Clasamentul definitiv al etapei a 17-a

În această seară s-a disputat restanța din etapa a 17-a, Stuttgart – FC Bayern 1:2. Prin urmare, am actualizat clasamentul rundei cu pricina, care are patru câștigători și un concurent care nu a nimerit nici un pronostic. Clasamentul general actualizat poate fi consultat la articolul dedicat etapei a 18-a, adică → AICI.

Clasamentul etapei a 17-a (definitiv)

  1. Carol, Darux, Cătălin și Ovidius 3p
  2. Mandula, Dan, Gogu, Gorjanu, Ștefan, Hopo, B@v@r3zU, Năstase4Case și Cosmin 2p
  3. Vlad, Hippy, Liviu, Horia și Axxter 1p
  4. Raz 0p
4 comentarii la “Clasamentul definitiv al etapei a 17-a

  1. Dupa meciul asta sunt si mai convins ca avem probleme mari cand incercam sa jucam cu Goetze atacant. Acolo e nevoie de un varf adevarat de careu, care sa poata sa se bata cu adversarii si sa domine careul.

    Sunt destul de sigur ca Pep o sa aiba o runda de reprosuri pe tema finalizarilor. Toti s-au inghesuit precum chiorii sa incerce sa finalizeze din orice pozitie, in loc sa scoata inapoi in careu la oamenii liberi. Daca pasau, erau cel putin 4-5 faze clare de tot de gol. Se sinte tare lipsa lui Franck, omul cu pasa / centrarea finala. Thiago si Shaquiri nu au reusit sa faca lucrul asta cand a ajuns mingea la ei.

    Important e ca au venit cele 3 puncte si intr-un meci chinuit. Asta o sa duca la destule lucruri de imbunatatin in joc.

  2. …………….foarte greu………….si in ultimele 15 min……………….noah asta este…………….greu a fost si ultimul meci cu Stuttgart (care imi este simpatica de altfel…………si, oarecum, echipa favorita dupa FCB, bineinteles, in celelalte meciuri……………..apoi cred ca ar urma 1.FC Koln………..dar asta nu are importanta)……………greu am castigat si finala cupei DFB, si chiar am revazut zilele astea fazele mai importante din meciul care ne-a adus TRIPLA ISTORICA…………..a fost un fel de improvizatie tot meciul de azi…………dar am vazut iar un meci de Bundesliga pe viata si pe moarte……………..ca in vremurile vechi………….si am urlat ca nebunul la golul lui Thiago………………eu nici nu imi mai dau seama ce sistem am jucat dupa ce au intrat si Mandzu si Pizza…………poate ne va explica Pepele odata……………..dar e bine ca e bine………..si sper sa fie o invatatura de minte care sa ne faca si mai tari…………….

  3. mi-a placut enorm meciul!
    prestatia jucatorilor a fost slaaaaaba(tehnico-tactic vb)….insa au aratat caracter!
    meciul s-a castigat cu INIMA
    s-a jucat pana in ultima secunda!
    si, sa fim seriosi!, nu se termina lumea daca iesea egal….vad o foame teribila de victorii….ceea ce este bine!

Lasă un răspuns

