FC Bayern – Freiburg: cu gândul la Londra

Guardiola a declarat astăzi că le va cere jucătorilor să nu se gândească la meciul cu Arsenal de miercuri până la sfârșitul celui cu Freiburg de mâine. Tot ce se poate ca băieții să-l asculte, dar cred că nouă, suporterilor, ne e mai greu s-o facem. Mandzukic e suspendat pentru cumul de cartonașe galbene, Schweinsteiger va fi rezervă și e posibil ca unii “titulari indiscutabili” să fie odihniți. Mai interesante sunt următoarele două declarații.

Christian Streich, antrenorul adversarilor, despre invincibilitatea noastră:

Cu cât o serie durează mai mult, cu atât crește probabilitatea ca ea să se sfârșească.

Daniel van Buyten, despre cel mai bun antrenor cu care a lucrat în carieră:

Van Gaal! După numai câteva luni am știut că este cel mai strălucit antrenor de care am avut și voi avea parte. Datorită inteligenței, a caracterului și a mentalității de învingător.

66 comentarii la “FC Bayern – Freiburg: cu gândul la Londra

  1. cel putin nu inteleg de ce multi catalogheaza fotbalul practicat de olanda lui cruyff si ajax-ul lui van gaal drept inceputul fotbalului total
    am vazut si faze din jocul olandei la mondialul din 74 si finala lui ajax cu juventus si n-am vazut nimic special,poate de cind a venit de boer la ajax practica un joc de posesie dar in limitele campionatului olandez si jocului posesie
    nu ca as vrea sa-i laud dar cred ca spaniolii sunt adevaratii practicieni ai fotbalui total si guardiola un adept inflacarat

  2. Leverkusen e deja afara si fara sanse sa stranga macar un punct pt Germania. Ma indoiesc ca S04 o sa scoata ceva de la spanili. Raman Bayern si BVB sa stranga cat pot, de preferat 12 puncte.

    • am urmărit partida lui Leverkusen, au jucat slab de tot sau mai bine zis, n-au jucat deloc!
      întradevăr, Zlatan Ibrahimović e un mare jucător, în opinia mea, PSG este o echipă cu şanse reale să ajungă în actul final al competiţiei.

    • A jucat ok, nu pot sa ii iasa toate.

      Din pacate cred ca sunt sanse mari ca Mandzu sau Boateng sa ia al 2lea galben numai ca sa echilibreze arbitrul jocu.

      Robben de fiecare data a iesit complet din joc cand a fost fluuierat.

  3. Important e ca am castigat, si chiar cu 2 goluri marcate…. acum e nevoie de un retur cu atentie maxima fara gafe aiurea si, eventual, poate scoate Dante un galben ca sa scape cu suspendarea acum

  4. Am realizat ca exista Bayern si restul lumii in Europa,nu doar in Bundesliga..Singura echipa care va poate pune probleme la ora actuala suntem…ironic,noi.Nu o zic doar pentru dragul de a o spune,dar chiar suntem singura echipa care v-am pus si va punem probleme.Se putea si mai rau :p.Eram sigur ca o sa le jucati bine in repriza a doua,nu doar pentru ca astia erau in 10.Asa a patit Bayern cand a jucat prost in prima repriza(vezi meciul cu Hoffe sau Mainz).

    • Din nou exagerezi… Chelsea, PSG, Barca si Real sunt peste BVB la momentul asta.. sa vedem cine cu cine pica dupa urmatoarea tragere, cert e ca mi-ar place sa vad un:
      Chelsea – Barca
      Atletico – BVB
      ManU – Bayern
      Real – PSG

      • Aici nu tine doar de valoare,tine de stil.Noi avem acel ceva care va poate bate.PSG,Chelsea s.a.m.d nu au nimic in mod special ca sa va bata.Real e o posibilitate din cauza lui Ancelotti,dar nici pe ei nu-i vad cu prea mari sanse.Noi suntem echipa cu cele mai mari sanse sa va batem(cu toti jucatorii valizi).

        Mi-ar placea sa cadem cu Atletico.N-au impresionat in meciurile mari,n-au impresionat deloc cu Milan.

        • Atletico si ManU sunt cei mai accesibili adversari din echipele care o sa treaca mai departe, asa ca o sa fie bine pt echipele germane daca pica cu ei, dar cu oricare din celalalte echipe o sa fie mai greu ca anul trecut intrucat si-au imbunatat jocul. Totusi sper sa vedem niste optimi cu BVB si Bayern prezente, intrucat ma indoiesc ca S04 sau Lever o sa scoata macar vr-un punct din cele 2 meciuri.

          Champions league nu are nici o legatura cu un stil „special” de joc. Acum e vorba de meciuri eliminatorii, experienta si un pic de noroc, iar la cati jucatori accidentati are BVB si la cat de usor pare sa ia gol sezonul asta, nu as paria pe ei in faza urmatoare daca pica cu Chelsea, Barca, Real sau PSG.

    • Si…ma apuca rasul cand vedeam pe celalt blog al vostru cum ca Toni Kroos ar fi slab,nu stie sa faca un sprint.Sincer,erau glumele preferate.Kroos,172 touches si 97% pass acuraccy.E praf ma,ce sa mai..nu stie sa faca un sprint(chiar nu stie) :p

        • Dar ce parere am despre francezi?Am spus doar ca sunt o echipa de un miliard de euro veniti din buzunarul unui seic?E ceva gresit sau neadevarat?PSG e o super echipa,condusa de cel mai bun sau cel mai spectaculos CF din toate timpurile.Orcine pica cu francezii o sa aiba de tras :)

  5. Nu cred Dortmund să aibă probleme cu Zenit. Sper totuși la o minune din partea lui Shalke, au progresat foarte mult ultimele săptămîni. Una peste alta, un meci bun făcut de noi, felicitări tuturor.

  6. Totuși meci de meci schimbările lui Guardiola dau roade. A cîta oară jucătorii care intră pe teren marchează gol sau participă la el. La golul 2, 50% din gol a făcut-o Pizza, cum a dus apărătorul după el, eh. Sper să-i prelungească contractul încă pe un an, e fantastic în postura de rezervă.

  7. hehehe…. HSV pare o echipa obijnuita cu 3-0… dupa ce a luat-o cu acelasi scor de la S04, Hoffe si Hertha… se pare ca BVB a reusit sa se afle la celalalt capat al scorului. Pe cat de palpitante trebuie sa fie reactiile lui Raz, e dezamagitor ca inainte de meciul de UCL bondarii reusesc sa ia 3 bucati fara sa marcheze macar odata si asta contra penultimei clasate.

  8. Borussia a ajuns o echipa de duzina. Golul de 3:0 a fost de-a dreptul fabulos: de la 40 m fara zid!
    PS: sunt fan Bayern de vreo 35 de ani iar cei care au intrat pe fcbayern.ro ma stiu.
    Daca nu va deranjeaza voi comenta si eu cate ceva pe acest blog…

  9. Va multumesc de suport, baietzii………..precum am spus, din pacate, toti trecem prin asta la un moment dat…………..tatal meu m-a introdus in lumea fotbalului in perioada Campionatului Mondial din 1982, cand aveam aproape 8 ani, ai am urmarit impreuna finala de atunci cu niste prieteni de-ai lui…………iar in Bundesliga……….in 1983………cu reviste si tot felul de fanioane, aktibilduri etc……………din care retin ca imi placea Kicker………dupa ce a dat prima tura in Germania…………..apoi, in 1985, cand aveam aproape 11 ani m-a luat cu el 2 luni prin Germania, cand am vazut live Dortmund-Hamburg si Koln-Dortmund (despre asta am mai scris aici)…………..(fratele tatalui meu emigrase la Dortmund)…………iar din cate retin tatal meu, care in tinerete a jucat fotbal la U Cluj si a pastrat relatii in lumea fotbalului se stia si cu Marcel Raducanu de cand era la Steaua…………..in perioada aceea am devenit fan Pierre Littbarski si Toni Schumacher…………am primit atunci de la tata niste ghete adidas pe care scria Littbarski………….si prima minge (era galben-albastra, luata de la Braunschweig)………iar apoi, cand Bayern a devenit campioana la finalul anului 1985 (mari rivali fiind atunci Bremen si Koln) si imediat apoi dupa finala CM 1986, cand Germania a revenit la 2-2 dupa ce a fost condusa cu 2-0 de echipa lui Maradona (pe care cred ca toti l-am placut copii fiind)……………aducand meciul pe muchie de cutit…………..m-am decis pentru Bayern Munchen si Germania………….iar de atunci…………..azi-maine de 30 de ani…………i-am tot urmarit cand si cum am putut…………..si oricine ma intreba, spuneam ca echipele mele favorite sunt Bayern Munchen si Nationala Germaniei…………prea multe explicatii nu puteam sa dau atunci…………dar imi placea spiritul acela de a nu abandona niciodata lupta………..mai ales ca au fost de atunci tot felul de echipe care desi ne erau superioare ca valoare, noi reuseam sa ii invingem cu inima si o vointa iesita din comun………….asta mi-a placut cel mai mult………………iar acum………………dupa atatia ani, normal ca savurez aceste momente, care odata vor apune………..dar speram cu totii ca nu inca…………..retin inca, ca lunile trecute, in noiembrie…………..cand era tatal meu la pat (deja stiam ca nu mai este mult)…………….i-am tot spus inainte de meciul cu Dortmund……………Mi-ai promis ca mergem impreuna la Dortmund la meciul cu Bayern…………………hai sa mergem………………hai nu mai sta la pat……………si nu putea sa-mi zica decat……………Mergem…………mergem……….sigur ca mergem………..imi pare tare rau daca am scris prostii aici………….si aiureli……………..doar imi aduceam aminte……………si cum tocmai am ajuns acasa de pe drum, si nu aveam somn…………am bagat niste beri si ma chinuia talentul…………………si cum am intrat pe blog (singurul pe care scriu)………………am asternut randurile astea………………sunt gandurile mele la aceasta ora………………scuze daca plictisesc……………aveti grija de voi si de cei din jurul vostru…………..va imbratisez cu drag………..

Lasă un răspuns

