FC Bayern – Hertha Berlin: cel mai lejer meci al oaspeților. Cum va fi pentru noi?

”Contra lui FC Bayern e genul de meci în care întreaga Germanie nu așteaptă nimic de la noi. Prin urmare, e cea mai lejeră partidă din întreg sezonul pentru Hertha, deoarece jucăm fără absolut nici o presiune”, a declarat Thomas Kraft, fostul nostru portar care apără acum buturile berlinezilor. Deși logic ar fi ca ce e ușor pentru unul să fie greu pentru adversarul lui, cred că nu ne vom încurca mâine și – recunosc – sper, mărunt, că oaspeții nu vor lua toate punctele în Die Mutter aller Derbys. Și ca să nu mai existe dubii că Robben și Guardiola se au ca șoarecele și pisica, iată ce a declarat antrenorul la conferința de presă de astăzi:

Arjen a lucrat ca un profesionist cu mine încă din prima zi. În ultimii ani, Arjen a dat clubului mai mult decât voi putea da eu vreodată. Lumea va veni mâine la stadion pentru a vedea jucători ca Arjen, nu pentru a mă vedea pe mine. Eu sunt doar mândru că antrenez asemenea fotbaliști.

48 comentarii la “FC Bayern – Hertha Berlin: cel mai lejer meci al oaspeților. Cum va fi pentru noi?

  1. Cred ca meciul o sa fie usor doar daca reusim sa marcam in primele 30 de minute fara sa luam gol. Cred ca o sa castige BVB, dar pentru moralul celor de la S04 si urmatoarele etape de UCL sper sa castige.

  2. LA 5 LUNI DE LA INCORONAREA NOASTRA CA REGI AI EUROPEI, NORMAL CA GANDUL MEU SE INDREAPTA SPRE MOSHULIKA AL NOSTRU……….:)))))))))))…………CARE A SCRIS ISTORIE………….PRIMA TRIPLA DIN ISTORIA CLUBULUI…………..SI DIN CAUZA EMOTIILOR NU POT SPUNE ALTCEVA, DECAT:

    Danke, Jupp Heynckes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    …………..si nu stiu daca ma credeti sau nu, dar mi-e tare dor de OSRAM…………….sper ca ii e bine si ca e fericit……………eu unul il astept in staff…………..merita…………….

  3. pentru noi nu cred k vor fi probleme ! pronstichez un 3-0 lejer si sper ca bvb sa se incurce cu s04 :). Cum Eurosport 2 va transmite meciul S04 – Bvb …voi fi cu ochii pe dusmani :)

  4. Sunt tare curios a cui a fost ideea de a-l da pe Kraft si ca avem neaparata nevoie de un portar bun…….omul a vazut incredibil ca saracul Kraft nu e de noi…….si imi aduc aminte ce scandal a fost atunci cu koan neuer……….hmmm……eu m-am bucurat tare mult de manu…………e si normal ca portarul nationalei sa fie la noi………

  5. Stai putin,sa inteleg ca daca joci in Nationala lui Low te face mai bun decat X?Vrei sa-mi spui ca Neuer e mai bun decat Roman?Neuer,portar de la care te poti astepta oricand sa-ti faca o greseala sau sa dea mingea la un adversar?Roman,la ora actuala e cel mai bun portar German si unul dintre cei mai buni din lume.Zi-mi unul peste el la ora actuala,era Casillias,dar sta pe banca.Cech,cam asta ar fi.Roman face rar,dar rar de tot o greseala.Te scoate din situatii penibile,e cel mai bun din lume 1 vs 1.Daca Neuer joaca la nationala,asta nu-l face mai bun.Kiessling nu joaca la nationala,asta nu inseamna ca e sub Kruse.Asta inseamna ca avem un idiot la conducerea nationalei,ceea ce se stia de mult timp.

  6. Mi-a plăcut meciul. Mi-a plăcut Gotze, ultimele 4 meciuri rupe, sper să nu se mai accidenteze.

    @Raz, dacă vrei ca lumea să îți i-a în serios cît de cît vorbele, încearcă să nu mai zbori din extremă în extremă.

  7. A reînviat zvonul despre Messi la FC Bayern. Un impresar (Francois Gallardo) pretinde că Adidas îl vrea neapărat pe argentinian (al cărui sponsor este) la un club pe care îl sponsorizează (Barcelona e cu Nike). Prin urmare, Adidas ar fi încheiat un pact cu trei cluburi diferite (unul fiind FC Bayern), prin care se angaja să plătească jumătate din clauza de reziliere a lui Messi (adică 125.000.000 de euro). Cealaltă jumătate o plătea clubul la care urma să ajungă argentinianul. Cică tentativa din vara acestui an a eșuat, dar următorul asalt e programat pentru vara anului viitor.

    • Nu cred ca Messi o sa plece de la Barca. Ar fi o prostie monumentala pentru ca acolo e adorat de toata lumea.

      La Bayern l-as vedea ca un element destabilizator. Sunt destui jucatori de valoare la mijloc care trebuie sa joace cat mai mult si, daca l-ai adauga si pe argentinian in ecuatie cred ca ar aparea conflicte. Ar fi un plus, dar nu cred ca merita.

    • E destul de clar pentru oricine care il urmareste atat pe Roman,cat si pe Neuer.Preferi unul care te scoate din situatii penibile 1 vs 1 sau unul care iti da mingea la adversar si iti face niste greseli tampite in niste momente in care ai vrea sa nu o faca(Vezi meciul cu Arsenal,meciul cu Kazakhstan).Neuer e prea inconsistent,face prea multe greseli.Roman face rar,dar foarte rar greseli.Dupa cum am zis,e cel mai bun 1 vs 1 din lume si are niste reflexe foarte bune,poate nu mai bune ca ale lui Neuer,dar in majoritatea situatiilor ofera mai multa siguranta decat Manuel.Pe scurt,Roman e mult mai sigur.Ai nevoie de mai mult?

      • Conteaza si cata siguranta iti da cand are mingea la picior unde Roman a facut cel putin doua penaltyuri astfel, ultimul meci din sezonul trecut al BVB cu a jucat? Plus ca mai greseste si el urat , ai uitat de Napoli ca nu a trecut mult timp de atunci? in finala amandoi au fost foarte buni . mi se pare exagerat modul de exprimare

        • In ultimele 3 luni Weidenfeller are mai multe erori mari ca Neuer daca doresti sa te interesezi si nu afirm ca Neuer e cel mai bun ca poate o fi altcineva gen Adler , ter Stegen sau Leno

  8. N-am avut ce face si eu decat sa vorbesc de Neuer…eu doar mi-am adus aminte ce scandal a fost cu venirea lui, si ce buna decizie a fost aducerea lui in contextul in care Kraft era departe de a fi un portar bun…dar ca portar 2 as zice ca Weidenfeller ar trebui sa fie la Nationala… ter Stegen inca mai trebuie sa demonstreze dar are potential…cine stie pe viitor…Adler din pacate s-a cam dus, zic eu…iar pe plan mondial era Buffon, dar care e gata si el, Iker, care sa vedem daca isi va reveni, si Cech…care inca rezista…dpdv al meu, la ora actuala, daca tot am declansat discutia, cei mai buni portari din lume sunt Manu si Petr…apoi ar fi Roman…si apoi Iker si Gianluigi, inca…dar e strict parerea mea…apoi nu stiu…ter Stegen, Adler…vedem si la cupa mondiala ce va mai fi…dar repet, e strict oarerea mea de neprofesionist…

  9. Intr-un final am reusit sa gasesc pe net meciul ca sa il vad si eu. Bayern nu a aratat extraordinar, iar Hertha a presat de zor. Berlinezi si-au facut jocul perfect, adica au incercat sa faca meciul cat mai fizic si au pus presiune.

    • Javi vad ca a castigat iar mai toate duelurile aeriene la mijloc si a ajutat decisiv si in aparare…… din pacate parem prea dependenti de actiuni pe mijlocul terenului si prea putin pe flancuri

Lasă un răspuns

