    • din nou, multumim de update!

      Wolfsburg – Dortmund 2
      Freiburg – Hamburg 2
      Darmstadt – Hoffenheim 2
      Ingolstadt – Frankfurt 2
      Werder – Mainz 2
      RB Leipzig – Gladbach 2
      Schalke – Köln 1
      Bayern – Hertha BSC 1
      Leverkusen – Augsburg 1

      PS: La fantasy am esuat lamentabil, dupa ce 4 titulari mi-au adus 0 puncte (Alaba, Muller, Gotze si Hummels), a urmat evolutia lui Sakai -1 punct (deja eram in handicap si mai aveam la dispozitie 6 jucatori asa ca am reusit oarecum sa recuperez 24p Lewandowski, 6p Haraguchi, 6p Vidal, 6p Rodriguez, 3p Goretzka si 4p Neuer).

      • O să încerc să țin clasamentul până revine Vlad. Și eu am avut 3 jucători care mi-au adus 0 puncte: Hummels,Aubameyang și Jancker.
        Oricum nu ai eșuat la fantasy,din ce văd eu ,la fel ca în Bundesliga, sunt eu (Bayern Munchen) ,tu ( BVB) și restul :)))

  25. Wolfsburg – Dortmund 2
    Freiburg – Hamburg 1
    Darmstadt – Hoffenheim 1
    Ingolstadt – Frankfurt 1
    Werder – Mainz 2
    RB Leipzig – Gladbach 1
    Schalke – Köln 1
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

    Multumesc pt update!

  26. Wolfsburg – Dortmund x
    Freiburg – Hamburg 1
    Darmstadt – Hoffenheim x
    Ingolstadt – Frankfurt 1
    Werder – Mainz 1
    RB Leipzig – Gladbach x
    Schalke – Köln 1
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

  27. Wolfsburg – Dortmund 2
    Freiburg – Hamburg 1
    Darmstadt – Hoffenheim x
    Ingolstadt – Frankfurt 1
    Werder – Mainz 2
    RB Leipzig – Gladbach x
    Schalke – Köln 1
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

  28. Wolfsburg – Dortmund 2
    Freiburg – Hamburg x
    Darmstadt – Hoffenheim 2
    Ingolstadt – Frankfurt 2
    Werder – Mainz 2
    RB Leipzig – Gladbach 2
    Schalke – Köln 1
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

  29. Salutare tuturor!
    Wolfsburg – Dortmund 2
    Freiburg – Hamburg 1
    Darmstadt – Hoffenheim 1
    Ingolstadt – Frankfurt 1
    Werder – Mainz 1
    RB Leipzig – Gladbach 1
    Schalke – Köln 1
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

    • Wolfsburg – Dortmund 2
      Freiburg – Hamburg 1
      Darmstadt – Hoffenheim x
      Ingolstadt – Frankfurt x
      Werder – Mainz x
      RB Leipzig – Gladbach 2
      Schalke – Köln 1
      Bayern – Hertha BSC 1
      Leverkusen – Augsburg 1

  30. Wolfsburg – Dortmund 2
    Freiburg – Hamburg 1
    Darmstadt – Hoffenheim 2
    Ingolstadt – Frankfurt X
    Werder – Mainz 2
    RB Leipzig – Gladbach X
    Schalke – Köln 1
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

  31. Wolfsburg – Dortmund 2
    Freiburg – Hamburg 1
    Darmstadt – Hoffenheim 2
    Ingolstadt – Frankfurt 1
    Werder – Mainz 2
    RB Leipzig – Gladbach 2
    Schalke – Köln 1
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

  32. Wolfsburg – Dortmund 1
    Freiburg – Hamburg 1
    Darmstadt – Hoffenheim 2
    Ingolstadt – Frankfurt 2
    Werder – Mainz 1
    RB Leipzig – Gladbach 2
    Schalke – Köln 1
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

  33. Wolfsburg – Dortmund 2
    Freiburg – Hamburg 1
    Darmstadt – Hoffenheim 1
    Ingolstadt – Frankfurt 1
    Werder – Mainz X
    RB Leipzig – Gladbach 1
    Schalke – Köln X
    Bayern – Hertha BSC 1
    Leverkusen – Augsburg 1

  34. Wow… O vacanta am luat si eu si S04 e pe ultimul loc, Losrrkusrn ii prinde din urma, taurii rosii se bat pt podium cu o echipa de necunoscuti, bvb vrea sabata suta de goluri marcate pana la anul nou… Ce se intampla? Mai am cateva zile pana ajung inapoi si nu stiu la ce sa ma mai astept, dar is tare curios sa vad cum o aa arate Bundesliga la pauza de iarna si mai ales daca a mai supravietuit careva in Europa

    • … stai numai linistit Vlad … enjoy numai de zile senine si insorite … cu atat mai frumos cu cat vor fi surprize mai mari :) … poate a venit si vremea Kolnului, Berlinului si Leipzigului … abia a inceput BL … mai este vreme sa se mai suceasca clasamentul de cateva ori … deocamdata Detectivul profita … dar vedem noi la final :)))))))))))))))))))))))))

  35. UPDATE :Clasamentul etapei a 4-a
    Etapa a fost câștigată de Gorjanu aflat la a 2-a victorie consecutiv și l-a egalat astfel în fruntea clasamentului pe Hippy. Podiumul este încheiat de Detectivul ,cu mențiunea că cei 3 sunt despărțiți de „golaveraj”

    1 Gorjanu 6p
    2 Detectivul, Hopo 5p
    3 Hippy ,Olteanu ,Dan ,Samoilă, Mandula, Liviu și Cristi 4p
    4 Carol, Fcbm ,Năstase și Florin 3p
    5 Vlad 2p
    6 Zaharia și Ovidius 1p

    *Au lipsit: Gogu și Stefan

    Clasamentul final:

    1-2 Hippy 19p ( 2 L1 ) ( 1 L2) ( 1 L3 )
    1-2 Gorjanu 19p ( 2 L1 ) (1 L2) ( 1 L3 )
    3 Detectivul 19p (1 L1) ( 3 L2 )
    4 Hopo 18p ( 1 L1 ) ( 1 L2) (1 L3)
    5 Olteanu 17p ( 3 L2 ) (1 L3 )
    6 Carol 16p ( 1 L1) (1 L 2) ( 1 L3 ) ( 1 L4)
    7 Dan 16p ( 1 L1) ( 3 L3 )
    8 Samoila 16p ( 2 L2 ) (2 L 3)
    9 Zaharia Stefan 15p (1 L 1 )( 2 L2 ) (1 L 6 )
    10-11 Fcbm81 15p ( 2 L2 ) (1 L3) ( 1 L4)
    10-11 Năstase4Case 15p ( 2 L2 ) (1 L 3) ( 1 L4 )
    12 Mandula 14p ( 1 L 2) (2 L3 ) ( 1 L4 )
    13 Liviu 13p ( 1 L1 ) (1 L2) (1 L3)
    14 Ovidius 13p ( 2 L2 ) (1 L 3) ( 1 L5)
    15 Vlad 13p (1 L 2)( 2 L3 ) ( 1 L5 )
    16 Stefan 12p ( 1 L 1) ( 1 L3 )
    17 Cristi 11p ( 1 L2) ( 2 L 3)
    18 Gogu 10p( 2 L1 )
    19 Florin Radu 10p( 1 L2 ) (3 L 4)

    Meciurile etapei a 5-a și pronosticurile mele:

    Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 1
    Frankfurt – Hertha BSC X
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen 2
    Werder – Wolfsburg 2
    Hoffenheim – Schalke 2
    Köln – RB Leipzig 1

  36. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 1
    Frankfurt – Hertha BSC 2
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen 1
    Werder – Wolfsburg x
    Hoffenheim – Schalke x
    Köln – RB Leipzig x

  37. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt x
    Frankfurt – Hertha BSC 2
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen 2
    Werder – Wolfsburg 2
    Hoffenheim – Schalke 2
    Köln – RB Leipzig 2

  38. Salutare tuturor!
    Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 1
    Frankfurt – Hertha BSC 1
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen x
    Werder – Wolfsburg 2
    Hoffenheim – Schalke 1
    Köln – RB Leipzig 1

  39. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 1
    Frankfurt – Hertha BSC 1
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen X
    Werder – Wolfsburg 2
    Hoffenheim – Schalke X
    Köln – RB Leipzig 1

  40. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 1
    Frankfurt – Hertha BSC 1
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen 1
    Werder – Wolfsburg x
    Hoffenheim – Schalke 1
    Köln – RB Leipzig 1

  41. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 1
    Frankfurt – Hertha BSC x
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen 2
    Werder – Wolfsburg 2
    Hoffenheim – Schalke 2
    Köln – RB Leipzig x

  42. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 1
    Frankfurt – Hertha BSC 1
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen x
    Werder – Wolfsburg 1
    Hoffenheim – Schalke 2
    Köln – RB Leipzig 1

  43. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 1
    Frankfurt – Hertha BSC X
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen 1
    Werder – Wolfsburg X
    Hoffenheim – Schalke X
    Köln – RB Leipzig X

  44. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 1
    Frankfurt – Hertha BSC 1
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen X
    Werder – Wolfsburg 2
    Hoffenheim – Schalke 2
    Köln – RB Leipzig 1

    @fcbm81 La mine sunt 2 locuri 2 (au fost 4 etape pana acum). In rest faci o treaba excelenta, multumim!

    • Ai dreptate, scuze de greșeală ,am fost rupt de oboseală atunci de la job când am calculat și nu am mai stat să verific eventualele greșeli . Sper ca în rest să fie ok . Corect este :
      4 Hopo 18p ( 1 L1 ) ( 2 L2) (1 L3)

  45. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt x
    Frankfurt – Hertha BSC x
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen 1
    Werder – Wolfsburg 2
    Hoffenheim – Schalke 2
    Köln – RB Leipzig 1

  46. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt x
    Frankfurt – Hertha BSC x
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen 2
    Werder – Wolfsburg 2
    Hoffenheim – Schalke 2
    Köln – RB Leipzig x

  47. Dortmund – Freiburg 1
    Hamburg – Bayern 2
    Augsburg – Darmstadt 2
    Frankfurt – Hertha BSC 1
    Gladbach – Ingolstadt 1
    Mainz – Leverkusen 2
    Werder – Wolfsburg 1
    Hoffenheim – Schalke 2
    Köln – RB Leipzig 1

  48. Oameni buni am avut 2 greșeli etapă trecută (cam multe după standardul meu :))) :
    1. Am greșit un loc 2 la Hopo (mulțumesc Hopo pentru atenționare)
    2. L-am punctat cu 4 puncte în plus pe Stefan deși acesta a lipsit.

    Clasamentul final ar trebui să fie:

    1-2 Hippy 19p ( 2 L1 ) ( 1 L2) ( 1 L3 )
    1-2 Gorjanu 19p ( 2 L1 ) (1 L2) ( 1 L3 )
    3 Detectivul 19p (1 L1) ( 3 L2 )
    4 Hopo 18p ( 1 L1 ) ( 2 L2) (1 L3)
    5 Olteanu 17p ( 3 L2 ) (1 L3 )
    6 Carol 16p ( 1 L1) (1 L 2) ( 1 L3 ) ( 1 L4)
    7 Dan 16p ( 1 L1) ( 3 L3 )
    8 Samoila 16p ( 2 L2 ) (2 L 3)
    9 Zaharia Stefan 15p (1 L 1 )( 2 L2 ) (1 L 6 )
    10-11 Fcbm81 15p ( 2 L2 ) (1 L3) ( 1 L4)
    10-11 Năstase4Case 15p ( 2 L2 ) (1 L 3) ( 1 L4 )
    12 Mandula 14p ( 1 L 2) (2 L3 ) ( 1 L4 )
    13 Liviu 13p ( 1 L1 ) (1 L2) (1 L3)
    14 Ovidius 13p ( 2 L2 ) (1 L 3) ( 1 L5)
    15 Vlad 13p (1 L 2)( 2 L3 ) ( 1 L5 )
    16 Cristi 11p ( 1 L2) ( 2 L 3)
    17 Gogu 10p( 2 L1 )
    18 Florin Radu 10p( 1 L2 ) (3 L 4)
    19 Stefan 8p ( 1 L 1) ( 1 L3 )

  49. UPDATE ETAPA 5-a
    Detectivul este noul lider al concursului de pronosticuri. Acesta a câștigat etapa a 5-a ,nimerind 8 din 9 rezultate ! Astfel ,l-a devansat pe Gorjanu aflat pe locul doi și pe cel care a deținut poziția de lider până acum ,Hippy care coboară două poziții până pe ultimul loc de podium.

    Clasamentul etapei a 5-a
    1 Detectivul 8p
    2 Cristi 7p
    3 Carol, Zaharia, Fcbm, Liviu, Ovidius 6p
    4 Gorjanu ,Dan ,Samoilă ,Năstase, Vlad, Florin 5p
    5 Hippy, Hopo ,Olteanu, Mandula 4p

    Clasamentul final:

    1 Detectivul 27p (2 L1) ( 3 L2 )
    2 Gorjanu 24p ( 2 L1 ) (1 L2) ( 1 L3 ) ( 1 L4)
    3 Hippy 23p ( 2 L1 ) ( 1 L2) ( 1 L3 ) ( 1 L5)
    4 Carol 22p ( 1 L1) (1 L 2) ( 2 L3 ) ( 1 L4)
    5 Hopo 22p ( 1 L1 ) ( 2 L2) (1 L3) ( 1 L5)
    6 Zaharia Stefan 21p (1 L 1 )( 2 L2 ) ( 1 L3) (1 L 6 )
    7 Dan 21p ( 1 L1) ( 3 L3 ) (1 L4)
    8 Olteanu 21p ( 3 L2 ) (1 L3 ) (1 L5)
    9-10 Samoila 21p ( 2 L2 ) (2 L 3) ( 1 L4)
    9-10 Fcbm81 21p ( 2 L2 ) (2 L3) ( 1 L4)
    11 Năstase4Case 20p ( 2 L2 ) (1 L 3) ( 2 L4 )
    12 Liviu 19p ( 1 L1 ) (1 L2) (2 L3)
    13 Ovidius 19p ( 2 L2 ) (2 L 3) ( 1 L5)
    14 Cristi ( 2 L2 ) ( 2 L3)
    15-16 Mandula 18p ( 1 L 2) (2 L3 ) ( 1 L4 ) (1 L5)
    15-16 Vlad 18p (1 L 2)( 2 L3 ) ( 1 L4) ( 1 L5 )
    17 Florin Radu 15p( 1 L2 ) (4 L 4)
    18 Gogu 10p( 2 L1 )
    19 Stefan 8p ( 1 L 1) ( 1 L3 )

    @Vlad Bine ai revenit pe blog. Am încercat eu să țin clasamentul la zi , acum că tot ai revenit, bănuiesc că o să te ocupi tu în continuare de concurs. :)

    • O sa incerc pe cat posibil sa il tin la zi. Apreiez orice observatie de eroare.
      De ex, eu il am in spreadsheet pe Liviu cu 5 puncte (BVB, HSV, Augsburg, Gladbach si Koeln)

Lasă un răspuns

