Invitaţie la Fantasy Bundesliga

Dacă aveţi chef să jucăm şi altceva în afară de tradiţionalul concurs de pronosticuri (de care sper că se va putea ocupa în continuare Vlad), vă propun să ne verificăm calităţile de manager în Fantasy Bundesliga. Am creat o ligă privată şi v-am trimis pe mail invitaţii. Anunţaţi-mă când le primiţi, ronţăiţi ideea şi, dacă vă place, ne vom lua la trântă. Bănuiesc că toată lumea ştie, măcar în mare, cu ce se mănâncă un astfel de joc. Oricum, regulamentul îl găsiţi pe site-ul fantasy.bundesliga.com

34 comentarii la “Invitaţie la Fantasy Bundesliga

  1. Salut Cata. Ma bucur ca ai revenit.
    O sa postez in weekend prima etapa pt concurs.
    Din pacate nu am de nici un fel timp de inca un concurs, dar o sa joc cu placere in continuare la concursul nostru de traditie :-)

  2. Cătălin,am primit invitația pe mail pentru care îți mulțumesc. Spre rușinea mea , habar nu aveam și nici nu știam cu ce se mănâncă acest fantasy Bundesliga. Am citit în mare regulamentul și am următoarea nedumerire ,dacă alcătuiesc o echipă formată din jucători numai de la Bayern și Bvb cu siguranță punctajul obținut la final de etapă ar fi unul foarte mare. Care ar mai fi farmecul ? Sau nu am cum să încropesc o echipă din cele două datorită unui buget limitat ?
    În fine, eu sunt gata să particip însă cu condiția să mai fie măcar 7-8 participanți.

    • De ce „spre ruşinea mea”? Şi pentru mine ar fi prima dată când îl joc. Da, există un buget limitat pe care îl poţi cheltui pentru alcătuirea lotului de 15 jucători (150 de milioane, parcă), ceea ce nu cred că-ţi permite să iei numai fotbalişti de la FCB şi BVB. Spun „cred”, pentru că nici eu nu mi-am făcut lotul deocamdată. Dar pun pariu că vei afla tot ce vrei să ştii, dacă vei citi regulamentul şi rubricile adiacente.

      • Mi-ai lăsat impresia că majoritatea știu cu ce se mănâncă acest joc. Din ce am citit ,jocul pare destul de complex și interesant ceea ce îmi place (sunt mulți factori de care să ții cont) . Cum am zis ,particip dar să ne adunăm mai mulți. De curios ,câți suntem până acum ?

          • Cam puțini dar hai că mă bag și eu la concurs chit că nu se mai înscrie nimeni . Am reușit să citesc regulamentul și chiar îmi place.

            • Mail-urile au ajuns abia astăzi la destinaţii. Le-am trimis celor 20 de persoane care au participant constant la ultima ediţie a concursului de pronosticuri. Aşadar, e încă timp să se înscrie şi alţii (poate nu toţi au apucat să-şi verifice mail-urile).

              Apropo: dacă cineva care citeşte aceste rânduri doreşte să participe, dar nu a primit invitaţie, să mă înştiinţeze.

  3. @Vlad Mai gândește-te te rog ,poți alcătui echipa și o poți lăsa așa mai multe etape până când găsești timp să reorganizezi echipa. Și oricum, jocul în sine e destul de ușor și nu îți ia mai mult de 10-20 minute pe săptămână.
    PS: Te ajut eu când vrei tu și la orice oră cu rezultatele și clasamentul concursului clasic dacă te răzgândești și participi și tu :)

  4. Gata, micuţilor! Mi-am încropit lotul. Am reuşit chiar performanţa de a nu cheltui tot bugetul (mi-a rămas 1 milion). Am poartă şi atac beton, mijloc foarte bun şi apărare modestă. În linii mari, am stabilit şi titularii pentru prima etapă. Am optat pentru clasicul 4-4-2 şi am impresia că o să defilez :)

    • Am primit si eu mailul si iti multumesc pentru asta. Insa cel putin pentru moment nu ma voi apuca de joc. Sunt inca in criza mare de timp si am foarte multe de rezolvat. Dupa turul prin Europa de 4 saptamani la venirea acasa m-au asteptat multe de rezolvat si inca mai bifez incet incet din ele. Plus ca maine plec iar 10 zile prin tara. Ajung si la Bucuresti. Sambata. Te sun si pe tine Cata :) Pe de alta parte, nici nu am mai jucat nici un fel de joc pe calculator de nu mai stiu cati ani. Peste 10 cu siguranta. Si mi-am propus sa nu mai joc niciunul :) Daca totusi voi gasi niste extra-time, o sa incerc sa intru doar pentru ca jucati si voi cativa. Dar nu pot promite. Bafta!!! Ramanem conectati pe blog.

    • Din cei 15 jucători ,alegi primul 11 în fiecare săptămână. După fiecare etapă, în funcție de ratingul fiecărui jucător real (sau mai bine zis ,cum a jucat fiecare) primești puncte. De ex dacă echipa jucătorului câștigă ,primești un punct sau dacă pierde pierzi un punct. Dacă joacă 90 de minute primești 3 puncte ,la fel dacă înscrie un atacant. Dacă jucătorul ratează un penalty sau ia roșu pierzi 5 puncte.ș.a.m.d. Aruncă o privire aici : http://fantasy.bundesliga.com/page/scoring_rules
      Doar jucătorii care joacă din primul 11 ales de tine îți aduc puncte sau pierde puncte. Nu contează pe ce poziție joacă. Înainte de începutul sezonului poți transfera câți jucători vrei iar după ce începe sezonul ,maxim 3 pe etapă. (cu excepția unor wildcarduri când poți transfera/vinde mai mulți jucători). Prețul jucătorilor poate crește sau scădea în funcție de performanță. Poți face schimbări ,sau dacă un jucător nu se află pe teren acesta va fi schimbat automat cu unul de pe banca de rezerve .În fine ,regulamentul e pe link-ul pus de Cătălin, acolo e explicat mai bine.

      • M-am uitat pe reguli… ce nu era clar e daca e de ajuns sa selectez primul 11 acum si totul e ok pt urmatoarele 3-4 etape.

        Mai putin interesant e ce se intampla daca un jucator se accidenteaza in meciurile reale. E accidentat si pt echipa virtuala?

  5. Ce părere aveți de echipa mea ? Am alcătuit-o de vreo 5-6 ori ,mă. răzgândeam ,ștergeam și o luam iar de la capăt. În total vreo 2 ore m-am chinuit. :)
    O să joc 4-3-3
    Sommer
    Alaba-Hummels-Boateng-Cristoph Janker
    Draxler-Gotze-Vidal
    Aubameyang-Muler(c)-Lewandowski
    Dar cred că îl schimb pe Boa ,e cam incert pentru primul meci și astfel e degeaba etapa asta. :) Nu uitați să numiți căpitanul ,primiți dublul punctelor. Eu l-am pus pe Muller. Cam atât cu secretele mele. :)

    • La mijloc i-am ales si eu pe Vidal, Gotze si Draxler, in atac pe langa Muller si Lewandowski am vrut sa-l iau si pe Aubameyang insa nu mi-a permis bugetul.

      Dupa parerea mea, defensiva arata binisor, eu nu am atat de mare incredere in Boateng dar i-am luat pe Alaba si Hummels de la FCBayern :)
      Am fost indecis, l-am vrut si pe Piszcek in prima faza dar recunosc ca bugetul de 150M mi-a pus ceva piedici

    • În momentul ăsta, unşpele meu pentru prima etapă arată astfel: Neuer – Verhaegh, Söyüncü (NU RÂDEŢI!), Mavraj, Rodriguez – Calhanoglu, Vidal, Weigl, Ochs – Lewandowski, Müller.

      Mă mănâncă degetele să fac nişte schimbări, dar deocamdată rezist tentaţiei. Cred că o merg pe mâna ăstora, dar vai de ei, dacă mă vor dezamăgi. Simt cum mă transform într-un Gigi Becali :))

  6. @hippy Vezi că Draxler nu poate juca,are teză la mate …..(glumesc, e accidentat) , eu l-am schimbat. Am mai făcut ceva schimbări față de echipa prezentată mai sus,oricum până vineri mai am timp.
    @Cătălin La cum arată echipa ta aș zice că nu ai cheltuit toți banii :) Cred că Gorjanu jubilează deja…..

  7. Am reușit să fac imposibilul,8 jucători de la Bayern,2 de la Bvb ,toți titulari și jucători foarte buni. Nu va spun care e echipa , cred că doar o înfrângere a Bayern-ului și Bvb-ului mă poate face să pierd locul 1 în prima etapă.:)))

Lasă un răspuns

