A semnat Lewandowski

Polonezul a efectuat astăzi vizita medicală la München și a semnat un contract valabil pe 5 ani cu FC Bayern, care intră în vigoare din vară. Chit că unora le place jucătorul iar altora nu, trebuie să recunoaștem că am făcut o afacere bună: am luat gratis unul dintre cei mai râvniți atacanți din lume. Iar șansele ca succesul de business să fie dublat de unul sportiv sunt considerabile.

17 comentarii la “A semnat Lewandowski

    • Nu stiu cate echipe sunt pe planeta asta unde poti spune ca un atacant are la dispozitie atatia mijlocasi creativi gata sa ii puna pe tava mingii 90 de minute. Nu uita cate goluri bagase Gomez la care nu a avut altceva de facut decat sa puna latul sau sa lase mingea sa il loveasca. Lewy o sa intre bine in joc plus ca e un atacant dinamic si asta se muleaza perfect pe abordarea lui Pep care vrea un joc imprevizibil, deci oameni capabili de asta.

  1. Lewy (ca asa scrie pe ghetele sale, si nicidecum Lewa cum am vazut ca il alinta romanii deveniti mari fani BVB peste noapte) a dat lovitura! Sa vedem daca se ridica la asteptarile noastre…Nu ma pronunt de pe acum daca e bine sau nu, pentru ca nu stiu cum a gandit Pep integrarea lui in echipa. Nu ma da pe spate omul, dar as vrea sa ma contrazica prin prestatiile sale. Cert este ca a semnat pentru 5 ani, incepand cu iulie 2014. Pana atunci ii urez succes la BVB unde are treaba serioasa…pe de o parte e pacat ca slabeste Dortmund, pe de alta parte, avand in vedere ca avea contract inca jumatate de an acolo este normal ca s-a gandit la viitorul lui, ca doar pana la urma despre asta e vorba in fotbal…la fel cum Gotze era normal sa revina imediat cum i s-a oferit sansa in Bavaria sa natala…Reus imi place ca e de o obraznicie iesita din comun si sper sa faca niste meciuri de senzatie cu echipa nationala…sper sa nu plece Mandzukic, desi cam asta se intrevede…e un luptator cum Lewy nu cred ca va fi niciodata, desi sper din suflet sa ma contrazica cat de curand…si dpdv nativ croatii sunt mult mai bataiosi decat polonezii…desi Błaszczykowski in schimb mi se pare un luptator…sa vedem…eu doar imi exprim punctul meu de vedere, care e strict al meu…nu m-am pronuntat nici la venirea Pepelui, despre care abia la inceputul lui decembrie am afirmat ca intr-adevar, mi se pare ca stie ce vrea si ce face…nu m-am exprimat nici la venirea lui Thiago, despre care tot in decembrie am spus ca imi place, si ca mi se pare ca va forma o buna pereche cu Gotze, la fel cum aveam deja perechile Lahm-Robben si Alaba-Ribery…va salut si va imbratisez pe toti si va urez inca o data un AN NOU FERICIT, CU IMPLINIRI PE TOATE PLANURILE !!!

  2. Ma bucur ca vine Lewy. O sa fie inlocuitorul perfect pentru Pizza si acum o sa avem 2 atacanti de top (Manzu pentru lupda si Lewy pentru adversari unde tehnica e mai importanta). Venirea polonezului inseamna ca si Pep a vazut ca nu merge in Bundesliga si in Europa cu un 9 fals la Bayern.

    Ma bucur ca o sa avem 2 oameni perfect croiti pentru o echipa care, cred eu, ca o sa mai ridice 3 urecheate in urmatorii 5-6 ani.

      • De cand a fost facut anuntul cu Pep, am fost sigur ca a fost adus pentru un proiect de durata, iar asta inseamna rezultate pe minim 6 ani, intrucat dupa primii 2-3 incepe procesul de schimbare de generatii care nu se realizeaza pe loc…. si sunt sigur ca Guardiola o sa ramana mult si bine la Bayern intrucat practic are toate resursele pe care si le doreste, o presiune sub cea din Spania si dupa prima urecheata ridicata la noi e garantat sa aiba linistea lui Wenger la Arsenal…. pe langa asta are un centru de juniori formidabil la indemana si asta ii place foarte mult… cu alte cuvinte mediul perfect pentru rezultate fantastice.

  3. Sunt 1000% convins ca Manzu nu pleaca nicaieri. Dupa finala ratata cu Chelsea, reactia lui Uli a fost ceva de genul „Daca Gomez era un atacant asa de bun, marca in finala”. Ei bine, Mandžukić a marcat si cred ca asta o sa conteze mult in faptul ca nu o sa plece de la club.

    • Daaaaaa…se pare ca ai dreptate: Karl Heinz Rummenigge über Mario Mandzukic: „Wir sind mit Mario sehr zufrieden. Er hat maßgeblich dazu beigetragen, dass wir im letzten Jahr so viele Titel gewonnen haben. Wenn ich nur an das Tor in London erinnern darf… Er ist ein großartiger Spieler, der sich beim FC Bayern prächtig entwickelt hat. Er hat einen Vertrag bis zum 30.06.2016 und ich habe seinem Berater in Marrakesch gesagt, dass wir durchaus bereit sind, über eine vorzeitige Vertragsverlängerung nachzudenken. Es ist auf keinen Fall irgendein Thema bei uns, Mario abzugeben.“…………pe scurt………….Kalle spune ca s-a discutat problema prelungirii contractului in Maroc, care e valabil pana la 30.06.2016……………ca sunt foarte multumiti de Mario, mai ales ca a inscris in finala, exact ce spuneai tu Vlad………………

      • Bayern nu lasa usor nici un luptator si Mandzu e unul care aduce si rezultatele, nu doar lupta cum facuse Klose in ultimii 2 ani la Bayern. E nevoie de spiritul asta de lupta si acum e intretinut de jucatori ca Ribery, Muller, Mandzu si Neuer…. iar asta ma face sa cred ca o sa continuam sa vedem un Bayern care nu se lasa, asa cum ne dorim.

  4. Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ce bine i-ai ales Vlad………………intr-adevar ca sunt cei mai luptatori…………………pe Lahm si Schweini nu-i mai punem ca sunt de-ai casei………..dar si Muller……………tot luptator e Boateng…….si am incredere in Thiago ca daca inca nu este, va deveni……………mi se pare genul……………si cu asta i-am cam nominalizat pe cei rai………….:))))))))))))))…………….si sunt de ajuns sa-i mobilizeze pe restul……………si cred ca incet si Alaba si Rafinha……………da, Rafinha…………..mi se pare ca se cam lupta in ultima vreme……………Robben e foarte in regula…………tinde si el spre a fi rau……………Dante in schimb a cam adormit……………….

  5. Nu e rau si cu Lewandowski dar personal il prefer pe Mandzu. Lewa are multe, multe de demonstrat aici pentru a fi alegerea nr. 1
    Imoral mi se pare ca Lewa va castiga mai mult (sau comparabil) decat Ribery (60 mil in 5 ani stiu eu) nemaivorbind de Neuer, Alaba sau Muller de exemplu…

  6. Ce m-a mirat pe mine într-o oarecare măsură e că Lewandowski a făcut vizita medicală acum, deși va juca pentru noi abia din vară. Dacă e apt acum, sigur va fi și peste șase luni, sau cum? Te pomenești că a făcut doctorul nostru o vrajă prin care a devenit imun la accidentări nasoale cât mai îmbracă tricoul Borussiei… :)

Lasă un răspuns

