FC Bayern – ŢSKA Moscova: accept orice

Aproape că nu-mi pasă de meciul de astăzi (ora 21:45, TVR 1, Digi 3). Sincer, şi de celelalte jucate în acest sezon mi s-a cam fâlfâit. Singurele care mi-au stârnit cât de cât – repet: cât de cât! – interesul au fost Supercupa Germaniei şi cea a Europei. În primul caz a contat curiozitatea de a-mi vedea favoriţii la lucru în primul oficial cu noul antrenor. În al doilea a fost ceva mai mult: îmi doream să câştigăm trofeul, dar tot m-am surprins în faţa televizorului mai calm decât altădată, gata să accept o eventuală înfrângere şi bucurându-mă molcolm, nu exploziv, pentru victorie. Nu că m-aş fi desuporterizat, însă sunt încă atât de ghiftuit de triumfurile din stagiunea trecută, încât simt că aş primi senin orice eşec destul timp de acum înainte.

27 comentarii la “FC Bayern – ŢSKA Moscova: accept orice

      • Cred ca asa stau si pruncii nostri pe spate si cu berica in mana…………:))))))))))………..pana la urma mai trebuie lasati si altii sa mai castige, ca apoi se supara si nu se mai prezinta nimeni la meciuri…………:))))))))))))…………si eu spun ca ne axam incet pe 2014/2015…………..iar tot anul asta bem, ca avem si de ce………….cine a mai vazut regi la munca???????????????……….:))))))))))))………………hai toata lumea berile in mana, fulare, sepci si tricouri…………….si sa cantam relaxati…………………pana una alta, cu coroanele pe cap parca merge mai bine si bautul…………….

        • ”Accept orice” nu înseamnă resemnare, ci o senzație de mulțumire care cu greu poate dispărea. Nu înseamnă că nu cred că putem realiza ceva notabil și sezonul ăsta, ci că supărarea și nervii vor fi foarte, foarte mici, în caz de eșec.

    • Hyppia a inceput prost.L-am crezut antrenot cu capul pe umeri,dar m-am inselat.Nu inteleg ce cauta Can im primul XI,n-a jucat niciodata titular si a fost praf in seara asta.Nu inteleg ce cauta Toprak/Spahic peste Wollscheid.Nu inteleg de ce a fost lasat Lars pe banca?Nu inteleg de ce s-a aparat pe Old Trafford vs un antrenor slab d.p.d.v tactic.Kiessling era singur in atac,n-avea ce sa faca.

      Shakhtar a castigat si ea,dar nemeritat.Sociedad a dominat tot meciul,aproape.

  1. ooooo…..nice one….cel putin sunt proaspete….:)
    sa inteleg ca asta este gluma unui man utd fan :) … correct?

    nu se prea pupa gluma cu bvb,,,,1997 este in mileniul trecut :))))))))

    • Auuuuuuu,m-a durut asta.Pacat,ca noi nu prea vorbim despre 1997.Vorbim cand aduce altcineva vorba.A fost,a fost,am castigat,dar asta e de acum.Ce sa zic,Cata sper sa continui pe aceiasi cale!Nu m-ar supara :D

  2. Hmm… nu ma asteptam sa castice S04 si sa piarda BVB
    Sper sa reuseasca maine Eintracht Frankfurt si Freiburg sa stranga ceva puncte si sa nu faca Germania de ras cu eliminari aiurea.

      • raz, infrangerea este infrangere
        bineinteles ca exista explicatii….insa tot infrangere ramane

        grupa voastra se va castiga in meciurile „de afara”

        pe hartie sunteti favoriti la calificare, insa la final teoria este praf in vant
        trebuie sa luati punctele…..pana in prezent aveti 0

        inca ceva…..in nici unul dintre sezoanle trecute nu ati mers pana la final in europa si in bundesliga,,,,ori ati capotat in grupele champ league(2011-2012),,,,ori in campionat(2012-2013)

        ma intreb ce este prioritar pentru voi in acest an

        • Am zis eu ceva?Am pierdut,asta e.Nu suntem si nimeni nu e invincibil.Au pierdut echipe si mai mari :).Momentan,s-a jucat doar un meci si urmatorul e pe Westfalen.

          Prioritatea…un parcurs cat mai bun atat in UCL,cat si in BuLi,dar probabil Bundesliga.(Personal,prefer Bundesliga).

    • Nu e deloc rau, Eintracht a castigat si Freiburg a scos un egal. Sper sa treaca de grupe chiar daca o sa iasa rapid dupa, dar macar sa scoata punctele din grupe si la anul sa avem niste echipe mai tari in EL.

    • Cred ca ne-am lamurit care e prioritatea la BVB, adica UCL, altfel nu vad de ce o lua razna Klopo asa usor pt o revenire pe teren incetinita de arbitrul de rezerva.

Lasă un răspuns

