FC Bayern – Arsenal: de ceva vreme, Liga trebuia să devină cel mai important titlu

Cel mai important titlu nu este Liga Campionilor, ci Bundesliga. […] Dacă un sezon este bun sau prost, depinde de parcursul în campionat, nu de competiţiile gen cupă. […] Nu pot lega succesul unui întreg sezon de un singur meci.

Nu sunt de acord cu prima parte a părerii exprimate de Guardiola în timpul conferinţei de presă de ieri. Mai bine spus, nu mai sunt de acord. Aş fi acceptat-o înainte de startul sezonului, când şi Rummenigge afirmase că cel mai cinstit obiectiv ce i se putea stabili noului antrenor era Bundesliga, sau în prima parte a lui. Acum, însă, cu salatiera ca şi adjudecată, e timpul să admitem că doar meciurile din Liga Campionilor ne mai provoacă emoţii. Că un al doilea triumf consecutiv e marea și singura provocare. Iar forma echipei e atât de bună, încât imposibilul pare foarte posibil, chiar ţinând cont de eşecurile altora în tentativa de a-şi apăra trofeul suprem.

Esențialul despre meciul de marți (ora 21:45, Digisport 1, Dolcesport 1): avem tot lotul valid și Dante e singurul care riscă suspendarea pentru sferturi, dacă va primi un cartonaș galben.

Auf geht’s ihr Roten!

11 comentarii la “FC Bayern – Arsenal: de ceva vreme, Liga trebuia să devină cel mai important titlu

  1. „Bundesliga e painea de zi cu zi a clubului” e o mantra parca mai des folosita decat „mia san mia”. Suna bine si o accept ca ce e si nimic mai mult – o lozinca care o sa continue sa fie folosita foarte des.

    Cand a fost adus Pep era clar ca exista un singur obiectiv: strans cat mai multe trofee UCL pentru ca in fiecare an vrem sa fim mebrii unui isngur club – „castigatorii urecheatei”. E important sa castigam Bundesliga, dar fiecare dintre noi ar da cu placere 4-5 ani fara un titlu in Bundesliga pe o urecheata. Clubul e in pozitia perfecta economic si sportiva ca sa aduca inca 2 trofee cu generatia asta si intre timp sa schimbe cu Pep la carma pe alta generatie care sa ne mai aduca 3 trofee.

    Imi e clar ca scopul e sa strangem mai multe trofee UCL decat a strans Read-ul si d-abea atunci o sa se poata discuta de alte obiective.

  2. Calificati sunt: Real, PSG…………clar…………si daca vor dormi pe teren…………………..apoi BVB…….apoi in ordinea sanselor: NOI si Barcelona suntem favoriti, dar trebuie sa jucam………..daca dormim, o muscam…………si NOI, si catalanii……………….apoi Olympiacos……………..care au mari sanse chiar daca joaca in deplasare………………apoi Chelsea, zic eu…………si apoi Atletico………………..deci in primii 8 ar ramane 3 din Spania, 2 din Germania si cate una din Anglia, Franta si Grecia……………….iar daca trecem in primii 8 nu trebuie sa spun ca va fi grea oricare varianta……………..chiar si cu grecii care par cei mai slabi, dar in acelasi timp cei care nu au nimic de pierdut………….chiar nimic………….si vor fi greu de batut de catre oricare din ceilalti 7, daca trec in primii 8……………..dar mai intai sa trecem…………..sper sa nu fim relaxati, sper sa fim motivati, sper sa ne dam seama ca fiecare meci trebuie jucat pentru a fi castigat…………..avem deja prea multe meciuri castigate sau fara a fi invinsi, si stim cu totii ca va veni si o infrangere la un moment dat……………a fost cu City, a fost cu Salzburg (hai sa zicem ca ala nu se pune)…………….daca a fost cu City in retur, acasa, poate fi si meciul de azi, cu Arsenal……………….poate multora li se pare imposibil, dar eu spun ca poate fi posibil………….normal ca nu ne dorim……………..normal ca nu imi doresc…………..nu, nu acum……………..iar la urmatoarea confruntare voi spune iar…………..nu acum……………..dar deja oricand este posibil…………..deci sa nu ne supraestimam………….desi am avea toate motivele…………..eu zic, totusi sa nu ne supraestimam………….suntem totusi oameni, si la fel ca noi, fiecare vrea sa castige…………..asta e competitia…………si eu sper ca si Pep sa le spuna asta jucatorilor…………si sunt convins ca abordeaza asa partida……………mai ales ca avem ca exemplu ultima dubla cu Arsenal……………de multe ori istoria se repeta, iar alteori nu……………..eu nu stiu ce va fi azi………..deseara………..pe de o parte este posibil sa-i prindem rau de tot pe contre si sa fie totul usor………….dar asta stie si Wenger…………..stie ca trebuie sa dea rapid un gol………….si apoi sa incerce sa mai dea macar unul, si chiar daca intra in prelungiri, ar avea un plus la moral………….de multe ori e mai greu asa, cand suntem noi favoritii……………..dar tot ce stiu si e important, este sa fim mereu alaturi…………….am fost prea de multe ori alaturi la bine………………si sper sa nu trebuiasca sa fim alaturi la greu deseara…………….insa, eu unul sunt pregatit………………ca va fi in seara asta…………….sau in alta seara…………….sunt pregatit………………….prima data am scris pe acest blog in seara………..noaptea…………….cand am pierdut la Munchen cu 3-2 in fata lui Inter…………..dupa ce am avut 2-1 la Milano…………in sezonul 2010/2011………….in sferturi cred……………..am fost tare suparat, si stiu ca scriam printre lacrimi…………….rupt in gura de beat……………….mai ales ca imi doream o oarecare revansa dupa finala din sezonul anterior…………..n-a fost sa fie asa……………..acum sunt 3 ani de atunci…………………..citeam blogul, nu mai stiu de cand, de cand am dat de el, dar nu am scris pana in seara aia…………….si imi pare bine ca am intrat in familia asta……………….acum iar…………….desi nu vreau, sunt pregatit…………………..sunt pregatit sa plang din nou………..pentru ca in ultima vreme am fost fericiti de prea multe ori………………nu zic ca va fi in seara asta………………..dar va fi la un moment dat……………..iar eu spun asa……………sa fim pregatiti toti sa fim alaturi cand e greu……………si atunci sa strangem randurile mai mult ca oricand……………atat noi, cat si echipa…………….asta e cel mai important…………..sa nu uitam ca Drama Dahoam a fost punctul care ne-a adus aici……………..la echipa pe care o avem acum…………….daca atunci eram printre primii 4 din lume……………..acum afirm cu certitudine, suntem primii in lume…………….si suntem……………..chiar daca deseara vom pierde…………..sau in alte seri care vor urma…………….deocamdata suntem primii in lume……………..dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa ne batem intruna……………….important este sa fim mereu acolo…………..la bine si la greu……………in orice conditii…………..MIA SAN MIA……………….AUF GEHTS IHR ROTEN……………………

  3. Guardiola are perfecta dreptate privind din punct de vedere sportiv . Constanta victoriilor este semnul cel mai concludent ca lucrurile merg bine dar având in vedere datele problemei noastre , cred k liga trebuie sa fie punctul maxim de concentrare cu riscul de a pierde din avansul punctelor din campionat .

  4. îngrijorător e faptul că am ratat 5/8 penalty-uri în Champions League.

    cât despre partida de aseară, sper că acest semieşec ne va deschide drumul spre un nou trofeu, la fel cum s-a întâmplat şi sezonul trecut împotriva londonezilor.

Lasă un răspuns

