Schalke 04 – FC Bayern: un meci greu ușor

Duelul de astăzi (ora 19:30, Eurosport 2) face parte din categoria celor considerate grele, dar mie mi-e greu să cred că nu vom câștiga. S-ar putea să fie chiar mai ușor decât ar permite eticheta de cap de afiș al etapei. Dacă ultima impresie contează, atunci meciul nostru cu ȚSKA îmi dă primul motiv de optimism, iar partida lui S04 cu Steaua – pe cel de-al doilea. Superficial, nu-i așa?

58 comentarii la “Schalke 04 – FC Bayern: un meci greu ușor

  1. Cata, stiu ca in ultimele doua sezoane i-am batut numai la zero sau ceva de genul. Era Jupp care avea o abordare prudenta, dar Pep se muta cu toata distributia dincolo de jumatate, cu Dante si Boateng la 30 de metri de poarta adversa. S-ar putea sa suferim pe contraatac in fata lui Farfan, Prince si Draxler. Sper sa castigam, dar de data aceasta nu cred ca va mai fi la fel de usor ca in ocaziile precedente.

    • Pey, un 4-0 ar arata o ridicare a nivelului de joc. Sper sa nu luam goluri ca sa se mai intareasca un pic jocul defensiv al echipei si sa inceapa sa se vada si stilul ofensiv incercat de Pep, desi inca avem prea multi accidentati.

      Cred totusi ca ritmul asta de 2 meciuri pe saptamana plus rotatia o sa forteze jucatorii sa apese pe aceleratie un pic si sa lase in urma vacanta triplei :)

    • Eu d-abea astept sa revina Javi la mijloc, nu sa revina pe banca sau in aparare :D
      E o placere sa-l vezi cum domina jocul aerian la mijloc si cum se implica umar la umar sau in tackling-uri.

    • Auntem bine si important e ca suntem la egalitate de puncte. cred ca sezoanele trecute diferenta de puncte a iesit mai ales din faptul ca noi nu am prea luat goluri

      acum ramane sa lucram si la marcat ca, pana acum BVB a marcat 16 iar Lever, G’ladbach si Hoffenheim au marcat cate 15 (3 pe meci) fata de cele 13 marcate de Bayern pana acum…. dar e bine ca avem inca cea mai buna aparare din Bundesliga.

    • hehe… acum sper sa nu fie probleme cu franck dupa talpa respectiva si urmele pe care i le-a lasat… se vedeau cand si-a dat jos tricoul

      daps, mi-a placut mult ca am jucat cumpatat si a mai mers un meci de bifat fara goluri luate.

  2. Cata se pare ca m-am inselat, cu siguranta nu ma asteptam la o asemenea performanta. Ideea cu sa mai dam una pentru a fi pe primul loc nu este cea mai importanta in acest moment. Trebuie sa fim pe primul loc dupa etapa 34, atunci se ofera titlul de campioana.

    Sa ne bucuram de o victorie frumoasa.

  3. Observ o creștere a jocului nostru în ultimele 2-3 meciuri, mai ales ultimile 2. Jucătorii parcă se acomodează cu stilul nou. Îmi place că pe lîngă posesia zrobitoare pe care o avem, jucăm altceva decît Barca pe vremea lui Pep. Avem centrări, șuturi de la distanță, faze fixe, etc. Îmi place ce văd, sper să continuie tot așa. Eu am mare încredere în Pep, am spus-o cînd încă nu făcuse primul antrenament și sper să am dreptate în continuare. Adică, dacă stau să mă gîndesc, băieții ar putea juca și fără antrenor la ce valoroși sunt, Pep nu are cum să-i strice :)

    Apropo de Shalke, o să fie foarte amuzant dacă, după ce au pierdut categoric de la noi, să-i bată din nou tur-retur pe bvb. Cred că așa și va fi. La Dortmund din nou se vede că nu pot juca în Bundesliga după un meci de CL.

    • Pe asta am si mizat cand am pus X la meciul din frumosul oras Nurnberg……….si nu zic asa numai………….intr-adevar e un oras de poveste, in special in perioada Sarbatorilor de Craciun……………..am vazut cu ochii mei………..:))))))))

Lasă un răspuns

