Propunere de unire cu FC Bayern Romania

Săptămâna trecută am primit un mail de la unul dintre administratorii singurului fan club FC Bayern recunoscut oficial de bavarezi în România. Mi s-a propus unirea acestui blog cu site-ul lor, pentru ca împreună să devenim mai puternici, plecând de la ideea că noi avem articole, useri și comentarii de calitate, iar ei au cantitate și sunt mai vizibili în on-line și mai cunoscuți în mass-media. Proiectul ar urma să înceapă la vară, în intersezon.

De aceea, marea mea rugăminte este ca cititorii acestui blog să-și spună părerea. Vreau să știu dacă sunteți de acord sau nu, preferabil cu argumente. Și țin morțiș ca dintre cei care își vor exprima opiniile să nu lipsească nici unul din veteranii blogului, cu merite deosebite la supraviețuirea și dezvoltarea lui (în ordine alfabetică, aceștia sunt: Alin, Axxter, B@v@r3zU, Carol, Dan, Gorjanu, Hippy, Hopo, Horia, Liviu, Năstase4Case, Ovidius, Ștefan, Vlad). Încă ceva: nu vreau să citesc chestii de genul “nu știu ce să zic, faci cum vrei tu / crezi tu că-i mai bine”; dacă nu mă interesau părerile voastre, nu v-aș fi întrebat. Decizia finală îmi va aparține, dar opiniile voastre vor cântări destul de greu.

41 comentarii la “Propunere de unire cu FC Bayern Romania

  1. Poate e vorba doar de egoism, dar asa cum e el blogul asta ma face sa ma simt acasa – de la articole pana la grupul de fani care il frecventeaza. Am citit cateva chestii de pe fcbayern.ro, dar nu e stilul meu. Oricare din cei de acolo e bine venit aici, dar nu ma vad mergand acolo cum nu am facut-o nici dupa primele articole citite, spre deosebire de alte bloguri precum bundesligafanatic care m-a prins usor.

  2. design,cititori,articole,durata in timp si cu siguranta concursul de pronosticuri fac din acest blog ceva original si unic,cel putin pentru mine
    presupun ca in cazul unei fuziuni cu celalalt portal s-ar crea ceva mai complet insa parerea mea e ca formatul actual e cel mai potrivit

    • Imi cer scuze Cata, dar habar nu am ce apare pe blogul lor…………ca nu il citesc………..precum am mai spus, eu citesc si scriu doar(pe) acest blog………m-am inscris pe fcbayern.ro, dar doar atat………….strict pentru ca era recunoscut de club……….punct…….doar am citit ce se scria pe site, dar nu am citit deloc blogul……..nu pot spune cum ar fi mai bine…………si nu imi dau seama ce ar insemna asta pentru acest blog…………s-ar pierde acest blog?????………….asta ar fi un lucru negativ………….pentru ca nu cunosc calitatea de dincolo…………pot doar sa imi exprim pareri pro si contra………….dar fara sa stiu ce e dincolo……….si incerc aici sa te ajut Cata in decizie………….pentru ca am retinut ca e important si punctul meu de vedere (ma simt onorat ca parerea mea conteaza)………………eu zic asa…………..cel mai important lucru in favoarea unificarii ar fi ca fcbayern.ro sunt recunoscuti de CLUB…………….si de fapt e singurul…………………alt lucru PRO nu exista……….cel putin din punctul meu de vedere………….eu nu am citit niciodata pe site-ul fcb.ro lucruri pe care ni le-ai scris tu Cata, din istoria veche a clubului…………am citit rapoarte despre partide, foarte frumos scrise, sau avancronici, la fel de frumoase si folositoare, articole preluate din Bild sau TZ sau mai stiu de unde………..toate foarte bine scrise, sau diferite noutati………….apar si poze si videoclipuri…………..frumoase toate…………si de asta le citesc pe toate……………dar nu imi dau seama ce inseamna unificarea…………..singurul lucru care ma face sa spun da, este ca siteul e recunoscut de CLUB………….atat……………restul nu conteaza……………..ma intreb daca este vreo varianta sa ai si tu Cata un control cat de cat pe site…………….este posibil???……………sa devii administrator sau co-admin……………este posibil???……………atunci am avea o certitudine, cat de cat, ca lucrurile se indreapta inspre o treaba buna……………benefica………………….altfel, riscul ar fi sa nimerim intr-o CLOACA, unde sa nu ne mai placa sa activam…………si sa ne pierdem unii de altii……………..SI ACESTA ZIC EU CA AR FI SINGURUL LUCRU NEGATIV INTR-O EVENTUALA UNIFICARE………………pentru ca daca ar fi lume acolo care ne deranjeaza, pur si simplu (cel putin dpdv al meu) le dam ignore……………si nu stam de vorba…………….apoi daca isi dau seama bine, daca nu, nu…………….ca nu avem ce face………………si vom discuta noi intre noi……………….ca si aici……………important este sa stim fiecare, si sa stie si cei de acolo………..ca parerea fiecaruia este egala cu parerea altuia……………ca nu putem avea toti aceleasi pareri…………….sa stim fiecare ca nu suntem autoritati in nici un domeniu………..si ca ne exprimam pareri doar…………………si ca parerea mea e doar a mea………..si atat………….iar parerea altuia e doar parerea lui……………..si atat……………….daca coincid parerile, foarte bine………….iar daca nu…………..asta este……………..nu ma poate obliga nimeni pe mine sa adopt o anumita parere si basta…………………asta ar trebui sa fie regula de baza (e oarecum greu de stapanit chestia asta fatza de unii care se cred mafalde………….atotstiutori)…………..ca si inainte de un meci……………….nu pot stii eu ca X bate pe Y…………..doar pot spune ca CRED ca X bate pe Y………………..si atat……………..CRED CA X NU A FACUT SI NU A DRES……………..dar a ridica la rang de teorema o parere a mea este un act dictatorial si o lipsa de respect fatza de ceilalti………………PUTEM ABORDA ASA UNIFICAREA?????……………………ESTE VREO VARIANTA DE PROVIZORAT??????????????????????………………..SA ZICEM……….3-6 LUNI……………..in care sa vedem ce si cum………….O UNIFICARE PROVIZORIE…………….IN CARE SA VEDEM CUM DECURG LUCRURILE……………SI DACA SUNTEM MULTUMITI SA BATEM PALMA LA FINAL…………cu observatia, CATA CO-ADMIN………………ca sa poata si controla lucrurile cat de cat, in sensul ca daca nimerim in ceva rau, sa avem varianta sa revenim la ale noastre………………ACEASTA E PAREREA MEA………………..SI E STRICT PAREA MEA, CUM AM TOT SPUS…………….DACA AM SPUS CEVA ERONAT, ACCEPT CRITICI, MAI ALES CA EU NU STIU CE E DINCOLO………………DUPA CUM AM SPUS…………..

      • …………….fatza de ce au spus si colegii, mai sus, spun si eu…………da, ma simt acasa pe acest blog, in casa lui Cata care ne-a invitat pe toti la un chef mare in care toti sa fim importanti…………..cu atat mai mult cu cat m-a si nominalizat Cata printre ceilalti ca avand o pare importanta (chiar nu ma simteam important, dar Cata mi-a umflat pipota…………:)))))))))))))))…………….sa zicem ca aici suntem intr-o casuta mai mica (nu zic apartament, ca am impresia ca am depasit faza asta)……………….INTREBAREA CARE SE PUNE AICI………………NE MUTAM INTR-ADEVAR INTR-O CASA MAI MARE????????????………………..DACA NE MUTAM INTR-O CASA MAI MARE, MAI INCAPATOARE, MAI FRUMOASA……………..ATUNCI E OK………………..DACA NE MUTAM INTR-UN COTETZ………………..ATUNCI NU…………….am facut aici un rezumat a ceea ce spuneam mai sus…………..

        • Aș fi unul dintre administratori după unificare, așadar ceva control asupra situației aș avea.
          Cu blogul ăsta nu știu ce s-ar întâmpla: ar dispărea, ar rămâne în conservare sau ar fi importat parțial pe celălalt site (mă refer la articolele atemporale, gen povești din istoria clubului). Nu mă văd scriind și pe unul, și pe altul.

  3. Salutare tuturor!

    Din punctul meu de vedere, cantitatea nu inseamna neaparat si calitate :)
    In situatia data cred ca ar trebui sa discutam despre o relatie win-win, dar daca administratorii celuilalt blog inteleg ce ar avea de cisitgat din aceasta chestie, nu vad ce am obtine noi in plus prin aceasta „unire” abrupta. Faptul ca ei reprezinta „singurul fan club FCB oficial recunoscut in Romania” pe mine personal ma lasa rece, e ca si cum nu as mai putea fi considerat fan Metallica doar pentru ca nu imi cumpar albumele lor direct de pe Metallica.com. Ca sa fiu sincer, eu sint foarte multumit de calitatea informatiei, a comentariilor (mai putin unele derapaje ale lui Raz, trebuie sa recunosc :) si a oamenilor care ne-am strins in jurul acestui blog4bayern, Este evident ca incerc si eu, ca si voi, sa string informatie despre FCB si din alte surse alternative, insa trebuie sa recunosc ca niciodata nu am gasit o plus valoare pe celalalt blog.
    Pina la urma, Catalin, este decizia ta. Cu siguranta nu voi renunta la concursul nostru sau la folosirea blog4bayern ca sursa de informatie credibila, insa o crestere abrupta a comentariilor si a comentatorilor de slaba valoare recunosc ca imi va crea o usoara frustrare :)

    • Am amintit deja un avantaj al eventualei uniri (creşterea vizibilităţii în .ro). Un altul, nemenţionat, ar fi că, foarte probabil, frecvenţa postărilor ar creşte, pentru că ar fi mai mulţi oameni care ar scrie şi e greu de crezut că toţi n-ar avea chef, timp sau inspiraţie în aceeaşi perioadă. O creştere a calităţii e greu de garantat; la urma urmei, fiecare cu standardul şi talentul său.

      Altfel, nu pot să nu observ că ai încheiat cu acel ”este decizia ta” despre care am scris că aş vrea să-l evitaţi.

  4. Nu pare a fi o idee foarte buna. Dupa cum se spunea mai sus aici ne simtim ca acasa (si nu suna artificial). Pe acest blog se comenteaza civilizat si, normal, chiar daca mai exista divergente de pareri ele nu duc la insultele si apelativele pe care le-am vazut pe celalalt blog. Nu vreau sa fiu inteles gresit de baietii de acolo, fcdm3, Ribery7, DevilMayCry si poate altii pe care ii rog sa ma ierte daca nu i-am remarcat, fac o treaba excelenta si au acelasi merit de a fi tinut blogul in picioare cand era mai greu. Calitatea vine nu doar de la articole ci si de la comentarii – iar daca nu te-ai sculat in dimineata de dupa meciurile cu ManUnited sau Chelsea cu un gust amar in gura si cu senzatia ca o sa ai o zi proasta desi nu ti se intamplase nimic personal – nu ai ce comenta pe aceste bloguri. De asemenea poti comenta echipa ta sau clubul tau dar nu mi se pare corect sa vorbesti despre adversari doar din dorinta de a starni o polemica savuroasa ca sa-ti ocupi timpul si sa mai auda lumea de tine. Momentan ne merge foarte bine dar va veni si o vreme cand echipa va merge prost si vor ramane doar acei putini care chiar traiesc pentru aceasta echipa, poate prea putini pentru un blog foarte mare.
    Nu cred ca noua ne trebuie cantitate sau vizibilitate on-line dupa cum spunea Catalin in articol iar in Fan clubul oficial recunoscut de club te poti inscrie si de pe site-ul colegilor nostri, poti comenta si aici si acolo (civilizat desigur).
    In concluzie parerea mea e: nu.

  5. Nu cred că e o idee bună. Aici comunitatea e mai mică, dar îmi pare mai inteligentă. Acolo, nu toți, dar o mare parte, comentează doar de dragul de a strica cuiva ziua. Am o stranie impresie că jumătate din publicul de pe fcbayern.ro sunt hateri Guardiola, dar nu fani Bayern. Site-ul e unul de noutăți mai mult, iar cînd nu mai comentau 2 persoane acolo, gery și fcdm3, era gol și rece. Aici e mai cald aș spune eu și mai plăcut să citești comentariile. Te citesc cred că de la începuturile blogului, chiar dacă am comentat foarte rar pe aici, iar asta din simplu motiv că părerea mea coencidea de cele mai multe ori cu părerile deja expuse. Sunt o persoană care e deschis la schimbări și nu sunt conservator, dar cred că o eventuală fuziune cu fcbayern.ro ar strica farmecul acestui blog. Părerea mea.

  6. Salut. Eu i-am trimis mail lui Catalin in care i-am facut propunerea de unire a celor doua site-uri. Eu apreciez calitatea articolelor sale (in special cele despre istoria clubului), a userilor si a comentariilor de aici (chiar daca eu nu comentez). Cum i-am spus si lui, site-ul nostru este mult mai cunoscut publicului larg (prin presa scrisa dar si la tv) iar datorita acestui fapt numarul userilor a crescut foarte mult. Nu intotdeauna (ca si in cazul de fata) cantitatea inseamna si calitate. Sunt destui useri care (asa cum a spus cineva mai sus) sunt hateri Guardiola si Thiago si nu inteleg faptul ca in acest moment, cei 2 reprezinta prezentul si probabil viitorul lui Bayern. Aici vad ca nu este atata ura pentru cei 2 si se respecta parerile fiecaruia, indiferent care ar fi acestea.

    Eu personal, consider ca ar fi benefica colaborarea. Am uni cantitatea (noi) cu calitatea (voi) si cu ceva munca ar iesi un site mult mai bun. Recunosc ca eu scriu articole foarte rar (nici nu le prea am cu asta) dar sunt cateva persoane de pe site care se pricep la asa ceva. fcdm3, Ribery7 sunt useri care stiu germana si in general traduc articole noi din kicker/bild/tz si le posteaza pe site.
    Legat de Catalin, el ar fi unul dinstre administratorii de pe site si ar fi liber sa vina cu propuneri si idei noi pe care sa le aplice. La fel sunt bine venite si alte persoane care ar dori sa scrie articole si sa contribuie.

    Eu mi-am spus punctul de vedere privind aceasta unire. Depinde de voi si de Catalin daca veti dori asa ceva.

    • Știi la ce mă gândeam, reamintindu-mi mail-ul tău și acest ”depinde de voi și de Cătălin” de mai sus? Că tu mi-ai sugerat să-mi consult cititorii (ceea ce mi se pare bine), dar voi nu-i consultați pe ai voștri.

  7. ……..pai daca esti admin Cata……….lets do it……………pentru inceput eu as zice o proba de 3-6 luni……………daca e ok, sa ramanem, daca nu, sa ne putem intoarce……………

  8. nu cred k ar fi deloc bine pentru noi ! pentru ei ….nu stiu ! nu am nimic cu nimeni de acolo dar aici e locul unde multi ne stim intre noi si ne simtim cel mai bine ….

  9. nu doresc vizibilitate, doresc să citesc în continuare poveştile scrise de Cătălin pe acest blog, să răspund la quiz-uri şi să particip la concursul de pronosticuri.

    după un mic research am observat că fcbayern.ro înregistrează în medie 700 de vizitatori la 24 ore, ciudat e faptul că majoritatea accesărilor se produc de pe IP-uri de SUA în cazul în care content-ul e în limba română.

    m-am gândit acum ceva timp să-i propun lui Cătălin achiziţionarea unui domeniu, s-avem şi noi blog-ul nostru!

    dacă s-ar produce această fuziune probabil m-aş pierde undeva pe drum..

  10. Este f simplu: aici este blogul unde intru sa mai citesc acel „ceva” despre FCB care nu este comercial… daca vreau un site impersonal unde unii sau altii lasa articole si texte si analize pe care oricum le pot reconstitui citind alte bloguri sau siteuri, intru in alta parte…sunt sute de astfel de locuri… Cata, gandeste-te ca ei te-au contactat tocmai pt originalitatea si calitatea demersului tau… daca le accepti oferta, se vor pierde toate astea pt ca imi vine greu sa cred ca la cata cantitate devarsa ei vei putea sa-ti pastrezi identitatea care a adunat oamenii ce dau calitate blogului… parerea mea egoista este un NU hotarat: tu chiar vrei sa ne pierdem templul nostru virtual cu Bayern?

  11. Acest blog este unul din putinele pe care le frecventez cu regularitate. Imi place calitatea informatiilor, dar si persoanele care acceseaza acest blog. Am user si pe bayern romania, insa de cand am descoperit acest blog, nu mai intru acolo :)
    Mie imi place asa cum este in momentul de fata, si nu cred ca ar fi o idee buna sa facem o fuziune de acest gen. Intr-adevar mi-ar placea sa devenim o comunitate mare, unita si poate nu doar in mediul virtual! Cu cei de pe bayern romania am fost la cateva meciuri de-ale lui bayern (la bar, nu stadion) si pot spune ca sunt foarte ok. Poate ar fi o idee sa transformam blogul acesta in forum, dar tot cu oamenii de aici.
    Auf Geht’s Bayern!

  12. Nu cred ca trebuie sa ne unim cu site-ul celor de la fcbayern.
    Am mai urmarit si eu site-ul celor de la fcbayern.ro, si a fost chiar ok, dar dupa o perioada si-a pierdut identitatea, au intrat tot felul de troll-eri, iar cativa dintre ‘veterani’ au renuntat la a mai comenta (gerry, care era chiar ok, si chiar cred unul dintre initiatori (fcdm3, posibil sa gresesc)).Acesta este riscul in cazul site-urilor cu expunere mare. Imi plac micile contre amicale intre noi, cei de pe acest blog, in care nu se interpune nimeni cu commenturi de „mizerie”.
    La fel si eu, am comentat mai rar pentru ca ceea ce vroiam sa scriu era deja postat (bineinteles cu mai mult talent, si aici ma refer la comentarii, pentru ca pe Cata nu il poate egala nimeni ;))si nu vroiam sa mai repet aceeasi idee.
    Cata si toti ceilalti, sunteti excelenti si ma bucur ca sunt printre voi.

  13. – sper sa nu supar pe nimeni ;
    – pe acest blog imi pare rau ca rar se posteaza , a fost un meci superb ieri dar pana acum nimeni nu a scris nimic , parca se posteaza cand are chef omul ( referindu-ma la uni desi inteleg ca mai munceste omul dar asa este in general aici );
    – activitatea e slaba aici ( nu e vina administratorilor ) , toti doriti sa pastrati site-ul ca e foarte bun dar nu faceti nimic sa ajutati ci doar utilizati ;
    – tot respectul pentru tine Catalin;
    – sper sa intelegeti ceva din ce am scris

    • Nu stiu la ce activitate te referi, dar nu cred sa fie oameni din familia acestui blog care sa intre cu asteptarea sa fie ca o bara de scroll la stiri unde la fiecare 5 minute sa scrie ceva nou, fie ca e vorba de postari fiecare 8 ore sau de comentarii la fiecare 3 minute.

  14. Nu stiu cat mai conteaza cuvantul meu din moment ce am lipsit atat de mult insa o sa (prea) profit de democratia de aici si o sa-mi exprim si eu opinia: Nu cred ca v-ar (ne-ar) avantaja. Am citit fcbayern.ro cand a aparut si sunt articole pe care incerc sa le evit de regula pe prosport (sau antisport cum imi place sa-i spun) sport.ro (curve.ro) samd. Sunt si articole bune dar atat de rare incat nu merita sa-mi pierd timpul sa le caut. Simplu fapt ca se axeaza mult pe tradusul articolelor din bild spune multe.
    Inchei spunand urmatoarele: Calitatea aduce cantitate (ca dovada sunteti mult mai multi fata de momentul in care eu am incetat sa mai comentez din mai multe motive, marea majoritate personale si nelegate de voi) insa reciproca nu e valabila.

  15. Mă simt deosebit de onorat de faptul că am fost „nominalizat” în a-mi spune părerea şi nevrând să bat câmpii, o să vă spun că nu sunt unul dintre adepţii acestui „featuring”. La fel ca şi la majoritatea celor care şi-au exprimat părerile mai sus, pentru mine primează CALITATEA. Ori articole de acest fel, AICI le-am găsit şi la fel ca ceilalţi AICI MĂ SIMT ACASĂ. Respect Cătă, indiferent care va fi decizia ta, sunt unul care îţi va fi alături.

  16. referitor la unire sfatul meu este sa stati aici linistiti , pe celalalt site au ajuns romanismele ( caracterizate prin oameni care stiu doar sa critice iar daca le atragi atentia incep sa jigneasca si tot nu sunt ei de vina )

Lasă un răspuns

