Mandula si fcb81 la 6 puncte

Etapa a 4 a concursului a fost castigata de Mandula si Marian, fiecare reusind sa ghiceasca 6 din 8 rezultate. In clasamentul general Detectivul se indeparteaza la 3 puncte distanta.
Atentie! etapa a 5-a incepe Joi, 30 Iunie si acopera sferturile, semifinalele si finala. Doar sferturile sunt clara asa ca postati pronosticurilepe masura ce sunt afisate meciurile!

Clasamentul etapei a 4-a:
1. Mandula, fcb81 – 6p
2. Detectivul, Nastase4case – 5p
3. Carol, Cristi, Dan, Dragos Adrian, Hippy, Vlad – 4p
4. Stefan – 3p

Clasament general

Loc Concurent Puncte Istoric
1 Detectivul 25p ( 2 L1, 1 L2, 1 L3 )
2 Nastase4case 22p ( 2 L1, 1 L2, 1 L5 )
3 Stefan 22p ( 1 L1, 2 L2, 1 L4 )
4 Carol 22p ( 1 L1, 1 L2, 2 L3 )
5 Mandula 22p ( 1 L1, 1 L2, 2 L3 )
6 Vlad 20p ( 1 L1, 2 L3, 1 L4 )
7 fcb81 20p ( 1 L1, 2 L3, 1 L4 )
8 Dragos Adrian 20p ( 1 L2, 3 L3 )
9 Hippy 20p ( 1 L2, 3 L3 )
10 Cristi 19p ( 1 L2, 2 L3, 1 L4 )
11 Dan 18p ( 1 L1, 1 L3, 1 L4, 1 L5 )
12 Liviu 8p ( 1 L2, 1 L5 )
13 Florin Radu 6p ( 1 L2 )
14 Dinu 5p ( 1 L3 )

Program etapa 5: 7 meciuri: 30 Iunie – 10 Iulie (sferturi, semifinale si finala)
Polonia v Portugalia – QF1
Tara Galilor v Belgia – QF2
Germania v Italia – QF3
Franta v Islanda – QF4
Portugalia v Tara Galilor
Germania v Franta
Portugalia v Franta

81 comentarii la “Mandula si fcb81 la 6 puncte

      • Vlad…..:) Dacă nici acum nu crezi că batem Italia când Germania e campioană mondială,jocul merge bine spre foarte bine,nu primim gol, zi-mi te rog când am putea face acest lucru ?

      • Pey, eu cam asa vad matematica:
        – Italienii sunt bine organizati, rapizi pe contre si au grija sa foloseasca tot terenul.
        – Germania incepe meciurile cu jucatori dubiosi (Höwedes, Mustafi, Hector, Draxler, Götze), fundasii nu joaca deloc pase lungi (Boa si Mats), echipa e super previzibila cu pase laterale gen Pep (vezi dezastrul numit Spania) si jocul nu e mai niciodata direct si se incearca sa intre in poarta cu tot cu minge indiferent cati adversari se apara.

        Pana acum acesti mega capioni mondiali, d-abea au scos o victorie cu Irlanda, au facut egal cu Polonia si s-au chinuit cu Ucraina. Nu imi pare un parcurs cu nimic mai impresionant ca cel al Spaniei.

        Daca Germania juca mai direct, folosea terenul si nu mai erau pe teren jucatori care s-au tot dovedit inutili situatia era alta si pariam pe o victorie. Cred ca atat timp cat Italienii marcheaza primii vor castiga. Singura sansa e un joc rapid pe atatc si 2 goluri germane pana sa reactioneze Conte, care e 5 clase peste Jogi Bear cu mana in pantaloni.

        PS: sper sa ma insel si sa castige Germania cu 3-0… dar vad mult mai probabil un 1-2 Pt Italia, dupa ce au condus italienii cu 2-0

  1. Rezultatele meciurilor oficiale dintre Italia și Germania (primul rezultat Italia,al 2-lea Germania):
    1962 0-0, Cupa Mondială , Chile (grupe)
    1970 1-1 (4-3 d.p.), Cupa Mondială , Mexic 1-1 (4-3 d.p.), (semifinale)
    1978 0-0, Cupa Mondială , Argentina (grupe)
    1982 3-1, Cupa Mondială , Spania (finală)
    1988 1-1, Euro , RFG (grupe)
    1996 0-0, Euro , Anglia (grupe)
    2006 0-0 ( 2-0 d.p.), Cupa Mondială , Germania (semifinale)
    2012 2-1,Euro, Polonia şi Ucraina (semifinale)
    2016 Euro ,Franța 2 iulie .Prima victorie a Germaniei împotriva Italiei :)

    Polonia v Portugalia – 1
    Tara Galilor v Belgia – 2
    Germania v Italia – 1
    Franta v Islanda – 1

  2. Lista jucătorilor de care se teme Vlad și echipele „puternice” pentru care joacă (excepție Juventus) precum și valorea jucătorilor.

    Meciul Spania Italia ,primul 11

    Eder ,29 ani,Inter ,12 mil
    Pellè 30 ani,Southampton,11 mil
    De Sciglio 23 ani,Ac Milan,5 mil
    Giaccherini 31 ani,Bologna ,4 mil
    De Rossi 32 ani,As Roma,5 mil
    Parolo 31 ani, Lazio,6,5 mil
    Florenzi 25 ani,Roma,20 mil
    Chiellini 31 ani,Juventus,13 mil
    Bonucci 29 ani,Juventus,30 mil
    Barzagli 35 ani,Juventus,2 mil
    Buffon 38 ani,Juventus,2 mil

    Au intrat pe parcurs:
    Insigne 25 ani,Napoli 25 mil
    Motta 33 ani,Psg,3 mil
    Darmian 26 ani,Man United,15 mil

    Italia:
    -media de vârsta 29 ani (raportat la tot lotul)
    -media valoare pe jucător 11,46 mil euro(raportat la tot lotul)
    -Valoarea întregului lot 263 mil
    -doar 4 jucători sub 30 ani au început titulari cu Spania (media 30,4 ani)
    -valoarea lotului la startul jocului cu Spania 110,5 mil (media 10,04 mil) .Mai valoroase au fost rezervele .

    Germania:
    -media de vârstă a lotului 25,9 ani
    -media vârstă echipa de start cu Slovacia 26,5 ani
    -valoare întreg lotul 580 mil
    -media valoare pe jucător 25 mil
    -doar Muller ,Kross ,Neuer și Ozil valoreaza 220 mil ,aproape cât lotul Italiei la un loc.
    -valoarea lotului la startul jocului cu Slovacia 378 mil (media 34,36 mil euro)

    • ca idee:
      – media de varsta nu a castigat niciodata vr-un turneu altfel toti antrenorii trimiteau doar cei mai tineri, cei mai varstnici sau toti jucatorii de 25 ani, 4 luni si 3 zile.. dar nu M-ar mira ca Italia sa fi avut o medie asemanatoare de varsta si ultima oara cand a castigat
      – valoarea lotului (conform transfermarkt) nu a castigat vr-odata un turneu, pana si faptul ca Italia a eliminat un lot spaniol mai valoros trebuia sa arate asta, sau ca Germanai nu a scos decat un egal cu Polonia… ca sa nu mai amintesc de Bayern vs Atletico care si acum ma enerveaza

      campionatele mondiale si europene sunt mai rar decise doar de un jucator si mai des de un grup care se comporta ca o echipa… Italia joaca foarte bine ca grup (asa a dovedit Belgia si Spania) in timp ce Germanie e un pic haotica in momentul asta… chiar daca nici unul din lucruri, de unul singur nu o sa garanteze cum se vor prezenta in timpul meciului

      Daca Bayern ar juca cum o face Italia… maine as fi cel mai fericit om daca ar fi dati afara toti jucatorii mai tineri de 28 de ani :) pentru ca acum Italia e o echipa care se lupta, face pressing, joaca direct si traieste fiecare moment ca o echipa

      hmm… cica Bayern tocmai l-a transferat pe Vedran Corluka (30 ani)… eu preferam sa vina Varanul de la Real… dar aparent batranii sunt mai cautati… poate ai nimerit ceva cu media aia de varsta

      • Nu media de vârsta câștigă meciurile,categoric asta dar nu-mi prea aduc aminte când o națională așa de îmbătrânită a câștigat un trofeu. Exact asta cu vârsta si schimbul de generații se întâmplă și cu Spania.
        Eu nu zic că bate x sau y că nu sunt mama omida doar că aceste cifre,pe hârtie Germania arată mult mai bine decât Italia .
        Si exemplul pe care l-ai dat, dacă Bayern Atletico s-ar juca de 100 ori cu acelaşi Pep, eu cred că Bayern ar câștiga de cele mai multe ori sau finala cu Chelsea la fel (norocul sau șansele nu ar mai conta așa de mult) . Dar când e vorba doar de un meci de foarte multe ori contează și norocul sau forma de moment .Revin mâine cu alte argumente:)

      • E foarte posibil ca din 100 de meciuri Bayern sa treaca de 99 de ori de Atletico si Chelsea la fel cum e posibil sa piarda de 99 de ori. Astea sunt presupuneri si nici unul din noi nu poate sa verifice ce s-ar intampla. Ce e sigur e ca Bayern a esuat cu amandoua, echipe care au venit foarte bine pregatite tactic… adica toti jucatorii stiau exact ce au de facut si care sunt planurile B si C in caz ca tactica initiala nu merge…. exact asa arata Italia acum: o echipa super pregatita tactic si 10000% devotata telului echipei

  3. Comparație 2006 când Italia a câștigat ultimul trofeu:
    • Italia 2006
    -Valoare lot 344 mil euro
    -Media de vârsta 27,24 ani
    -Totti,Nesta și Zambrotta valorau 100 mil euro și primii 8 valorau 200 mil euro
    -Primii 14 jucători valorau mai mult de 10 mil. euro

    • Germania 2006
    -Valoare lot 177 mil. euro
    -Media de vârsta 25,11 ani
    -Ballack,Klose și Podolski valorau 52 mil. euro
    -În afară de cei 3 jucători, fiecare jucător valora mai puțin de 10 mil euro și primii 8 valorau 86 mil euro.

    • Totusi si in 2006 erau echipe mai tinere care nu au castigat… la fel cum media de varsta si valoarea nu a insemnat nimic pentru Grecia care a castigat si ea…. ce sa mai zic de rezultatele Islandei sau de performanta Ungariei care a facut un 3-3 magnific cu o portugalie care probabil valoreaza de 5x cat lotul Ungariei… pe hartie, nu pe teren.

      Poti linistit sa iei media de varsta si valoarea de pe transfermarkt a unui lot ca indicator pentru ce sanse teoretice au, dar numerele astea nu o sa castige un meci pentru nici o echipa.

      • Ideea e ca în 2006 lotul Italiei era mult mai valoros decât al Germaniei (conform transfermarkt ,oricum valorile pe care le afișează corespund cât de cât realității) și meciul s-a decis greu în prelungiri.
        Acum situația e diametral opusă și lotul Germaniei e net superior Italiei. Tocmai acest motiv mă face să cred că o să câștige Germania .
        Uite un alt exemplu concret ,de ce câștigă mai tot timpul echipe mari (favorite) ca Real,Barcelona CL dacă nu contează valoarea lotului? Porto sau chiar Chelsea sunt doar excepții în ultimii 15 ani . Așa e și cu favoritele astea 7-8 meciuri din 10 câștigă o favorita dar totodată înseamnă că 2-3 Islanda sau Ungaria de ex. sunt excepții.
        Eu acum repet ,nu bag mâna în foc că Germania va câștiga sâmbătă dar nu înteleg pesimismul tău mai ales când cifrele sunt de partea Germaniei. De cine să-mi fie teamă ? De Barzagli 35 ani? De Sciglio ,Eder,Pelle ? Ăștia nici nu joacă în CL,nici nu știu ce e aia presiune, marțea sau miercurea se uită la televizor . O așa Italie slabă nu am văzut niciodată.

      • Poate e doar perspectiva individuala… eu zic ca o Italie asa unita, bine organizata dar si agresiva nu am mai vazut vr-odata. Pentru mine atributele astea sunt un factor de succes mai important decat valoarea lotului… poate ca asta s-a vazut s ila Bayern cand o tactica buna cu Jupp a adus ce nu au strans toate pasele lui van Gaal si Pep la un loc (tripla).

  4. Germania nu are cum să fie favorită cu Italia, nici dacă fiecare neamţ ar fi în forma vieţii lui, iar macaronarii ar juca în cârje.

    Se întreba Fcbm81 dacă trebuie să-i fie frică de jucători ca Pelle, Eder, etc… Nu de ei să se teamă, ci de istoria meciurilor dintre cele două echipe. Germania n-a bătut niciodată Italia în oficiale: o asemenea statistică apasă asupra mentalului colectiv, indiferent cât s-ar chinui Low, Kroos şi Muller să mă convingă de contrariu. Morcovul e acolo, la locul lui; nu ştiu însă cât de adânc a pătruns şi dacă favoriţii noştri vor reuşi să facă în aşa fel încât să nu se vadă frunzele.

    „Pentru unii joacă istoria”, a zis SAF înaintea unui United-Bayern din 2010; ştia scoţianul ce ştia, şi a avut dreptate. Germania-Italia e ca Bayern-Real: spaniolii ştiau că au în faţă un adversar „imposibil”, pe care nu-l bătuseră vreodată în deplasare, cu toţi galacticii lor.

    Pentru mine, Germania-Italia e opusul meciului Germania-Anglia. Niciodată n-o să mă convingi că englezii sunt favoriţi cu nemţii. Chiar dacă va învinge de data asta, Germania tot outsider va fi la următoarea partidă cu Italia. Pentru că, până la proba contrarie, o singură victorie într-o „mare” de eşecuri reprezintă o excepţie (aşa cum excepţie rămâne victoria Realului la Munchen).

    • Te contrazic vehement si chiar sunt pregatit sa trimit lada de bere in cazul in care lucrurile vor sta invers, stiu ca esti un mare fan al statisticilor insa daca nici nemtii nu sunt pregatiti mental sa depaseasca esecurile din trecut..

      Spre deosebire de majoritatea, eu vad Germania dominand categoric.

      Deutschland uber alles!

  5. Mă bucură faptul că mai sunt și alte păreri ,chiar mă gândeam că nu sunt doar eu și Vlad aici .:)
    Istoria asta e cam mincinoasă, să le luăm pe rând .Avem 4 egaluri și 4 înfrângeri. Din cele 4 înfrângeri 2 s-au decis în prelungiri și alte (doar) 2 în
    În timpul regulamentar .Din cele 2 doar finala din 82 a fost câștigată clar de Italia în timpul regulamentar. Practic într-un singur meci diferența a fost clară în favoarea Italiei.
    @Hippy Și eu mă aștept la o victorie. Și ca să-mi pun cenușă în cap chiar anticipez o victorie la cel puțin 3 goluri chiar dacă istoria spune că Germania nu a mai înscris mai mult de 1 gol împotriva Italiei în ultimii 46 de ani. Mai mult, în cazul excepțional în care Italia trece de nemți sunt dispus să accept glume/miștouri/critici/porecle de la oricine de pe acest blog.

  6. Pe langa argumentele de psihic si istorico-statistice aduse de Catalin, care si dupa mine conteaza intr-o masura substantiala, as mai mentiona in acelaai sens modul in care a jucat Italia la acest turneu. Mi se pare cea mai in forma si solida echipa. Sa anihilezi in modul categoric in care au facut-o o echipa ca Spania… N-o avea Conte in teren numele de altadata sau ale altora, dar are Echipa, iar el e prea meserias.

    Diseara astept sa vad nu daca Italia va arata bine si robusta – asta stiu deja, ci daca Germania va putea ridica nivelul jocului aratat la acest Euro asa incat sa poata concura. Eu asa sper.

  7. Câteva reacții la cald:
    • Indiferent ce se întâmplă mai departe, victoria cu Italia reprezintă echivalentul trofeului în sine pentru mine.
    • Cătălin ,mare dreptate ai avut, nici acum nu-mi vine să cred cum macaronarii ăștia au jucat de la egal la egal cu Germania.
    • Istoria a apăsat puternic pe psihicul nemților ,s-au făcut multe greșeli dar într-un final s-a rupt blestemul.
    • Italia, acelaşi stil murdar , rupere de oase ,au tras de timp și la 1-1 în prelungiri sperând să câștige la penaltiuri. Penibil!
    • Hummels rateaza semifinala datorită unui cartonaș galben luat pe nedrept în meciul cu Slovacia
    • Muller nu mai trebuie lăsat să bată penaltiuri
    • Schweini.,cu tot respectul pentru el,nu are loc în primii 11,procedează corect Loew.
    • Draxler și Kimmich îmi plac ,2 jucători de viitor pentru Mannschaft
    • Loew a gândit bine tactica și chiar a fost foarte aproape să nu fie nevoie de prelungiri.
    • Penaltiuri de infarct! După ratarea lui Ozil (a-l 2 lea penalty pt. Germania) am stins televizorul de nervi, mi-am zis că nu mai sunt șanse ,am stat 1 minut însă n-am rezistat ,nu mai găseam telecomanda și într-un final când am găsit-o am văzut penaltiul executat de Schweini :)
    • Un aspect important, norocul a ținut cu favoriții noștri de data aceasta
    • Și nu în ultimul rând, Hai Islanda ! :))))

    • Super, faza cu televizorul! :) Dar nu ne-ai spus ce ai făcut când ai văzut că a ratat şi Schweini. „Logic” ar fi fost să arunci aparatul pe geam.

      Încă ceva: de data asta ne-am calificat, dar tot nu i-am bătut pe italieni într-un oficial :)

      • La faza cu Schweini,eu nu am știut scorul la general,nu văzusem ratările Italiei,am crezut că trebuie să marcheze ca să fie egal.Mă uitam uimit de ce nu se bucură macaronarii abia apoi am înțeles cum stau lucrurile.
        Nu i-am bătut oficial (se iau în considerare 120 min ?) dar psihologic o să stăm ceva mai bine :)))

  8. – l-am simtit pe Schweinsteiger ca rateaza, am vazut acelasi ‘copil’ blocat mental (remember finala CL din 2012, cu Chelsea).
    – sa nu ai habar sa bati un 11 m la un asemenea nivel e inexplicabil (inteleg, se mai rateaza dar nu cu astfel de executii).
    – am reusit sa ‘descifrez’ faptul ca Darmian va trage pe mijloc si pur si simplu tipam in fata televizorului la Neuer sa nu se arunce pe colturi.
    – tot meciul ne-a lipsit omul la finalizare, e dificil sa joci impotriva unei echipe cu o asemenea defensiva si sa nu ai un jucator care iti poate face diferenta in careul advers (ex. Lewandowski/Mandzukic)
    – l-am revazut pe Gomez si preluarile lui fabuloase, nu multumesc!

    per total cred ca Germania a jucat mai bine, un penalty stupid acordat, nu-mi doresc ca nemtii sa uite acest meci prea curand, poate cand vom reintalni italienii ne vom aduce aminte ca se poate!

    Kimmich a fost omul cel mai sigur din lotul Germaniei pentru aceasta partida, ce potential are acest jucator.. mi-a placut foarte mult!

    • Şi eu am fost sigur că Schweini ratează, pentru că nu s-a uitat deloc la poartă înainte să şuteze.

      Nu cred că problema Germaniei a fost omul de la finalizare, ci ultima pasă către vârfuri, care să-i lase în situaţie bună. Asta e lipsit, cu excepţia fazei golului lui Ozil.

    • hehe… eu urlu Manu meci de meci… cine il antreneaza de ii zice sa sara la penalty-uri? Stai naibii pe curu tau si ai sanse maxime sa prinzi tot ce e pe mijlocul portii plus macare juma de fiecare parte…. daca sari ai sanse minime sa prinzi mingea decat daca aproape te loveste…. oricum o lovitura perfecta (tare si super bine plasata) nu o sa fie prinsa, asa ca nu inteleg de ce nu isi maximizeaza sansele stand pe loc.

  9. Slab psihicul lui Müller . Thomas a declarat că se va autoexclude în a executa penalty-uri pentru o perioadă. Hmm……Și eu am zis la fel la cât de prost a tras și acum și cu Atletico. Dar totuși ….Și Messi și Ronaldo rătează și tot bat penalty-uri.
    Și eu mă gândeam că ar putea fi unul din liderii echipei să tragă echipa după el.Eu unul nici nu l-aș mai băga în primul 11 pentru ce a declarat. Sunt sigur că dacă era Kahn sau Effenberg contemporani cu el i-ar fi dat vreo 2 palme peste ochi să se trezească. Sau mai bine, să vorbească puțin cu Robben….
    Mai jos un articol interesant despre penalty-urile ratate de nemți.
    http://www.eurosport.com/football/euro-2016/2016/breakdown-of-the-germany-v-italy-shoot-out-why-mesut-ozil-thomas-muller-and-mats-hummels-missed_sto5673011/story.shtml

    • Dezamagitoare abordarea… trebuia sa zica ca se pune pe exersat penalty-uri si se lasa de executiile astea de 2 lei cu fenta pe care le prinde orice portar care sta pe curul lui si nu sare de prost.

      Ce o sa zica mai departe… ca se exclude de la a juca in a 2a repriza daca 3 etape la rand jurnalistii de la Bild ii dau cea mai slaba nota posibilia in a 2a repriza? Ori e profesionist ori nu e.

      • Ceva de genul ăsta a zis,că se mai antrenează o lună,două să-și pună execuția la punct. Bun și dacă în meciul cu Franța se ajunge iar la penalty-uri? Nu e normal să execute cei care de regulă înscriu goluri?. Sau să-l punem pe Neuer?
        Și ce-l mai înjuram noi pe Robben când a ratat penalty-ul cu Chelsea.Mai mult Robben a devenit mai puternic după acel moment .Asta da mentalitate de jucător.

        Pronosticurile mele:
        Portugalia(țara egalurilor) – Tara Galilor x
        Germania v Franta 1

      • Partea asta cu o luna sau doua nu o inteleg… e fotbalist… se antreneaza toata ziua… are o poarta si mingii la dispozitie… chiar pe Neur daca vrea portar… asta o poate face in fiecare zi timp de 30 de min…. ce o sa faca in 2 luni.. o sa marcheze doar la vinclu?

      • la Germania – Franta … inca oscilez intre 1-1 in timpul regulamentar si 1-2 in prelungiri, rezultat egal pt istorie…. sau un 0-2 pana in minutul 90… Franta e acasa, deci o sa ia trofeul ca astia sunt traditionalisti

      • hehe… macar la primele 90 de min am nimerit-o cu X … da, Germania e favorita si imi doresc sa castige… cam la fel cum mi-am dorit ca Bayern sa treaca de Atletico desi era deja evident dupa Real si Barca ca sansele sunt super mari sa nu se intample… cam la fel mi se pare si acum ca Franta are cam totul inclinat in favoarea ei cand joaca acasa… sper sa ma insel

  10. Vlad te contrazic (din nou aș spune) ,dacă am trecut de o „Italia asa unita, bine organizata dar si agresiva nu am mai vazut vr-odată” ca să te citez ,nu trecem de Franța doar din motive istorice ? Apropo ,vezi că ultima victorie a Franței datează din 1958 într-un meci oficial.
    7 Motive ca Germania să treacă de Franța :
    1. Germania vine cu un moral ridicat după victoria cu Italia.
    2. Presiunea o să fie pe Franța ,ca țară organizatoare, să respecte tradiția referitoare de a câștiga trofeele acasă, e favorită la casele de pariuri, joacă acasă etc.
    3. Ultima dată Germania a cam umilit țara organizatoare la un turneu final.
    4. România și Albania au fost aproape de a scoate un egal(au fost primele 2 meciuri și chiar contau).Victoria Franței a venit în min.89 respectiv 90
    5. Franța s-a chinuit în optimi cu Irlanda,a și fost condusă aproape 60 minute.
    6. A primit 2 goluri de la Islanda care doar prin simpla prezența la Euro reprezenta o mare performanță (să zicem că s-au relaxat pe final dar totuși)
    7. Low e cu 10 clase peste Deschamps
    Cu toate acestea găsesc 2 jucători periculoși pentru poarta Germaniei și anume Griezmann și Pogba . În rest aș mai menționa lipsa lui Hummels . Și ca să dau și eu un pronostic, Germania -Franța 2-0 gol Draxler(sau Ozil ) și Muller(dar nu din penalty).

    • din ce am citit in ultima vreme, sunt sanse ca Germania sa joace fara Hummels (cartonase) plus Gómez si Khedira (accidentari)…. cred ca la lista aia l-ai uitat pe Gigel Coman care e f rapid pe banda :-)

      • Și Scweini e incert. Sunt curios care o să fie titular în locul lui Hummels ,acolo e buba. Mustafi sau Howedes ar cam fi soluția . Personal aș miza pe Howedes dar face câteodată greșeli de te doare capul. În locul lui Schweini dacă acesta nu joacă l-aș folosi pe Weigl ,mi-a plăcut cum a jucat la Bvb sau ar mai fi Can.
        Toate ca toate aș vrea să nu joace Podolski ,mai bine doar Muller în fața și Draxler titular. Ca schimbări, în funcție de rezultat, i-aș folosi pe Schurle și Sane(îmi place Sane). Ideea e că soluții sunt. Pe Gotze îl păstrez pentru finală :)
        Nu l-am uitat pe Gigel ,jucător bun,doar că nu a venit timpul lui.

      • Si mie imi place Sane. Cred ca ar fi o mutare buna sa oferim vro 40 de mil pe el cu conditia sa mai stea 1-2 ani la S04. Asa ar fi fericiti oamenii de la 04 si noi am lua un „german” creativ in lot si numai bun de completat contingentul de nationala.

  11. Concluzii:
    1 .Două echipe care nu au jucat nimic și cu noroc ,ajung să joace cu trofeul pe masă.
    2. Sper ca Low să rămână la națională, A fost ghinion ,penalty-ul și accidentarea lui Boateng plus lipsa lui Hummels ,Khedira și Gomez
    3. Nu sunt supărat. Am eliminat Italia. Nu e rău deloc.Aceste victorii sunt de neuitat.
    4. Avem viitor (Sane,Kimich- chiar dacă a greșit la golul 2,Draxler ) și mulți alții care nu au jucat.
    5 . Bastian ar trebui să se retragă . Nu mai e ce a fost .Sa-i lase pe cei mai tineri. Pentru mine rămâne o legendă oricum.
    Și nu în ultimul rând,bucurii o să ne mai aducă atât Germania cât și Bayern sau de ce nu Bvb,Schalke,Leverkusen că până la urmă tot de-ai noștri sunt.

    Am scris mult pe acest blog,zic eu,sper să nu fi supărat pe cineva,îmi cer scuze dacă am făcut-o ,nicidecum nu a fost asta intenția ci doar părerea unui suporter al fotbalului german.
    Felicitări Detectivul pentru victorie(bine felicitările trebuiau de prin sferturi) și mulțumiri Vlad pentru excelenta organizare a concursului.
    Cătălin abia aștept să revii .
    O vară plăcută tuturor !

    • multumesc Marian pentru felicitari… ar fi o greseala de neiertat sa nu continui sa scrii aici… tu, Vlad, Hippy, Carol, Catalin – prin postarile voastre, pe care le urmaresc cu placere dati multa savoare acestui blog… felicitari Vlad pentru organizarea concursului…

      • Nicidecum nu am zis că nu o să mai scriu aici,am făcut doar o remarcă a sezonului ce s-a încheiat 2015-2016 incluzând aici și CE .

    • pentru mine va posta Nicu pronosticul :) … cum vrea el … asa am stabilit … am zis sa posteze ca la el, dar are imputernicire sa puna si altfel … salutari de pe Rin intregii trupe … iar pentru Vlad o palarie ridicata … probabil ne vedem peste cateva zile si ne aranjam frezele, in lipsa de palarii ca e vara … sau mai bine o umbrela ridicata :)

  12. Portugalia – Franta 1

    felicitari Detectivului, nu prea ne-a oferit mari sanse, s-a distrat cu noi..

    Marian, nu va fi loc niciodata de suparare, pana de curand ma credeam singurul optimist incurabil de pe aici, vad ca mi-am gasit perechea, hehe.
    a tunat si ne-a adunat, un pesimist, doi optimisti, unul mai vulcanic, altul mereu cu statisticile in buzunar.. bine ca avem ocazia de a mai schimba pareri cu cineva :)

    Va doresc concedii cat mai placute si sper ca jucatorii vor fi ceva mai motivati cu don Carlo!

    • Trebuie să recunoaștem că pesimistul a avut dreptate de această dată :)) ,aproape și de un scor corect „1-1 ,1-2 sau 0-2 în 90 minute”. Cu Italia iar a nimerit-o cu x,bine aici a greșit echipa care se califică .Și a mai brodit un rezultat ,cu Atletico parcă 2-1.Ne-a cam dat peste nas ,trebuie să recunoaștem. Acum nu degeaba e cel mai titrat în concursul de pronosticuri.
      Însă situația se schimbă cu Carlo ,până și pesimistul devine optimist ,așa-i Vlad?

      • M-ai prins… sunt 100% in tabara lui don Carlo, si nu doar pt ca numele se potriveste cu alt clasic al carui fan sunt.

        Zici ca sunt pesimist. Eu cred ca sunt doar realist si ma astept sa ne aduca Carlo 2 UCL in urmatorii 3-4 ani cu o echipa mult mai balansata intre aparare si atatc, ceva gen echipa minunata a lui Jupp. SI la Real i-a iesit destul de repede.

Lasă un comentariu