Nimeni n-a făcut tot ce putea pentru ca Schweinsteiger să rămână. Nici măcar el

Îmi pare tare rău că a plecat Schweinsteiger, dar nu sunt de acord cu cei care dau vina pentru această pierdere doar pe cei din actuala conducere şi mai ales pe antrenor. Da, cred că Rummenigge nu a făcut tot ce putea pentru a-l convinge să rămână. Şi da, mi se pare plauzibilă teoria conform căreia Guardiola i-ar fi dat de înţeles că nu este indispensabil. Din punctul meu de vedere, există însă un mare “dar”.

Dar el, Schweinsteiger, a făcut tot ce putea ca să rămână?

Răspunsul meu: nu. O să mă întrebaţi ce putea face jucătorul. Păi, avea măcar două variante.

Prima. Să pună presiune pe cei din conducere şi pe antrenor, din postura de idol al tribunelor şi mascul alfa al echipei. Cum? Spunând presei pe şleau, nu pe surse, ce-l nemulţumeşte (dacă, într-adevăr, l-a nemulţumit ceva). Adică, să facă exact ce-a făcut Lahm, care a şocat conducerea, dar şi-a atras şi mai mult simpatia suporterilor în urma unui interviu acordat în iarna lui 2009 (vezi → AICI). În cel mai rău caz, primea o amendă măricică, precum a păţit Philipp, dar îi înghesuia serios pe şefii clubului şi mai ales pe Guardiola.

A doua. Să rămână şi să lupte în continuare. Să tragă şi mai tare pentru un loc în echipă. Cum a făcut Gomez în primul sezon cu Van Gaal (care declarase că nu l-ar fi luat, dacă ar fi fost în funcţie în momentul perfectării transferului) sau ca Robben în 2012, când pentru mulţi fani devenise inamicul public numărul 1, şi în 2013, când mulţi specialişti şi chibiţi îl considerau incompatibil cu stilul Guardiola şi-l vedeau “zburat”. Din păcate, cazul lui seamănă cu al lui Lucio, care plecat când Van Gaal nu i-a garantat postul de titular (vezi → AICI).

De ce n-a făcut nici una, nici alta, nu ştiu. Poate că, la urma urmei, cel mai mult a contat dorinţa lui de a juca şi afară înainte de a-şi încheia cariera.

P.S. – Cine crede că Hoeness n-a fost măcar consultat, dacă nu cumva implicat serios în acest caz, e de-a dreptul naiv.  

41 comentarii la “Nimeni n-a făcut tot ce putea pentru ca Schweinsteiger să rămână. Nici măcar el

  1. De ce nu a incercat Schweini sa ramana?
    Ai omis o varianta…un om care a crescut si a dat atatia ani clubului(asemanarea cu lucio nu are nici o legatura in acest sens!!!!!!!) si care nu este sprijinit intern (si in favoarea cui?!?!?!?!) ….. poate incepe sa isi puna intrebari….

    Intrebari incep si eu sa imi pun:
    de ce sa ma consum atata cand managementul nu da 2 bani pe simt fanii? (exista o maaaaaare majoritate ANTI-chel vizibila in online si nu numai)
    ce rost are suferinta in sine?
    Ce ne ofera noua clubul in schimbul loialitatii si pasiunii noastre … ca fani?(asteptarile mele aici se refera la …..respect)
    de ce nu as fi fericit fiind un mare fan al maiestriei in fotbal?(daca tot iubesc acest sport)
    sa nu ma intereseze cine castiga, ci sa ma bucur de fiecare data cand o echipa duce sportul asta la un alt nivel….
    Anul asta poate fi Barca, anul viitor Real, BVB….si peste 30 ani Bayern…

    Ajutati-ma cu raspunsuri….va rog

  2. cele de mai sus sunt o reactie a unei stari profunde de dezamagire si, mai ales, tristete…cauza nu e numai plecarea lui schweini, ci si comportamentul si declaratiile managementului (care in opinia mea….reprezinta clubul si filosofia sa)
    Va marturisesc ca aceasta stare nu imi place….si ma intreb care-I sensul ei…..

    Acum va intreb si pe voi….

  3. Din punctul meu de vedere, Schweini a plecat la momentul potrivit. De cateva sezoane nu parea motivat. Singurul lucru pe care il regret e ca nu mai ia din ceilalti cu el si ca lipseste Uli care sa impinga nsite transferuri adevarate la schimb:
    * Lahm (om de stransoare la mijloc, ar trebui sa fie fundas)
    * Alonso (poate cel mai experimentat la mijloc, dar locul ala ar trebui ocupat de Javi.. Xabi iese in evidenta doar pentru ca nu joaca nimeni defensiv la mijloc.. e nevoie de acel 4-2-3-1)

    Robbery sunt la sfarsit de cariera si se accidenteaza iar cate juma de sezon. Anul asta a fost brutal de evident ca fara ei pe teren echipa e varza. E nevoie de mai mult decat Costa. Se cer oameni precum De Bruyne, Di Maria, Pogba sau Rodriguez in aparare. E cat se poate de clar ca Thiago e la fel de fragil ca Robery.

    Barca si Real au bagat bani de zor si au luat urecheata. Noi stam cu curul be sacul cu bani si nu ne ajuta nici cat un sul de hartie cand lipsesc din oamenii cheie.

  4. Necunoscând multe „din culisele” plecării lui Bastian, şi părerea mea este că a plecat la momentul potrivit. A dat totul pentru Bayern atâţia ani şi cred că a plecat cu capul sus. Părerea mea e că efectiv a vrut să mai încerce şi altceva. Dar. poate greşesc.

      • Pe cît e de bun fotbalist Vidal (fără doar și poate e unul din cei mai buni CM Box-to-Box din lume, dacă nu cel mai bun), pe atît e de prost ca caracter. Și dacă cumva s-ar putea cuminti (cazul Suarez e foarte expresiv) și pe de o parte ar merita investitia făcută, cedarea lui Gotze la schimb ar fi una din cele mai mari prostii din ultimul secol. Mario joacă slab pentru că guardiola nu știe să-l joace. Eu unu nu mai știu ce să înteleg din ce se întîmplă la club în ultima perioadă.

        • se intampla schimbarea de generatii cumulata cu o lipsa totala de management in absenta lui Uli…. cand nu mai ramane nimeni sa dea directia e trist pt ca e doar o betie din inertie pana se face totul praf

        • echipa are nevoie de transferuri serioase si nimeni nu poate sa vada asta… iar maimutele ramase se milogesc dupa Pep in toate directiile….. anul trecut a fost prapad pentru ca banca era prea subtire si jucatorii continua sa plece fara sa fie aduse nici un fel de intariri serioase… in ritmul asta la anul o sa le zicem adios lui Thomas si Manuel daca nu si David ca sa fim siguri ca nu mai e vr-un viitor la club

        • la club e o lipsa de o personalitate alfa la nivel de management… acolo e nevoie de un Uli care sa-i linisteasca pe al’ de Kalle, Pep si alti omuleti care incep ziua cu magic cookies

        • oamenii ramasi sunt doar mediocrii… nu exeleaza pe management economic, nu exceleaza sportiv si nu sunt capabili sa duca FC Bayern la nivelul urmator… asa ca se vede entropia din interior prin toate geamurile din Saebener Strasse

    • daca s-ar concretiza…vidal e un transfer super ok…insa cu ce folos?
      atata timp cat vom avea pe benzi(fundasi) 2 petarde rafinha si bernat + dante in centru(chiar si ca rezerva)….ce asteptari putem avea?

      mijlocul va fi precum o simfonie compusa de un afon: alaba lahm Alonso ribery robben costa muller vidal/gotze …..o amestecatura fara sens….
      tactica? hmmm….probabil ca chelul retard inca rasfoieste dictionarul ca sa gaseasca definitia acestui termen…
      urmeaza inca un sezon cu 20+ de sisteme diferite selectate atent dupa studii indelungate si principii complexe, care pot fi sintetizate in 2 cuvinte: Sfanta Nimereala: 343; 352; 4141; 334…..fara numar….fara numar…..

      Sunt curios daca le va iesi celor din conducere…lovitura de gratie: prelungirea contractului…..sansele sunt foarte mari.
      Aici nu il invinuiesc pe chel…nu e de vina cine cere…

  5. sa va luati umbrelele…au anuntat astia ca in urmatorii ani ca va ploua la munchen cu urecheate….cica va fi cod rosu….se roaga astia sa se plictiseasca chelul retard si sa-i mai lase si pe altii sa castige…
    cica Real Madrid si Barcelona vor sa faca o petitie comuna….sa o lase chelu mai usor….vorba aia….si fanii spanioli sunt oameni…daca tot ii batem … macar sa nu-I mai umilim….

      • pana la capat….chiar daca raman singur in transee…
        singura varianta de a capitula neconditionat este sa ia asta Liga…..sanse sunt, insa atat de mici incat imi vine in minte celebra intrebare: ce-i mai mica si mai mica decat …. de furnica? :))

  6. @catalin
    „Pep si sclavul sau, KHR (presedintele Karl Heinz Rumenigge), ne distrug identitatea”, scria pe un banner afisat de fanii lui Bayern la reunirea lotului.

    e adevarat incidental de mai sus?
    Daca da…sa stii ca nu m-am vorbit cu ei :)))

    • Se erodeaza destul de rapid spiritul de lupta si daruiere care ne-a cucerit… la fel cam ca ideea ca Bayern sustine jucatori germani inainte de toate… unii ar zice ce asta era situatia doar pt ca nu erau fondurii pentru altii, dar si asa abordarea aia m-a cucerit.. ca acum sa vedem o colonie spaniola stransa indiferent de valoare… Javi e fantastic intr-un duo la mijloc si Jupp ne-a aratat asta la fel cum Thiago a aratat ca are potential mare… dar altii au fost adusi degeaba ca Reina si Bernat… in timp ce Xabi cred ca ar fi aratat mult mai mult jucat intr-un 4-2-3-1 care i-ar fi acoperit jocul lent

  7. După Kroos, s-a apucat și Bastian de venerat echipa la care a ajuns și să vorbească despre cît de mare e united comparativ cu Bayern. Stranii declarații, foarte stranii.

    • Nu sunt deloc stranii.

      Citește toată declarația și ai să vezi că nu se referea la mărime din punct de vedere sportiv, ci din punct de vedere al ”lipiciului” pe care cele două cluburi îl au la fanii din alte țări și în special din SUA.

      Presa a preluat doar o parte a afirmațiilor, cu dorința clară de a provoca.

  8. … eu spun ca va fi bine … acum sau alta data … eu raman alaturi orice ar fi … daca e sa se duca naibii Echipa, ma duc si eu cu ea … azi-maine se fac 30 de ani, poate deja sunt 30 (nu mai retin exact de cand am devenit fan, 1985-1986) … nu ma simt in masura sa critic plecari sau veniri pentru ca nu stiu exact contextul, probabil ca misterul e bun … daca Basti a plecat tot ce as vrea este ca a plecat de buna-voie … probabil asa si este … zic probabil pentru ca nu avem de unde sti toate dedesubturile si discutiile si asa si este bine … el va ramane Basti pentru totdeauna si mai devreme sau mai tarziu se va intoarce in staff sau pe altundeva ca si Kalle, ca si Franz, ca si Breitner, ca altii care au incercat si altceva … pana la urma eu cred ca e dreptul lui/lor … am vazut si noii veniti … vad ca sunt jucatori duri, brutali chiar … intr-un fel inteleg o astfel de abordare dupa ce accidentari am avut … nu stiu daca e o abordare buna, asta numai timpul o va demonstra … Costa de ex. din cate retin este cel care l-a terminat pe Ribery … eu am tot spus-o, sunt suporter, deci suport … normal ca si eu m-am indragostit de spiritul german si de lupta pana la capat … asta e FCB pana la urma … vedem cum se globalizeaza Echipa sub ochii nostri, asta e lumea in care traim … nu stiu daca e bine sa o aplicam si la noi sau nu … am avut acele 3 sezoane 74-75-76 si apoi pauza pana in 2001 … apoi iar pauza pana in 2013 … sa nu uitam ca eroii nostri sunt/erau Robben si Franck … deci nu nemti … bineinteles sunt si erau si nemti eroi/legende … dar mereu ziceam ca fara cei 2 ceva nu merge … Manu a venit de la Schalke, mare rivala … la fel cum au venit altii de la Gladbach, Werder si Dortmund … deci nu putem avea o echipa 100% bavareza sau 100% germana care sa fie si competitiva (toti vrem trofee) cand vedem ca stelele noastre sunt de ici si de colo … sa nu uitam si de Bixente, Hasan, Samy, Roy, Giovane etc etc etc … Alaba … apoi nemtii din afara Bavariei nici nu mai are rost sa-i enumeram … nu putem ghici in stele daca unul se muleaza sau nu … cine ar fi spus de Gotze ca nu se potriveste (nu merge bine nici la nationala, deci nu putem da vina pe antrenor, eu zic ca nu e cu el ceva in regula) … bun, a dat golul care a adus Cupa Mondiala si clar a devenit prin asta legenda … dar este un mare dar … e atat de tanar si poate s-a si epuizat … poate isi va reveni si sper asta … uite-l pe Klinsi care nu vrem sa ne aducem aminte ce dezastru de antrenor a fost la noi, insa cu USA face treaba buna … Lahm, jucatorul meu favorit, despre care spuneam ca e omul care nu e in stare sa greseasca, s-a accidentat parca exact cand a implinit 30 de ani … de atunci … hmmmmmm … greseste … si greseste si la Nationala … deci nu din cauza postului nou pe care joaca … si a gresit si cand a jucat pe postul lui la Bayern dupa accidentare … eu doar observ … cand critic, critic, da … dar cand vad anumite lucruri nu vreau sa acuz … nu neg, e posibil ca Pep nu se muleaza, insa imi aduc aminte ca era un brainstorming pe blog cand Cata ne intreba la un moment dat cand ne placea mai mult Bayern, pe vremea lui Jupp sau a lui Pep (cred ca dupa un meci cu City cand am jucat fantastic) … eu am spus atunci ca nu stiu si parca eram fortat sa spun … eu am spus atunci ca e doar un meci si chiar nu stiu …normal ca dupa un sezon sau doua deja mai poti evalua … dar nici exact aceeasi echipa care a castigat UCL in 2013 si tot cu Jupp la carma nu putem fi siguri ca avea acum acelasi rezultat … sa nu uitam cum am trecut atunci de Arsenal … am jucat apoi cu Juve meciuri tari … apoi am prins Barca cu mari probleme … Messi voma pe teren, iar antrenorul murea cu zile … iar finala, fara geniul olandezo-francez plus Manu, putea fi pierduta … eu am un mare defect: vad tot :) … retin tot :) … Jupp … ok … legenda … cel mai tare FCB din toate timpurile … ok … in 30 de ani a castigat UCL de (doar) 2 ori … normal, mi-e dor de moshulika meu/nostru, dar vad tot si tin minte tot … sa nu uitam finala pierduta in 2012 cand in min. 88 il schimba pe Muller cu van Buyten chiar inainte de faza cornerului la care s-a facut 1-1 … atunci a fost un antrenor mic??? … iar apoi a devenit mare in sezonul urmator??? … Mumu la Celzi ce face? … ok, poate castiga sezonul asta UCL si iar devine mare? … acum e mic … corect? … Carlo??????????? … 11 ani la Milan cu 2 UCL … conteaza foarte mult detaliiile, pe care nimeni nu le poate sti dinainte … cine se accidenteza, cine nu mai are motivatie … nu stiu de ce a plecat Basti … imi doresc doar din respect pentru el ca el a vrut asa … poate ca e mai bine asa … poate intr-adevar nu mai avea motivatie … sa-l credem si gata … eu il vad fericit la ManU din poze … sper sa fie asa … s-a accidentat si el deja in ultima vreme destul de des … Aloysius Paulus Maria a fost antrenor mic la noi??????? … eu zic ca a muncit si a construit mult … dar nu a castigat UCL la noi … eu cred ca inca mai pastram ceva de la el … e bine asa cum e … Kloppo???????? … e mare sau mic????????? ……… Enrique??????? e mare sau mic??????????? … uite ca are UCL din nimic … Barca joaca si acum pepeshte … da, posibil sa nu mearga la noi pepeshtele asta … dar nu stim inca … iar cand va pleca nu am de unde sti daca ar fi castigat in alti 2-3-4-5 ani UCL sau nu … nu sunt ghicitoare, deci nu am de unde sa stiu … vedem …

  9. VfL – FCB… un meci abil, adica mizerabil… d-abea astept sa plece Pep… nu reuseste sa implementeze nici un fel de tactica…. puteam sa punem 2-3 jucatori pe marginea terenului sa faca un gratar si niste wurst si restul tot degeaba stateau pe loc

  10. xabi alonsooooooooooo….lalalalalalaaaaaaaa
    Nu trebuie sa fii geniu in fotbal ca sa realizezi ca nu poti avea pretentii europene cu jucatori (pe teren) precum Alonso, Rafinha sau Bernat….
    Se vede de pe LUNA ca asta este o tripleta care garanteaza ESECUL in fata echipelor care conteaza

    PS: azi am ajuns la penaltu-uri pt ca tripleta magica nu a fost in formula completa

    Concluzie: inca un trofeu pierdut….lalalalalaaaaaa….MULTUMIM PEP GUARDIOLAAAAA…

    Ce zici, Carol?….e ok sa aplaudam fara nici o justificare?
    Guardiola si poporu`…!!!!!!!
    sa-l sustinem pana la limita penibilului….si dfincolo de EA!

    • … merci că sunt urmărit :) … respect Dane din toată ființa mea părerile tale, citesc de fiecare dată tot ce scrii și tu și ceea ce scrie fiecare … sper ca odată să ne vedem și față în față și să bem una bună :))))))))))) … știu, îmi dau seama că tot ce spui este din dragoste față de Club … poate sunt eu mai ponderat acum, însă pot avea și eu momentele mele când poate mă vor tempera alții …

      … nu vreau să repet tot ce am spus mai sus, însă sper că nu reiese că sunt un susținător al Pepelui … nu sunt … dar nu sunt nici contra, pentru că nu am de unde să știu că el e vinovatul … până una-alta am putea zice că vinovată e conducerea sau Clubul pentru că l-au adus … nu zic nici asta … contractul lui era pe 3 ani … vom trage linia după ce pleacă el și după ce mai trec apoi 1-2 ani ca să vedem dacă ne-a lăsat ceva și ce anume … cum ziceam și de van Gaal … abia acum cred că vedem ce ne-a lăsat … eu văd că a lăsat ceva pozitiv în urmă, dar bineînțeles alții pot afirma altceva …

      … din câte se conturează pare că din 2016 îl vom avea pe Kloppo la cârmă și atunci vom vedea ce și cum va fi … se poate întâmpla ca Glady să aibă un sezon minunat, dar spre final să nu se perfecteze o nouă înțelegere cu el și să apară Klopp (așa a fost și cu Jupp … s-a bătut palma cu Pep cu ceva timp înainte, motiv pentru care acum suntem în situația de a compara) … sper că nu reiese că îl susțin pe Chelu … eu susțin Clubul și atât … sper să îl vedem și pe Kloppo la cârmă odată ca să putem compara … și normal că sper că va fi tot mai bine … Glady mai bun ca Jupp, Klopp mai bun ca Glady și tot așa mai departe … rog doar ca toți să ne amintim ce afirmăm la un moment dat și să ne asumăm părerile, fie ele bune sau rele … posibil ca Klopp să aibă o relație mai bună cu jucătorii în general … posibil să aibă o filozofie mai bună, însă, la fel ca și Enrique, nu are o carte de vizită (repet, Enrique a câștigat UCL din nimic și poate și din meritul lui Pep) … cum e la fel posibil, ca fără o carte de vizită să se muleze mai bine … e posibil că am și bătut deja palma cu Klopp … să nu credem că presa știe tot … ar fi o abordare superficială (ați văzut de când discutam noi cu Pep înainte de a veni și nu știa nimeni nimic) …

      … eu știu că cel mai simplu este să găsim vinovați, doar asta stă în natura noastră umană … să nu uităm că în Grădina Edenului, imediat după ce Adam a mușcat din fructul oprit, la întrebarea că de ce a făcut asta din moment ce i s-a spus să nu o facă, Adam a găsit pe loc 2 vinovați: nu eu, ci FEMEIA pe care mi-ai dat-O … departe de mine de a ține predici, însă chiar aveam acum dispoziția necesară de a povesti cu prietenii :) … o mică meditație … normal că nu are legătură una cu alta, doar meditam asupra naturii umane, la predispoziția de a găsi rapid vinovați … și scuze dacă unii consideră că nu-și au loc aici asemenea discuții, dar cum mai spuneam și altă dată, nu mai urmăresc nici un blog de nici un fel în afară de acesta, motiv pentru care de fiecare dată ceea ce scriu o scriu în mod cu totul liber și absolut prietenesc și bineintenționat … vreau doar să fiu uneori și de partea celor care nu sunt apărați (Cătă l-a apărat și el în procesul său :) ), dar și când voi crede că cineva nu are pardon, voi proceda ca atare (până acum i-am avut în colimator pe Contento și Dante :)))))))))))))) … concluzia mea este că nu e Pepele 100% vinovat de faptul că în cei 2 ani ai lui am ratat UCL … că asta ne doare, clar … la fel și pe mine …

      … din punctul meu de vedere mai bine începem așa sezonul și tragem niște învățături … normal că nu sunt fericit și normal că nu aplaud :) … eu spun că s-a văzut că degeaba încercăm cu Lahm și Alaba jos pe dreapta și stânga și Benatia cu Boateng jos la mijloc, tot nu avem nimic garantat … echipa suferă în apărare … nu știu dacă din cauza Gladiolei până una alta :) … cam suferă toți jucătorii … iată că și Manu a luat 5 din 5 la lovituri de la 11 m (pe de altă parte a făcut minuni iar în cele 90 min când apărarea dormea) … dar uite că nu am jucat cu Bernat și totuși nu suntem mulțumiți de apărare … uite că conducem iar până în min. 89 și pierdem … asta e o noutate de la Drama Dahoam … pot eu să spun că Glady e vinovat? … eu nu, dar poate alții au argumente …

      … interesant este că s-au adus jucători duri: Costa și Vidal … exact ce nu aveam până acum și exact ceea ce ne-a făcut să suferim … aveau ceilalți jucători duri și ne-au tocat … acum cred că cei 2 urmează să-i toace pe alții … moral nu mi se pare în regulă ca idee, însă, toți vrem trofee … poate e și asta cheia, nu știu încă … l-am văzut și pe Benatia jucând la ciupeala italiană … am văzut azi puțin și din fosta mea armă preferată: Lahm-Robben … în 2012 și 2013 oai ce bine mergea perechea … Lewy ar trebui să o bage mult mai ușor în plasă ca blamatul Gomez și uite că nu o face (deși îi simt lipsa, îmi dau seama că acum în 2015 e expirat și bine că l-am dat … l-a dat și Fiorentina deja … dar îl voi purta în suflet mereu ca pe o etapă în dezvoltarea noastră) … eu cred că vom vedea un Bayern mult mai dur sezonul ăsta și pe undeva după seria de accidentați înțeleg abordarea … dar oare e corectă?

      … și am mai văzut o abordare comercială … USA anul trecut, China anul ăsta … nu avem ce face, asta e globalizarea, iar Clubul încearcă să-i facă față … nu mai suntem unde eram atunci când ne-am îndrăgostit de Club … și trebuie să ne mișcăm, altfel mai așteptăm alți cel puțin 10 ani până la un UCL … poate că ne concentrăm prea mult spre latura comercială și pierdem în alte părți … un efort într-o parte și pierdem în alte părți cel puțin pentru moment … nu știu …

      … și, să nu uităm încă ceva foarte important … în cei 115 ani de când existăm, nu am câștigat niciodată Bundesliga de 4 ori consecutiv … de 3 ori da, de puține ori … acum suntem la momentul de 3 ori consecutiv … mare atenție zic eu la ceea ce urmează … nu spun nici că facem primul șir de 4 și nici că nu … doar: ATENȚIE … cred că și acest aspect va fi important în acest sezon … o facem sau nu??? … nu știu … personal aș vrea, cum vreau și multe alte lucruri, măcar unul important, sau vorba altora, mai bine fără titlu intern dar cu UCL … vedem!!!

      … și ce e cel mai important aici pe blog, am cel mai profund sentiment de respect, simpatie și prietenie față de oricine care crede altceva față de cele spuse de mine … ascult/citesc, tot ceea ce spuneți și credeți, eu doar îmi spun părerea mea, care e strict părerea mea, fără a încerca să o impun altora … și am bineînțeles cel mai profund sentiment de respect, simpatie și prietenie față de cel pe al cărui blog scriem și ne suportă părerile, dar care până la urmă și-a asumat acest lucru în momentul în care a lansat acest spațiu :)))))))))))))))))))))))))) … merci Cătă încă o dată … tuturor vă doresc numai reușite (pe toate planurile) în noul sezon care putem spune că tocmai a început!!!

  11. Intrebarile mele incercau sa transmita alt mesaj….a-ti sustine echipa poate insemna, in anumite conditii, revolta….o astfel de revolta o poate, chiar, salva…
    Intram in sezonul 3….jucam la fel….nimic nu s-a schimbat…..iar managementul sustine ca totul e roz!
    Suntem previzibili in greseli….
    Lasand la o parte ciurucurile, avem si un grup de jucatori exceptionali
    Din pacate, insa, timpul curge si, daca il irosim cu antrenori gen Guardiola, succesorul va trebui sa o ia de la zero….

    Daca vreuna din rivale isi va regla cadenta cu echipele mici din Bundesliga….vom pierde titlul…

    Este mult, mult prea devreme sa vb despre inlocuitor.
    Cel mai important pas(si primul) este sa plece ciuma asta!
    Sa traim pana atunci!

    PS: eu visez la don Carlo!

  12. Dincolo de lipsa de idei a lui Pep, Neuer a fost sub-mediocu la penalty-uri. A sarit penibil inainte sa vada unde se duce mingea si a ratat 3 penalty-uri usoare. JALNIC.

      • Probabil (si) pe traditie…

        Si mie mi se pare plauzibil. Daca nu anunta prelungirea contractului cu Pep pana cel tarziu in sept.-oct., cred ca asta inseamna ca deja s-au inteles cu cineva. Bayern nu a fost niciodata genul de club care sa ramana descoperit prin aprilie viitor.

        Din perspectiva lui Klopp, de asemenea e plauzibil. Parafrazand, „Bayern nu se refuza”, „cu o sansa ca asta…” etc.

Lasă un răspuns

