Ce mărci vă caracterizează?

E pauză competițională, așa că vă propun un subiect de vacanță: caracterizați-vă în trei mărci (branduri)! Altfel spus: căror mărci (branduri) – altele decât echipa favorită – le-ați fost cel mai mult timp fideli și de când (până când)? De exemplu: cunosc oameni care consumă doar o anumită băutură carbogazoasă, oameni care preferă modelele unui anumit fabricant de automobile și oameni în ale căror case găsești aparatură electronică produsă doar de o anumită firmă. Sper că ați prins ideea; dacă nu, poate vă ajută al meu Top 3, întocmit în funcție de vechimea fidelității față de respectivul brand.

LOCUL 1

În 1990 aveam 13 ani și începeam să fiu atras de muzica rock. Ucenicia mi-am făcut-o cu Scorpions și cu Metallica, dar din 1992 mi s-a pus pata pe Motörhead.

LOCUL 2

Winchester n-au fost primele țigări, dar din 1996, când am descoperit “frunzele de nuc”, cum le spun unii prieteni mai pretențioși, rar m-am afumat cu altceva.

LOCUL 3

Începând din 2005 am primit periodic câte un telefon din partea angajatorilor, toate modele Nokia, și uite așa, fără să vreau, le-am devenit fidel finlandezilor.

30 comentarii la “Ce mărci vă caracterizează?

  1. Am crescut cu rock-ul de la Creedence, Doors si Queen pana la ACDC, Metallica sau Guns n Roses… dar zilele astea sunt foarte comercial si ma prinde orice de la Die Toten Hosen pana la jazz sau muzica balcanica, in functie de ce am chef sa ascult.

    1. FC Bayern care s-a lipit de mine in toamna lui ’94 cand Trapattoni incepea la club iar eu primeam cadou un fular cu stema clubului. Din pacate italianul nu a avut un sezon fantastic iar fularul meu a avut un accident nefericit in primavara lui ’95, dar pasiunea pentru Bayern a ramas cu mine.

    2. In 1998 un amic isi comandase de pe ebay o pereche fantastica de adidasi Merrell si avea sa observe ca marimile americane nu se potrivesc chair 1-la-1 cu cele europene. Drept urmare s-a oferit sa mi-i vanda mie la juma de pret. Zis si facut. Adidasii respectivi m-au incantat atat de mult incat de atunci si pana acum am incercat sa ma incalt doar de la aceasta firma cand e vorba de adidasi sau bocanci. Produsele americanilor continua sa ma incante si fascineze chiar si azi.

    3. In 2006 m-am lovit de un tip ciudat intr-un magazin de electronice in timp ce respectivul incerca sa se inghesuie ca sa ajunga mai repede la tejghea. Curios sa vad ce vroia sa cumpere l-am abordat temator, dupa care am ascultat 20 de minute intreaga istorie a feature-urilor minunatului sau MP3 player Cowon iAudio 6. Am fost atat de impresionat ca am bagat toti banii stransi intr-un player identic. Acum sunt la al 3lea MP3 player Cowon si sunt la fel de fericit cu bateria care tine cateva zeci de ore, lunga lista de formate suportate si sunetul foarte clar dat de produsul sud-corean.

  2. destul de dificl să mă identific cu anumite brand-uri.

    în materie de aparatură foto sunt un Nikonist convins (DSLR, obiective, bliţ) iar pt. partea video am ales SONY.

    singurul brand căriua i-am rămas fidel de foarte mulţi ani e compania de telecomunicaţii (Orange).

  3. Singurul brand de care m-am legat de cand am avut ceva bani si pana in zilele noastre este Adidas (urasc Nike din convigere), altceva ce imi place este BMW si iubesc Germania pentru orice o face diferita de stilul „dolce far niente”.
    La multi ani si o ‘gramada’ de sanatate.

  4. 1. Deutschland – daca-i putem spune brand :D (bunica-mea a avut pe cineva care dupa al doilea razboi mondial s-a mutat in Duisburg si au mai tinut legatura, iar pe vremea lu’ Ceasca, pe faza asta, la o compunere, am scris ca tara mea favorita e RFG, drept urmare am luat un 8, desi toata compunerea era perfecta, iar la intrebarea alor mei la o sedinta, li s-a spus, mai neoficial, ca pentru 10 trebuia sa scriu RDG :)));
    2. BMW (am trecut prin seria 3 E46, acum X5 E70);
    3. Nikon (D80, acum D600).

    Si, bineinteles Bayern (stiu ca am bazait vreo doua zile in ’87, cand a pierdut finala cu Porto, asta dupa ce bazaisem si cu un an inainte, cand RFG a pierdut finala CM cu Argentina :))), dar (stiu ca poate nu da bine, da’ asta e) si Inter, cu care am inceput sa tin dupa Bayern, prin ’88-’89, cand jucam la Pronosport. Motivul: ii avea pe cei 3 mari nemti in echipa (Matthaus, Klinsmann si Brehme) si, conform punctului 1 de mai sus, nu aveam cum sa-i ignor :D

    Cu ocazia asta, ii salut pe toti fanii lui Bayern si le urez La Multi Ani, iar lui Bayern, pe langa campionat, inca o urecheata (+mai multe dupa, sper sa aiba un ciclu de succes cat mai lung)!!!

    • Înseamnă că ai uitat că singurul criteriu în alcătuirea topului a fost vechimea fidelității față de brandul cu pricina. Pe Saramago l-am descoperit abia acum trei ani. E bebeluș în comparație cu mărcile de pe podiumul meu.

  5. Hmmm…nu-mi trec prin minte alte chestii in afara de cele enumerate aici…dar nici nu m-am gandit la asa ceva pana la provocarea lansata de Cata…Germania si Bayern nici nu are sens sa le pun…ele dateaza de prin 85-86, cand aveam 11-12 ani…la masini prefer BMW seria 3…am unul, iar urmatoarea va fi tot la fel…Formula 1…clar Schumi…apoi Kimi…dar imi plac si Alonso si Vettel…iar la F1 masini Ferrari (asta dateaza demult, dar nu mai stiu de cand…era si Berger pe atunci)…la articole sport prefer Adidas, dar nu ma deranjeaza altele…de baut prefer vinul (romanesc si italian…dar si nemtesti albe, austriece si frantuzesti)…dar si bere uneori (numai germane, de preferinta pils sau helles…preferata cred ca Hacker Pschorr de Munchen…plus Pilsner Urquell ceheasca)…de fumat fumez doar cand beau ceva seara, si numai MOODS…tigarillos din tutun brazilian…altceva nu fumez…imi mai plac ceasurile Atlantic din care am 3…si de o vreme Ingersoll…iar muzica prefer rock…aici o buna perioada, in liceu si faculta a fost Kreator…dar in prezent, de ceva vreme trupa preferata e Rammstein (nu mai retin de cand)…altceva nu mai stiu ce sa adaug…dar am zis ca scriu si eu ceva la cele spuse de voi…

    • Ahhh…si la telefoane…favoritul e Nokia E72…clar…mult timp a fost E50…desi acum cu netul pe phone am trecut pe Samsung…dar preferat ramane E72 de care mi-am mai luat unul de rezerva pentru ca nu stiu cand ma lasa tipul nou de smardoaie (cum le zic eu)…si scuze ca nu am scris exact pe subiect…dar asta mi-a trecut acum prin minte, la un vin rosu si MOODS noaptea in Viena…va salut si va imbratisez pe toti!!!

      • Daca mai esti la Viena si vrei sa incerci 2 experiente deosebite dar legate de bere, nu de vin, iti recomand varietatie de bere de la Siebenstern sau cele de la 1516 daca vrei sa le asortezi cu un meniu super reusit de coaste. Pentru ambele gasesti locatiile pe internet… ar trebui sa mai aiba site-uri la zi, desi nu am mai ajuns p-acolo de 3 ani.

          • Cu urmatoarea ocazie, incerca 7stern-ul intrucat au mai multe feluri de bere cum nu prea gasesti in alte locuri, iar despre 1516, ce pot sa zic… ador coastele de acolo si au mai multe feluri de bere si bere facuta de ei si reusita.

          • Aaaa… 1516 e un fel de bar/restaurant sportiv, deci daca e vr-un meci interesant de prins, sunt sanse mari sa il dea. Am vazut acolo mai multe meciuri de UCL in timp ce ma delectam cu menu-ul lor si ceva beri.

      • Ooooooopaaaaaa……….deci m-ai ascultat………ma bucur………….sa stii ca nu fac recomandari aiurea…………cand nu am o parere pur si simplu spun ca nu am o parere…………iar cand am dubii spun ca am dubii…………pana recomand ceva dureaza…………….si astept sa fiu eu lamurit…………tot ne vedem noi pana la urma………..ori in Germania ori in Elvetia………….ori undeva intre…………pe Bodensee poate…………:))))))))))))))))…………deocamdata ma delectez cu prada austriaca………….Stiegl, Puntigamer si Grieskirchner…………….imbinate…………….plus ceva Pilsner Urquell………….care am spus ca e printre preferate…………si pipez niste Moods………..si ma delectam cu ultimele stiri……………chiar ma bucur ca ti-a placut………….desi eram convins ca iti va placea………..nu am apucat inca sa vad zona franceza in perioada targurilor de Craciun…….dar nu e tarziu…………..si mai vreau candva de Craciun sa vad si Brugge……….mi-a placut mult filmul In Bruges si m-a facut sa vreau sa-l vad……………..pare genul meu de orase………………am fost la targuri doar in Austria (Viena si Salzburg) si Germania (mai multe localitati………..nu are rost sa zic de Munchen…………dar Nurnberg pare sa fie piesa de rezistenta………….am mai fost si in altele, dar nu are sens sa le zic…………..)………..iar in anul care tocmai s-a terminat, nu am mai avut chef sa conduc prea mult si am fost la Budapesta, unde e ca si cum m-as duce la bunici in sat de aproape (vorba vine, ca nu mai am bunici din pacate)…………si am ramas ultra impresionat……………..desi e atat de aproape de mine (250 km) nu am fost inca de sarbatori……………..dar ungurii astia sunt nebuni cu mancarea………….nu am vazut atatea chestii de mancat nici in Austria si nici in Germania………..desi au si ei cacalau……………sunt chiar nebuni ungurii cu mancarea………………o gramada peste tot…………….nu mi-a venit sa cred………nu au varietatea de beri din Germania, e clar, desi poti bea si bere germana, ca aia ungureasca nu-mi place…………..dar la tipuri de mancaruri in aer liber bate tot……………….(ca in localuri, normal, gasesti peste tot)……………..iar pentru anul asta de Craciun planuiesc sa vad Rothenburg ob der Tauber caruia i se mai zice si Orasul Craciunului sau asa ceva………….nu am vazut decat in poze dar pare minunat…………….si l-as combina cu Nurnberg pe care vreau sa-l vad din nou……………e laudat in toata Germania…………..si am citit de bine si despre Koln si Dresden pentru Craciun……………Kolnul l-am mai vazut, dar nu de Craciun, si acum aproape 30 de ani………….:))))))))))))))))………….deci si acolo se impune sa revin…………….scuze de incoerenta…………….dar asa m-am bucurat ca ti-a placut si tie Colmarul, Vlad……………..si scuze de offtopic sau cum se zice…………..dar sunt si sub influenta berilor austriece de data asta…………………:))))))))))))))))))))))))……………………….LA MULTI ANI inca o data la toata gashka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • merci de recomandare si, da un semn cand planuiesti sa ajungi oarecum in zona si vedem cum ne gasim :) mai ales ca pot relativ usor sa ajung in 4-5h la Munchen… asa ca poate vedem odata de un meci al lui Bayern, in masura in care reusim sa gasim si bilete.. hehe :D

Lasă un răspuns

