Quiz 19

1. Cu ce echipă ținea Gerd Müller în copilărie?

2. Ce fotbalist a fost idolul lui Gerd Müller?

3. Cum se încheie o frază celebră rostită de Gerd Müller în legătură cu viața grea a atacantului în careu, care începe cu “Dacă apuci să gândești,…”?

18 comentarii la “Quiz 19

  1. … eram sigur că e o echipă din Bayern că citisem mai demult … și am realizat că deja am cam enumerat tot :) … și normal că am uitat de Nürnberg care e în 2 acum … dar per total ei sunt pe locul 2 la titluri naționale (nu BL) … și deci mi-a picat fisa într-un final … mai întâi mă gândeam la Schwaben de unde e nüscut (ca și Gomez, Götze, Badstuber) …

Lasă un răspuns

