Shaqiri poate să plece

Am tot spus-o: eu nu mai trebuie să demonstrez că pot juca titular la FC Bayern. Am oferit deja suficiente dovezi în acest sens. (Shaqiri)

21 comentarii la “Shaqiri poate să plece

  1. … tipique balcanique … nu voiam pana acum sa plece, dar genul asta de fraze din categoria gura bate curu, nu-mi plac … asa ca …de acord cu titlul pus de Cata … kosovarul NU si-a facut datoria, kosovarul poate sa plece … mi-a fost simpatique … a scazut 10 clase cu chestia asta (nu ca ar fi avut 10) … de asta joaca cum joaca, pentru ca are aere in cap …

  2. Ce nnu inteleg e de ce nu isi da demisia de la FC Bayern ca sa mearga la alt club.. in Germania parca perioada de preaviz era de 4 saptamani, deci putea sa termine cu toata treaba de mult.

  3. … una este sa spuna lumea de tine ca este valoros, si alta sa te dai balena in borcan … uite laHojbjerg … si el vrea sa joace … dar o spune altfel … Gherdan Shaqiri inca nu a demonstrat nimic din punctul meu de vedere … el zice ca da … (nu zic ca e rau si ca nu are valoare, dar inca nu m-a dat pe spate … nici nu a avut nush ce contributii inportante) … dar are dreptul sa fie de alta parere … eu doar mi-am spus punctul de vedere … aerele nu fac bine clubului … sunt altii care ar putea sa aiba aere si totusi prefera sa ramana modesti si sa-si faca treaba in tacere (vorbind in teren…ex. Rode) … pe scurt … de acord cu titlul …

    • Eu am vazut afirmatia lui ca ceva de genul… am aratat ce pot sa fac.. lumea ii stie atuurine inca de cand a fost adus… nu e in ipostaza unde trebuie sa arate ca poate sa aduca un plus… dar are nevoie de meciuri in mod constant si nu cred ca o sa aiba parte de asa ceva cu Pep la Bayern

    • Se pare ca de curand si Hojbjerg a batut apropouri cum ca din Ianuarie vrea sa joace constant 90 de minute… deci un probabil imprumut? Eu sper totusi ca Pep sa il lase pe Hojbjerg 90 de minute in locul lui Rafinha

  4. Când cei cu care te baţi pentru un post de titular sunt Ribéry, Robben, Müller, Götze şi tu faci afirmaţia respectivă, înseamnă că ceva e profund greşit în concepţia ta despre concurenţă. Shaqiri e un fotbalist bun, dar apare întrebarea: e mai bun decât cei enumeraţi mai sus? În comparaţie cu ei, câte meciuri cu memorabile a făcut el la FC Bayern? De câte ori a tras echipa după el, ca să aibă dreptul să se considere nedreptăţit?

    • Tocmai din motivul asta mi se pare perfect normala abordarea lui. A aratat ce poate iar cat la Bayern e considerat ca doar o rezerva pentru Ribéry, Robben, Müller si Götze nu are de ce sa stea. Daca ramane ar fi o greseala monumentala din partea lui.

      • Inteleg de aici ca tu il vezi, in momentul actual, pe Shaqiri in stare sa aduca mai mult echipei decat cei enumerati de Catalin? Adica e acum peste ei si deci e indreptatit sa aiba pretentia respectiva?

        Daca da, ii vezi pe Robbery, Muller, Goetze si eventual altii (avand in vedere ca discutam de Pep, nefiind deci foarte clar cine ar iesi si de unde ca sa joace Shaqiri…) acceptand statut de rezerve la Bayern?

        • In momentul asta il vad aducand echipei cam tot atat cat Götze, dar clar nu o sa aiba sansa la tot atatea minute de joc si in conditiile astea e mult mai bine pentru el sa plece ca sa joace constant iar pt Bayern e bine sa aiba ca rezerve niste jucatori care nu o sa fie demotivati de statutul de rezerva.

  5. Daca pleaca Shaq si il luam pe Özil incep sa ma indoiesc teribil de oamenii din echipa de management, iar daca ratam transferul lui Reus a 2a oara, sper ca Sammer sa fie dat afara in aceaiasi zi impreuna cu toti cei care au dus la esecul asta. Ar fi de neconceput sa ne uitam dupa un jucator care nu s-a impus la nici o echipa cu pretentii si sa ratam cel mai mare talent al fotbalului German din ultimii ani.

  6. Eu cred ca Özil are ceva probleme personale…nu stiu de ce fel…dar cred ca trece sau a trecut printr-o perioada mai grea…nu se poate ca talentul lui sa ii fi trecut pur si simplu…nu sunt un fan al lui (desi mi-a placut in perioada lui la Real) si nici nu ma bucur ca vine, sau cel putin asa se vorbeste (dar nu ma deranjeaza)…e posibil ca sa-si revina (poate ii lipseste Germania…poate ii lipseste mandra)…daca va fi adus, eu am incredere ca va fi un transfer reusit in cele din urma…desi pretul mi se pare cam mare (in comparatie cu Xabi care a fost adus cu bani de buzunar).

  7. … inca un motiv pentru care nu are rost sa despicam firul in 4 pana nu stim clar si oficial … ca doar presa asta face, scrie de dragul de a scrie si nu pentru a informa corect …

Lasă un răspuns

