Supercupa Europei: FC Bayern – Chelsea

Nu răzbunarea pe englezi, ci trofeul în sine mă interesează în meciul de astăzi (ora 21:45, TVR 1, Digisport 1, Dolcesport 1). Îl putem câștiga în premieră pentru noi și pentru fotbalul german. Javi Martínez și Schweinsteiger au făcut deplasarea la Praga, dar asupra folosirii lor încă planau ieri, după antrenamentul oficial, semne de întrebare. În rest, Pep a recunoscut la conferința de presă că «deocamdată, FC Bayern m-a ajutat mai mult decât am ajutat eu clubul» . Diseară se poate revanșa. Și încă ceva: Năstase4Case va fi acolo, pe stadion.

63 comentarii la “Supercupa Europei: FC Bayern – Chelsea

  1. Ma bucur pentru Nastase, sper sa poarte noroc si asteptam poze! Cat despre jucatori, a zis Pep ca, Martinez va juca 5-10 minute, probabil. Dar Schweinsteiger este „buba”, el trebuie sa inceapa neaparat.

    Imi doresc sa castigam mai mult pentru trofeu decat pentru acea revansa. PACK M’AS!

    • Cum adică Martínez va juca 5-10 minute? Într-un meci cu un trofeu important pe masă ai nevoie de fotbaliști 100% apți. Dacă Javi nu e refăcut complet, mai bine să nu joace, sau să intre în minutul 80, în cazul în care vom avea 2-3 goluri avantaj.

  2. Sunt trei solutii:
    1) Coboara Toni Kroos
    2) Joaca Lahm acolo si intra Rafinha fundas dreapta
    3) Joaca Alaba acolo si intra Contento fundas stanga

    Datorita experientei si valorii, cea mai ok este solutia a doua, dar Rafinha la Hazard sunt foarte prost pentru noi.

  3. cred ca si in aceasta seara ribery ne va oferi ceva splendid insa ingrijoratoare sunt contraatacurile londonezilor
    stie cineva daca sami eto’o va juca sau daca e macar convocat pentru acest meci?

  4. e clar… tacaneala asta cu tiki-taka la bayern este o mare aiureala… Schweini e necesar ca aerul… iar pe Mandzukici nu il apuca paltonul in sistemul asta cu 350 de pase pe minut…

  5. Imi place ca sunt prelungiri ca si asa aveam chef sa ma uit la un meci in seara asta si asta e singuru ldecent.Si Nastase4case a ales bine meciul,mai multe minute si pentru el :D

  6. javi exista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    avem toate cupele in palmares!!!!o noua seara magica…..cu suspans….tot tacamul

    dulce razbunare

    Bravo, baieti!!!!!
    Gotze este timorat….cred ca l-a marcat accidentarea….este temator

    MIA SAN MIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Prostia aia cu intercluburi o aveti?

      Gotze….Gotze intotdeauna are meciuri mai putin reusite dupa accidentari.Asa a patit si la cand Klopp l-a tinut pe banca.I-au trebuit cam 5-8 meciuri sa-si revina 100%.Aici mai adaug si echipa noua,antrenor nou,sistem nou,colegi noi.Oricum,a jucat binisor in seara asta,a fost prezent in joc,a avut cateva pase bune,actiuni bune,o ocazie mare.

      Felicitari!Ma bucur ca o echipa Germana a castigat SuperCupa peste una engleza.Totodata ma bucur pentru ca victoria asta inseamna ca Pep ramane pe banca mai mult timp :D

            • AM VAZUT IAR ECHIPA DE CARE M-AM INDRAGOSTIT IREMEDIABIL ACUM APROAPE 30 DE ANI…………CARE CONDUSA FIIND NU CEDEAZA PANA IN ULTIMA CLIPA…………CARE ORICAT E DE GREU NU RENUNTA……………..AM EGALAT LA 2-2 IN ULTIMA SECUNDA A PRELUGIRILOR………….SI AM CASTIGAT APOI LA 11 M……………BAYERN MUNCHEN E SUPERCAMPIOANA EUROPEI PENTRU PRIMA OARA IN ISTORIE………….ACEST TROFEU NE LIPSEA DIN VITRINA……………DE ACUM LE AVEM PE TOATE………………..ACUM IMI POT INCHIDE OCHII FERICIT, LINISTIT……………….:))))))))))))))))))))))…………………DOAMNE CE SEARA, DOAMNE CE NOAPTE……………….MIA SAN MIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              • SI IL IUBESC PE MANU DIN TOTI RARUNCHII………O FI GRESIT EL LA GOLUL 2……….DAR TOTI SUNTEM OAMENI SI GRESIM…………DAR APOI A EVOLUAT SI CA APARATOR SI CA MIJLOCAS…………NU-MI VINE SA CRED PRIN CE AM TRECUT IAR……………..N-AM CREZUT IN VICTORIA ASTA, DAR BINE CA AU CREZUT EI DIN NOU…………..SUNT RAGUSIT…………..DAR FERICIT…………..VA IMBRATISEZ PE TOTI CU PRIETENIE…………….DUPA CE, INTRE TIMP AM VORBIT SI I-AM IMBRATISAT ON-LINE SI PE PRIETENII MEI DIN BAVARIA…………….N-AM CREZUT CA IN ACEST AN VOI MAI AVEA INCA ASA O BUCURIE…………………N-AM CREZUT CA TRICOUL MEU PE CARE L-AM PURTAT CU MANDRIE CU CELE 3 CUPE VA FI DESUET, PENTRU CA VOM AVEA 4444444444444444 IN ACEST SEZON………………….DAR POATE MAI BINE PENTRU SCEPTICISMUL MEU……………..SI MA BUCUR CA NE-AM PI***T PE muirinio………………

                    • Guardiola: ”Sunt foarte, foarte mândru de echipă. Și de Jupp Heynckes. El a fost cea mai importantă persoană, motivul datorită căruia am avut posibilitatea să fim aici. Îi mulțumesc că mi-a dat posibilitatea să lupt pentru acest trofeu. Caracterul acestor jucători este incredibil”.

                      Ribéry: ”Sunt total îndrăgostit de FC Bayern. Aici sunt acasă, asta e familia mea. Pentru acest antrenor nu este ușor, are multă presiune. Acest meci a fost foarte important pentru el. Mă bucur tare mult pentru el”.

                      Guardiola: ”Lahm este cel mai inteligent jucător pe care l-am antrenat vreodată”.

                      OFF-TOPIC: Pentru că în dimineața asta am ușchit-o la mare, clasamentele și programul etapei viitoare la concursul de pronosticuri le voi actualiza săptămâna viitoare, cel mai probabil miercuri (nu-i bai, pentru că Bundesliga ia o pauză până pe 13 septembrie). Până atunci, probabil nu voi mai scrie pe blog, dar sigur voi citi ce scrieți voi. Aștept în special povestea pragheză a lui Năstase4Case. Pe curând!

  7. victorie meritata insa nu stiu care ar fi fost soart meciului daca numeric am fi fost egali;ribery omul meciului iar dante prea multe greseli
    in aparare jucam prea haotic si aici datorita faptului sintem descoperiti fara 2 inchizatori
    sper sa fie o victorie de moral
    seara buna

    • muirinio…………..pai ne-am pi**t pe el…………….e un dobitoc……………a distrus realul…………..care nu stiu cand se va reface…………..treaba lor……………dar l-a distrus si pe Iker…………..ce te astepti de la un dobitoc………….ioai ce ma bucur ca ne-am pi**t pe el………………….as fi vrut sa-l vad pe nerod cum sta iar in genunchi la penaltyuri……………..eu personal nu dau doi bani pe el……….si scuze de limbaj…………dar sunt deja mult prea beat dupa intoarcerea de la terasa…………:)))))))))))))))))……………imi pot arunca tricoul nou nout CU TREI CUPE PE EL……………..PENTRU CA AVEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMM PAAAAAAAAAAATRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU…………………………..si asa, in refacere cum e echipa la momentul de fatza l-am f***t pe dobitoc………………ma bucur pentru ascendentul moral al lui Pep asupra dobitocului………………….scuze inca o data Cata pentru limbajul suburban……………..:)))))))))))))…………..dar am avut o criza de nebunie pe terasa la golul lui Martinez……………….si nu-mi mai revin……………….

  8. AM VAZUT IAR ECHIPA DE CARE M-AM INDRAGOSTIT IREMEDIABIL ACUM APROAPE 30 DE ANI…………CARE CONDUSA FIIND NU CEDEAZA PANA IN ULTIMA CLIPA…………CARE ORICAT E DE GREU NU RENUNTA……………..AM EGALAT LA 2-2 IN ULTIMA SECUNDA A PRELUGIRILOR………….SI AM CASTIGAT APOI LA 11 M……………BAYERN MUNCHEN E SUPERCAMPIOANA EUROPEI PENTRU PRIMA OARA IN ISTORIE………….ACEST TROFEU NE LIPSEA DIN VITRINA……………DE ACUM LE AVEM PE TOATE………………..ACUM IMI POT INCHIDE OCHII FERICIT, LINISTIT……………….:))))))))))))))))))))))…………………DOAMNE CE SEARA, DOAMNE CE NOAPTE……………….MIA SAN MIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Salutare tuturor! A fost magic, ce sa mai zic… Luni voi fi inapoi acasa, promit sa va povestesc ce am simtit si prin ceam trecut. Va rog doar sa va inchipuiti cum am stat in galeria lui Chelsea si cum a teebuit sa fac cind a dus Martinez meciul la penalty-uri… :))

    • Acum caut inregistrarea… am ratat meciul intrucat eram pe munte plimbandu-mi adidasii. Ma bucur tare mult de rezultat. Ar trebui sa le dea incredere baietilor. Acum mai ramane campionatul mondial al cluburilor si sa revenim in BuLi pe locul #1.

  10. Gotze out pt 2 sapt
    hmmmm……inteleg de ce il vedeam ca ezita in intrari si actiuni…..o accidentare te poate afecta si in plan psihic
    sunt de acord cu raz aici : cred ca ii trebuie 4-5 meciuri consecutive ca sa prinda radacini din nou

  11. Se pare ca Javi are probleme si probabil o sa fie operat. Sper sa revina cat mai curand ca e tare nevoie de el la mijloc.

    Zilele astea o sa se vada tare lipsa lui Gustavo de la mijloc.

Lasă un răspuns

