Quiz 14

1. Care este cel mai mare număr de goluri reușit de un jucător al lui FC Bayern într-un meci din cupele europene?

2. Care sunt cei trei jucători ai lui FC Bayern care au reușit să marcheze mai mult de trei goluri într-un meci din cupele europene?

3. Care este singurul jucător al lui FC Bayern care a reușit mai mult de un hattrick în Liga Campionilor?

17 comentarii la “Quiz 14

  1. Gomez cu cele 4 goluri ale lui in meciul cu Basel e de data recenta, asa ca nu era greu de nimerit…mai ales ca tin minte cat mi-am dorit atunci sa-l dea si pe al 5-lea (eu nu am ascuns ca il simpatizam pe Gomez, cu toate lipsurile lui, iar acum imi pare tare rau pentru el ca ii merge rau), ca parca Messi era singurul care a dat 5 intr-un meci in cupele europene (sau ucl)…dar altul care sa fi dat 4 goluri pe meci, ca 4 trebuie sa fi dat cel pe care tot incercam sa-l nimerim acum, chiar nu retin…si numai orbeste pot zice…la nimereala…

Lasă un răspuns

