Dan s-a apropiat de podium

UPDATE (7 aprilie). Vlad mi-a atras astăzi atenția că am greșit în privința punctelor obținute de Cristi în etapa a 24-a: are 4, nu 3, cum numărasem eu. Prin urmare, am corectat în clasamentul rundei și în cel general, unde nedreptățitul apare acum cu un loc 1 în plus și un loc 2 în minus. Mersi, Vlad, și scuze, Cristi!

Carol a fost cel mai bun în etapa a 29-a, dar cele mai multe locuri în clasamentul general le-a câștigat Dan, campionul en-titre. În vârful ierarhiei, nici o mișcare, primii trei concurenți obținând același număr de puncte.

Clasamentul etapei a 29-a

  1. Carol 7p
  2. Dan și Horia 5p
  3. Vlad, Năstase4Case, Gogu, Darux, Hippy, Gorjanu și Hopo 4p
  4. Liviu, Cristi, Mandula, Ovidius și Axxter 3p
  5. Raz 1p

Clasament general

  1. Vlad² (•) 135p [6L1, 8L2, 9L3, 6L4] → tricou
  2. Darux (•) 133p [5L1, 8L2, 10L3, 6L4] → fular
  3. Năstase4Case (•) 131p [5L1, 7L2, 13L3, 2L4, 1L5, 1L6] → șapcă
  4. Dan¹ (↑3) 129p [1L1, 11L2, 14L3, 1L4, 2L5]
  5. Mandula (↓1) 128p [6L1, 9L2, 7L3, 4L4, 1L5, 1L6]
  6. Ovidius (↓1) 128p [6L1, 6L2, 9L3, 4L4, 4L5]
  7. Cristi (↓1) 128p [5L1, 7L2, 8L3, 7L4, 1L5]
  8. Hopo¹ (•) 126p [1L1, 10L2, 13L3, 3L4, 2L5]
  9. Hippy (•) 118p [4L1, 5L2, 8L3, 8L4, 4L5]
  10. Carol (↑1) 117p [3L1, 5L2, 10L3, 7L4, 3L5, 1L6]
  11. Gogu (↓1) 117p [1L1, 10L2, 8L3, 5L4, 4L5, 1L6]
  12. Gorjanu (•) 112p [3L1, 3L2, 10L3, 10L4, 2L5]
  13. Axxter (↑1) 109p [2L1, 6L2, 11L3, 6L4, 1L5, 1L6]
  14. Cătălin (↓1) 106p [4L1, 6L2, 3L3, 9L4, 3L5, 2L6]
  15. Horia (↑1) 104p [1L1, 5L2, 9L3, 9L4, 2L5]
  16. Cosmin (↓1) 101p [4L1, 6L2, 6L3, 4L4, 4L5]
  17. Liviu (•) 91p [2L1, 3L2, 12L3, 3L4, 1L5]
  18. Raz (•) 83p [2L1, 3L2, 6L3, 7L4, 3L5, 1L6]
  19. Ștefan (•) 79p [7L2, 6L3, 1L4, 5L5]
  20. B@v@r3zU (•) 78p [1L1, 5L2, 7L3, 3L4, 3L5, 1L6]
  21. Alin (•) 71p [2L1, 3L2, 6L3, 2L4, 2L5]
  22. Mark (•) 31p [2L2, 1L3, 3L4, 2L5]
  23. DevilMayCry (•) 15p [1L1, 2L4, 1L5]
  24. Dănuț (•) 10p [1L1, 1L3]
  25. Dl. Mureșan (•) 4p [1L3]
  26. Ciprian (•) 4p [1L4]

Programul etapei a 30-a, care începe vineri, 11 aprilie, la ora 21:30, cu meciul Schalke – Frankfurt:

  • Schalke – Frankfurt
  • Mönchengladbach – Stuttgart
  • Hannover – Hamburg
  • Wolfsburg – Nürnberg
  • Freiburg – Braunschweig
  • Mainz – Bremen
  • FC Bayern – Dortmund
  • Leverkusen – Hertha
  • Hoffenheim – Augsburg
88 comentarii la “Dan s-a apropiat de podium

  1. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg 1
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  2. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart x
    Hannover – Hamburg 2
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig x
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  3. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg x
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  4. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg 2
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

      • imi pare rau de ratarea lui Miky… mi-a cazut rau o bere cand l-am vazut ratand dupa ce a driblat portarul :( Bravos BVB… a fost o iesire cu fruntea sus

        Sper totusi sa dea Chelsea de Real si sa jucam cu Barca, daca nu facem praf meciul cu United

        • Respect baietilor de la Dortmund pentru ca au vrut si au incercat, au dovedit ca au o atitudine de invingator.
          UEFA se dovedeste inca o data un foarte bun gospodar: banii nu trebuie lasati in mana oricui.

          • Da…pacat ca nu i-a scos BVB pe manelisti afara…pai…eu zic ca ar fi cel mai greu cu Barca in semifinale…pentru ca de data asta am juca ce joaca ei…iar pe stilul lor nu le putem da lectii…daca am fi pe stilul Jupp ar fi altceva…eu asa zic…

  5. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg x
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  6. Salutare tuturor!
    Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg x
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig x
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  7. O prima repriza mai agresiva, dar inca cu prea putine suturi din afara careului si, cred ca nici unul pe spatiul portii. Vad ca mai tot ce incercam e din careu sau chiar de la margine.

    • Noroc ca a marcat United,altfel mai dura 30 de minute pana isi dadeau seama ca trebuiau sa suteze la poarta.Eu ma intreb daca Pep chiar le interzice sa suteze la poarta si le impune sa mearga cu mingea pana in poarta practic?Asta chiar e o prostie,mai ales cand Bayern are o gramada de finalizatori si jucatori care suteaza bine de la distanta.

    • Vlade………..ce pot sa zic………..suntem la doua meciuri de intalnirea de la Munchen…………..pana la urma am fost singurii din sferturi care am batut per total la doua goluri diferenta…………….dar chiar daca toti ne dadeau prima sansa, si chiar daca am dominat cel mai clar cele 180 min, nu a fost deloc usor, precum am simtit…………….de aici incolo insa……………nimic nu mai e clar………..dar pentru nimeni…………oricum ar fi variantele celor 4 semifinaliste eu zic ca fiecare are 50-50 sanse………….pe de alta parte, daca e sa ne gandim cine se stie cu cine, cel mai bine se stiu intre ele echipele din Spania intre ele……..apoi, Mu o stie pe Real, dar si pe Atletico, dar il stie si pe Pep…………dar il stie si Pep pe Mu, cum se stiu si Chelsea cu Bayern intre ele……………dar Pep ii stie si el pe spanioli…………..poate nu atat de bine ca Mu care i-a prins mai recent…………..in schimb Atletico nu ii stie prea bine pe Chelsea si Bayern…………..cel putin din experienta nu…………..dar astea sunt doar mici observatii care nu stiu cat vor conta………….din punctul asta de vedere Mu pare cel ami experimentat, apoi Pep…………iar cei mai defavorizati par Atletico…………..par…………dar exact pe tema asta pot si ei sa surpinda………….foarte interesant…………..(Barca in schimb, daca raman cu portarul actual si pentru editia viitoare, e greu sa revina in careul celor 4)………..iar daca ne mai gandim la un aspect, Real, Atletico si Chelsea vor fi mai in priza pentru ca mai lupta si pe plan intern fiecare, in timp ce la noi poate interveni o oarecare (nu relaxare) iesire din ritm…………….dar pe de alta parte am putea fi mai concentrati pe UCL fata de toti ceilalti…………….hmmmmmmmmmmmm………..oare ce va fi mai important???????????…………nu se stie………….vedem ce iese………….plus va conta mult si norocul, eventualii accidentati, suspendati………….per total, orice e posibil………….dupa parerea mea nu sunt favoriti, orice e posibil, oricare din cele 4 poate castiga trofeul.

      • Trebuie sa ma uit de data finalei si sa eliberez calendarul de pe acum pt berile alea de la Munchen. Cred ca in momentul asta doar Bayern poate sa ne opreasca din a ridica inca o urecheata. Cand echipa joaca asa cum trebuie Chelsea, Altletico sau Real nu au de ce sa ne opreasca.

        • E greu oricum…poate aparea orice pe parcurs…uite la Ronaldo…nu stim inca sigur daca va juca sau nu in tur, ca poate fi si abureala…la fel si la noi pot aparea probleme si pana la semifinala, dar apoi pana la finala…in dubla pot aparea si suspendati pentru eventuala finala (mie nu-mi place sa o declar dinainte castigata semifinala, ca nu e)…nu am o lista cu galbene nici de la noi si nici de la Madrid…dar parca ei au mai multi…parca Alonso si Ramos…multe lucruri conteaza…sa nu uitam de finala de acum 2 ani cand aveam doar 11 oameni si nu am avut cu cine juca finala…poate asta e si gandirea lui Pep, vezi meciul cu Augsburg…Dante are galben la noi, Rafinha, Boateng, Martinez………….cred………..este undeva vreo lista?

  8. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart x
    Hannover – Hamburg 2
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 2
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  9. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg X
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  10. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg 2
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 2
    FC Bayern – Dortmund x
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  11. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg 1
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig X
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 2
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg X

  12. tin sa-ti dau dreptate Raz in ceea ce ai spus mai sus despre guardiola si trebuie sa recunosc ca pe zi ce trece tot mai putin gasesc atractiv jocul lui bayern
    probabil vom cistiga in cupa si poate in UCL dar impresia pe care o lasam cu acest joc de posesie,enervant pentru mine,nu e dintre cele mai bune
    poate tactic e corect ce face guardiola,inovational si revolutionar dar la capitolul estetica echipa de anul acesta e mult in urma celei conduse de heynckes

  13. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg x
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen x
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  14. Schalke – Frankfurt 1
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg 1
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  15. Schalke – Frankfurt 1 (am reluat aici ce am scris mai sus)
    Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg 1
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  16. Mönchengladbach – Stuttgart 1
    Hannover – Hamburg 1
    Wolfsburg – Nürnberg 1
    Freiburg – Braunschweig 1
    Mainz – Bremen 1
    FC Bayern – Dortmund 1
    Leverkusen – Hertha 1
    Hoffenheim – Augsburg 1

  17. Prima repriza Pep a facut praf meciul. Javi e fundas de banda unde e prea lent, Rafinha e undeva in fata mijlocasilor defensivi unde e absolut degeaba si nimeni nu joaca mingii in spatele apararii bondarilor….. meciul e aruncat de antrenor pana acum

    • Ce e inadmisibil e sa revedem echipa van Gaal:
      * sute de pase inapoi, inclusiv la portar – zero verticalizari si pase lungi
      * toate actiunile incepute de la funcasi/portar chiar daca adversarul e cu toata echipa in jumatatea noastra, la noi acasa
      * joc uc 3 aparatori importiva unei echipe care ne-a dat mai toate golurile pe contre
      * Schweini si Lahm la mijloc intr-o formula pe care nu au mai jucat-o cu success de mai bine de un an (2 mijlocasi defensivi)

      … singurul regret e ca nu a fost 0-5 ca sa fie destul de rusinos asa incat sa fie fortat Pep sa renunte la rusinea asta de joc

    • …am impresia ca glumesti…nu se zice asa ceva niciodata…rusinea lor e si rusinea noastra…poate ai vrut sa zici sa ne fie rusine…ca atunci cand castigam ne place pluralul persoanei I…

      • am făcut referire la jucători şi staff-ul tehnic, ei sunt cei care au pregătit acest meci, datoria mea, în calitate de suporter e să-i susţin necondiţionat!

        îmi pare o glumă proastă, posesie 71% la scorul de 0-3.

        • 71 s-a gatat posesia? fain…….ne putem pisha pe ea de posesie…….si Barca a avut posesie peste noi cand a luat 7up…..Jupp era in tribune langa Uli in seara asta……..vedem…..ce stiu eu ce o tot freaca Pepele cu jucatori din Liga 4……nu prea inteleg nimic……vedem finalul……..mai luam oare vreo cupa?…….ca probabil pe 17 mai jucam cu bondareii pentru cupa…….sau iesim din UCL pe 29 apr. si pierdem si cupa germaniei…..in momentul asta asa pare……sa speram ca pare doar…….dar suntem in mare cadere de forma……poate doar e relaxarea de dupa castigarea BL……vedem daca ne mai revenim sezonul asta……. eu cred ca Thiago e vital la noul nostru stil…..nu prea mai avem faze de gol……ducem mingea pana la marginea careului mare…..apoi la marginea careului mic……apoi respinge adversarul…..o recuperam pe mijlocul terenului (azi n-am avut noroc cu recuperarile)…..o ducem iar la marginea careurilor……si tot asa…….o sa vedem cum va fi cu Lewy in fata…..in curand pe marile ecrane…….:)

          • Lewa nu-ti aduce nici o diferenta.Lewa e jucator caruia sa-i dai mingi la bataie si sa se lupte.Prin asta se face el remarcat.Voi aveti mingea si o plimbati pana intrati cu ea in poarta…Lewa o sa se remarce din 2 metri cand o baga in poarta si atat.Mandzukic e tipul de jucator care se lupta si alearga aparare-atac si-ti recupereaza mingi.Voi nu stiti sa-l folositi pe Gotze,asta e chestia.Daca-ti stii sa-l folositi pe Gotze nu s-ar simti lipsa lui Thiago.Gotze e un super playmaker,e fenomenal in centru cu free role,dar voi il izolati ba pe wing,ba false 9 si in loc sa creasca,il irositi din ce in ce mai mult.La fel si cu Lahm…jucati cu un RB de duzina gen Rafinha ca sa folositi cel mai bun RB din lume la mijloc?Astazi Durm l-a anihilat complet pe Robben si cu Ribery m-am obisnuit cu meciurile proaste..Daca n-aveti nimic de pe wing,la voi deja e totul dus de rapa.Robben si Ribery nu intineresc si altii cu explozie ca ei nu mai gasesti.Asta a fost norocul lui Pep.Am zis-o de la inceput ca nu se potriveste pentru fotbalul german si pentru Bayern si asa si este.Ce a facut Pep?A castigat Bundesliga si a doborat niste recorduri,dar eu raman cu ideea ca recordurile si Bundesliga asta a fost castigata pe ideile lui Jupp si abia de acum incepe Pep sa-si impuna stilul de joc.Ramane de vazut..daca o sa castige UCL(ceea ce o sa reuseasca),il felicit,dar inca odata e pentru ca a primit o echipa gata formata de Jupp cu cateva mecanisme care inca mai functioneaza.Daca o sa reuseasca Pep sa-si puna amprenta 100% pe echipa din vara si echipele,inclusiv astea mici, o sa invete sa-i blocheze pe Ribery/Robben cu un double team ca in NBA o sa aveti mult de tras.

      • as zice da si nu… „Pep a pierdut si pt noi”, cred ca e mai corect pt ca pana una alta, asa cum nu avem nici me a face cu rezultatul echipei cand castiga, nu am avut nici o legatura cu infrangerea asta rusinoasa

        …. ce e cel mai trist e ca deja sunt mai multe rezultate de genul asta la rand ceea ce arata ca echipa merge prost si merge prost in mod constant.

  18. cred ca pep constientizeaza si-si da seama perfect ca stilul cu posesia nu mai tine dar nu vrea sa renunte din orgoliu si din ambitia prosteasca de a pune niste jucatori sa joace ceva ce nu e pentru ei
    sa fii flexibil si sa te adaptezi e o calitate pe care din pacate pep nu o are

  19. marele meu regret e c-a venit Guardiola la FCBayern dar nu e cazul să-l critic chiar şi după această înfrâgere, am promis să-i dau o şansă.

    problema nu e jocul de posesie, porblema e că avem mingea şi nu ştim ce să facem cu ea.

    sper ca aceste eşecuri să fie un semnal de alarmă, să se schimbe ceva în jocul bavarezilor.

  20. Baieti….eu vad lucrurile asa….fara discutie Dortmund ne-a scurtcicuitat chirurgical(jos palaria in fata lor!)…concluzia este simpla….daca vom continua sa ne complacem in propria admiratie si sa jucam la fel, nici nu se pune problema unui alt trofeu….fara discutie
    Sper ca pt Pep si pt echipa aceasta infrangere sa declanseze o resuscitare a motivatiei si concentrarii in abordarea meciurilor decisive care vor veni…
    Perceptia mea este ca nu mai avem suflu….motivatie….orgoliu, chiar. Echipa este pierduta din mana(psihologic vb)
    Exista 2 posibile atitudini in fata aceastei infrangeri:
    1. ocazie sa ne vaicarim si sa cautam scuze
    2. sa folosim infrangerea drept radiografie a nivelului la care suntem in acest moment….prin urmare a ceea ce avem de imbunatatit.

    Ce va fi, va fi…

    Orice s-ar intampla….auf gehts die rotten!
    Cu Bayern pt totdeauna!

    Dan

        • Nu sunt atat de sigur de partea cu relaxarea. Cred ca jucatorii au jucat exact ce le-a cerut Pep, doar ca tactica a lasat mult de dorit. Am impresia ca nu s-a uitat la cele vro 5 meciuri pierdute la rand cu BVB si toate jucate in stilul asta.

        • Ce e cu adevarat ingrijorator e faptul ca toate cele 3 echipe ramase in UCL joaca foarte bine pe contre si pe stilul Pep, la fiecare cotnra suntem prinsi cu 2-3, rareori 4 jucatori in spatele mingiei. In vremea lui Jupp asta se intampla foarte rar si asta o sa ne creeze probleme mari.

          • …ma rog…relaxare, tactica…egal mi-e…concluzia e ca sunt sceptic…in schimb daca facem meciuri bune cu realul, numai bvb putem sa-i multumim pentru dushul rece…daca nu, inseamna ca degeaba dushul rece…sa vedem…ce-i drept, in sezonul asta avem doar doua meciuri memorabile, oricate recorduri am doborat (ca le-am doborat cu colegii din BL, care anul asta au cam fost foarte relaxati)…deci, meciuri mai importante au fost doar cu City la Manchester si cu BVB la Dortmund…astea au fost intr-adevar echipe europene de prima mana unde am si facut diferenta mare…in rest, alte meciuri in urma carora sa pot spera la dubla cu realul, nu retin…cam asta e adevarul…si daca ma gandesc cat am frecat-o in meciul ala cu City, in care aveam 3-0, si in loc sa facem 5-0 am facut 3-1…hmmm…asta asa, ca ma gandesc in urma…normal ca sper si imi doresc tare mult sa facem din nou tripla, sau macar UCL (desi ar fi chiar aiurea sa mai pierdem inca un meci cu BVB…ca asta se pare ca va fi finala DFB-Pokal)…dar am impresia ca suntem pe un drum gresit…sper din tot sufletul sa nu am dreptate…sper sa fiu contrazis in cele 3 meciuri importante care urmeaza…2 in semifinalele UCL si 1 in semifinala DFB-Cup…

  21. a fost doar o lipsa de interes si un experminet gresit al lui Peep !
    Nici macar nu trebuie sa gandim prea departe …lucrurile vor revenii la normal !
    Sunt sigur ca Peep va folosii aceasta infrangerea si o va face sa fie benefica pentru echipa ! cred k a durut mai mult pentru ca a fost impotriva lui bvb ca altfel nu se agita nimeni asa de tare ! O sa castigam cu Real si totul va fi bine !

  22. Ma indoiesc ca o sa mai postez aici ceva timp din cauza sarbatorilor(Nu ca ar fi vreo mare pierdere),dar vroiam sa spun ca aici am gasit probabil singurii fani ai lui Bayern(precizez: Romani) care nu vorbesc aberatii.Desi mai exagerez,poate aberez…va respect!

    Sarbatori fericite daca nu ne mai auzim un timp!

    • Da, Raz (Razvan?), ai aberat de multe ori, motiv pentru care eu nu ti-am mai spus nimic, si datorita faptului ca nu ne-ai spus varsta ta, de unde esti si de cand esti fan al BVB…dar nu pot sa nu te salut in aceasta perioada a iertarii…cand ne aducem aminte ca pana la urma suntem toti doar niste oameni neinsemnati…SARBATORI FERICITE si tie tinere (pun pariu ca ai macar 10 ani mai putin ca mine…..:)))))…sa-ti mearga toate bine…si sa ne citim cat de curand cu bine…griji de tine…

  23. N-ar fi rau sa ai dreptate…daca iese bine cu Real, sper sa-i dea niste beri Pep lui Klopp…daca nu, i le dau eu…oricum, eu nu am ascuns ca am fost alaturi de BVB in meciul cu Real…am urmarit cu sufletul la gura meciul de la Dortmund cu Madrid, si am sperat pana in ultima clipa…iar la final am fost foarte dezamagit…chiar daca poate ne-am fi intalnit in semifinala cu ei…pana la urma, suntem colegi…iar competitia e competitie si nu ura si ranchiuna…sa nu uitam ca le datoram mult pentru ca exista o competitie pe plan intern (chiar daca anul acesta n-a fost, dar sunt premise pentru sezonul urmator)…asta face mereu bine…m-ar bucura si S04 sa mearga din ce in ce mai bine pe plan european…dar si toti ceilalti din BL…da…sunt cam abatut acum…am citit si despre avertizarea lui Oli Kahn care a vorbit despre finala pierduta in 99…sa vedem…

    • Kahn are obiceiul sa vorbeasca despre nimic sau sa nu le nimereasca de nici un fel, asa ca avertizarile lui ma incurajeaza.

      Aduci oameni ca Magath si Klinsi pt dubla interna, iar pe Pep il aduci pentru urecheata alaturi de tot ce se poate castiga intern.

      E bine ca ne-au batut bondarii. Pana acum Guardiola a avut o viata linistita in care adversarii i-au menajat orgoliu. Deja Kloppo i-a luat o supercupa si l-a citit in campionat, avand ocazia sa ii ia si cupa DFB in cateva meciuri… deci se ingroasa gluma si o sa fie fortat sa reactioneze, iar omul asta invata din greseli.

  24. Sa-ti fie gura de aur Vlad…eu doar sunt trist si sceptic…atat am spus…trist ca am impresia ca nu ne vedem la Munchen…dar si sezonul trecut am fost sceptic pana la un moment dat…dar de data asta suntem chiar pe finish…nu zic ca pe viitor nu va fi bine…dar cred ca totusi inca nu suntem destul de buni (nu ca altii ar fi mai buni, dar tocmai asta ma omoara ca altii nu-s mai buni dar ne pot invinge)…si culmea, sunt convins ca avem cel mai bun lot…dar parca nu functioneaza inca echipa in ansamblul ei…inca nu cred ca a gasit Pep pe care unde sa-i puna ca sa functioneze totul perfect…stiu ca nu s-ar putea pune nimeni cu noi la ce jucatori avem…dar totusi, nu merge inca treaba…nu stiu de ce…eu ii iubesc pe toti…si nu as vrea sa plece niciunul…nici Kroos, nici Mandzukic…ma omoara faptul ca tot plimbam mingea, ca avem mii de pase si nu mai avem ocazii…ca sunt toti weltklasse dar nu mai gasim poarta…(ma omoara Dante de la finala incoace)…ca atacam toti 10-11 si ne aparam 3-4…sper sa ma ingrijorez degeaba…sper sa ma vad ci tine Vlad la Munchen…si sper ca acolo sa fim muti de fericire…sper…SARBATORI FERICITE TUTUROR!!!

    • in primul rand, Sarbatori fericite !

      echipa joaca bine, dar problema e ca strategia/tactica nu e tot timpul cea corecta.

      Mandzu o sa ramana, dar Kroos nu e sigur pt ca ma indoiesc ca o sa i se mareasca prea mult salariul si, in conditiile astea, s-ar putea sa plece gratuit. Oricum, Sammer a zis clar ca nu ii da drumul pana nu ii expira contractul.

    • Hmmmm… finala pica chiar dupa o saptamana in care sunt in Belgia… noroc ca e un tren direct Zurich-Munchen care face doar 4:47:00 si care ajunge acolo la 11:27 asa ca sper sa avem un meci tur super bun ca sa prind bilete ok :))

      • Vlad………..noteaza nr. meu de tel…………si apoi ce o fi o fi……………chiar daca nu jucam finala poate tot ne vedem odata ce stiu eu pe unde si cum………..+40 723 657 333…………..scrie-mi si tu nr. tau de tel. in forma in care trebuie sa te sun din alta tara decat din Elvetia……………si apoi vedem ce si cum va fi………..ni le notam……………si le pastram pana e cazul…………..poate ajung la vara in zona Stuttgart………..e posibil si asta…………

  25. S-ar putea sa iasa de un drum pe munte vineri, asa ca le pun de pe acum in caz ca nu mai apuc sa schimb ceva

    Frankfurt – Hannover 1
    Dortmund – Mainz 1
    Bremen – Hoffenheim 2
    Freiburg – Mönchengladbach 1
    Augsburg – Hertha X
    Braunschweig – Bayern 2
    Hamburg – Wolfsburg 2
    Nürnberg – Leverkusen 2
    Stuttgart – Schalke 2

  26. Frankfurt – Hannover x
    Dortmund – Mainz 1
    Bremen – Hoffenheim 1
    Freiburg – Mönchengladbach 2
    Augsburg – Hertha 1
    Braunschweig – Bayern 2
    Hamburg – Wolfsburg x
    Nürnberg – Leverkusen x
    Stuttgart – Schalke 2

  27. Salutare tuturor!
    Frankfurt – Hannover 1
    Dortmund – Mainz 1
    Bremen – Hoffenheim x
    Freiburg – Mönchengladbach 2
    Augsburg – Hertha 1
    Braunschweig – Bayern 2
    Hamburg – Wolfsburg 2
    Nürnberg – Leverkusen 2
    Stuttgart – Schalke 2

  28. A fost doar un meci. Hai, vreo 2-3. Si in niciun caz catastrofale, daor ca nu a mai mers ca alta data jucaria, nu au mai intrat executiile, nu s-au mai impus liniile etc. Bayern e nr. 1 in continuare, a avut doar o mica sincopa. Fara efecte in termeni de obiective. Asa ca imi sunt de neinteles unele exagerari din presa, a ajuns sa se vorbeasca deja de plecarea lui Pep, dupa imaginile cu Jupp la oficiala… Echipa o sa isi revina si ca rezultate, si ca joc, si o se vada asta, mai intai diseara, apoi in cele inca cateva meciuri cruciale, vreo 4. E prea multa calitate si seriozitate acolo. Sper doar ca Pep sa fi inteles cate ceva dupa meciurile cu Utd si Bvb si sa se uite putin si la dubla Bayern cu Barcelona de anul trecut…

    Succes diseara! Nu vreau o finala cu ‘lautern, chiar daca am fi favoriti la trofeu cu ei, ci un nou meci superb cu Bayern.

  29. Frankfurt – Hannover 1
    Dortmund – Mainz 1
    Bremen – Hoffenheim 2
    Freiburg – Mönchengladbach 2
    Augsburg – Hertha 1
    Braunschweig – Bayern 2
    Hamburg – Wolfsburg 2
    Nürnberg – Leverkusen 2
    Stuttgart – Schalke 2

  30. Frankfurt – Hannover 1
    Dortmund – Mainz 1
    Bremen – Hoffenheim
    Freiburg – Mönchengladbach
    Augsburg – Hertha
    Braunschweig – Bayern
    Hamburg – Wolfsburg
    Nürnberg – Leverkusen
    Stuttgart – Schalke

  31. Frankfurt – Hannover 1
    Dortmund – Mainz 1
    Bremen – Hoffenheim 1
    Freiburg – Mönchengladbach 2
    Augsburg – Hertha 1
    Braunschweig – Bayern 2
    Hamburg – Wolfsburg 1
    Nürnberg – Leverkusen x
    Stuttgart – Schalke 1

  32. un nou meci slab….precum cel impotriva bvb…singura diferenta este calitatea adversarului
    din pacate, suntem echipa in cea mai slaba forma dintre toate cele 4 ramase in champ league
    nu vad cum vom putea face mai mult de atat in acest sezon….vom ramane „doar” cu titlul de campioana…una peste alta, un sezon ok….pacat de imaginea pe care o lasa echipa in aceste ultime meciuri
    vine realul cu Ronaldo infometat mai mult ca oricand….God help us … :(

    • …din pacate da…suntem in mare scadere de forma…eu o vad pe Atletico favorita…apoi Chelsea…apoi Real…City tocmai a facut egal cu ultimul loc, Sunderland si am impresia ca Chelsea cu Liverpool se bat pentru titlul de campioana in Anglia…si acolo Arsenal a inceput in mare forta si poate si sa nu prinda UCL in dauna lui Everton…iar City la fel, a obosit pe final…hmmm…urmaream doar ce permutari se fac prin celelalte campionate…nush ce ne poate scoate din pasa asta proasta pana pe 23 si 29…chiar nu stiu…o minune…si o cadere a Realului…

  33. eu vad lucrurile asa(scuze daca aberez): stilul lui pep presupune , in plan ofensiv, miscare continua in teren pt ca cel cu mingea sa aiba multiple variante de pasa
    Bayern a reusit acest lucru cel mai bine la city
    aceasta miscare continua dezorienteaza adversarul indifferent de calitatea pressing-ului(fie ca vb de bvb sau real)
    barca a dus la superlativ absolut acest stil
    ce nu mai facem acum? jucatorii nu mai se misca la fel in teren pe faza ofensiva….in consecinta, cel cu balonul nu mai are variante multiple de continuare….si echipe cu pressing letal te mananca bucata cu bucata
    De ce se intampla acest lucru,…habar n-am, insa cu siguranta nu au ajutat declaratiile total nepotrivite ale lui franz samd….venite cand lucrurile nu mergeau tocmai rau
    parca ni s-a urat cu binele

    in present parca rulam in viteza 4 (din 6:) )…impotriva lui fck este ok….impotriva lui bvb sau real….suntem „pa”

Lasă un răspuns

