Freiburg – FC Bayern: lideri?

În mod normal, după meciul de diseară (ora 19:30, Eurosport 2) ar trebui să urcăm pe primul loc al clasamentului și, în cazul unei victorii la 2-3 goluri, avem șanse mari să rămânem acolo și după disputarea întregii etape. La Freiburg nu vor juca sigur Thiago și Martínez, accidentați. P.S. – o ratare “marcă înregistrată” Mario Gomez puteți vedea → aici.

31 comentarii la “Freiburg – FC Bayern: lideri?

    • Da….am vazut putin din meci…..asa printre beri….ca eram cu musafiri acasa…..imi pare tare rau de Mario….stiu ca e mai din topor dar il simpatizez mult pentru caracter si vointa…..plus sa nu uitam de cate ori ne-a adus bucurii…..inclusiv in semifinala cu real golul victoriei acasa…..ca asta imi sare cel mai repede in memorie…..eu personal ii urez mult succes…….iar cand mai apuc o sa ma mai uit la cate un meci al Fiorentinei…….asa cum uneori ma mai uit sa vad ce face si Klose ori Poldi……bafta sa avem……..ca la valoare nu avem egal…….intotdeauna m-a caracterizat modestia…….griji de voi toti……

  1. Cand am zis ca am o presimtire ca Streich ii da o palma lui Pep..am avut dreptate.Alt joc in care n-ati impresionat deloc,fotbal slab sub privirile unui antrenor la fel de slab.Il felicit pe Mario(Gotze) pentru inspirata decizie de a parasi un club unde era iubit,apreciat,main-man si era antrenat de unul dintre cei mai buni oameni din lume in ceea ce face pentru un club in care nu e main-man,nu joaca nici sistemul favorit,un manager mai slab fara carisma lui Kloppo.Desi Mario isi va intra in ritm dupa accidentare putin mai greu,asa a facut-o si la noi,dar nu va evolua cum putea sa o faca cu Klopp.Oricum,orice antrenor decent cu o tactica bine gandita poate sa ii dea o palma lejer lui Pep,cu Ribery sau fara Ribery.

  2. Am vazut doar repriza a 2a si golul clar a fost al lui Neuer cat si al lui Dante: Neuer nu a schitat nimic la o minge care se indrepta spre careu iar Dante era pozitionat super prost. Si in reluare se vede ca nici macar nu se uita la omul pe care trebuia sa il marcheze.

    • vlad….pe bune, am impresia ca pep isi bate joc de noi
      abia astept finala de vineri….tare am senzatia ca il rupe si mou…..
      vad deciziile luate de pep….si incep sa ma intreb daca nu cumva ii plac ceva produse etnobotanice :)

      • Sincer, te intereseaza si daca pierdem cu 10-0 ?
        Personal nu dau 2 bani pe faptul ca am pierde tot in urmatorii 3 ani cat luam o urecheata si prindem UCL in fiecare an.

        Si, ca idee, uita-te la jucatori. Adversarii fac presing mult mai mult decat noi. Cand ii vad miscandu-se asa parca imi vine sa le cumpar un gratar de pe eBay si sa-l rog pe Uli sa le dea niste carnati pe marginea terenului ca oricum nu fac nimic. La genul asta de atitudine nu pot i decat sa incerci sa ii motivezi dupa care sa mai vinzi din acesti lenesi fericiti ca au luat tripla si care se cred „generatia de aur a fostbalului german”.

        • ai dreptate….s-a pierdut din vitalitate, rautate si pressing
          INSA responsabil pentru nivelul de pregatire al echipei este antrenorul….tocmai faptul ca este unul nou ar trebui sa motiveze jucatorii
          pana in moment de fata vad o confuzie generala….mai mult, incepem sa reprofilam jucatori care au facut istorie pe posturile lor(lahm, martinez….) ce este asta?….pe bune

      • Doar Pep ti-a zis ca jucand asa nu luam campionatul si, inainte sa te agiti prea tare, eu cred ca la vara BVB o sa fie facuta praf de cluburile cu bugete cand o sa inceapa sa ofere salarii imense jucatorilor. Momentan nu au fost asaltati decat de Bayern si deja au pierdut 2 jucatori cheie.

        Stai linistit. E nevoie sa pierdem ceva meciuri ca sa se trezeasca lumea. Mai tii minte rusinea cu Bate din UCL?

        • eu nu vreau sa moara capra vecinului! chiar imi doresc sa nu se adevereasca ce scrii

          sa se trezeasca cine? lahm ca varf impins? :))))
          sau poate maine se gandeste pep si il pune pe neuer extrema dreapta….fac si eu haz de necaz….

        • Da si normal Vlade, stai relaxat si mai bea o bere……….avem coroana pe cap, in mai probabil ca o dam, iar apoi o luam iar…………noah, mare lucru………..stai sa vedem ce si cum va fi………..oricum Jupp va reveni la echipa, nu ca antrenor, dar va fi in staff………ce stam aici sa ne explicam la neica nimeni…………(vezi ca ti-am scris ceva la rubrica unde se discuta de meciul cu nurnberg)……………o sa fie ok………..are si Pepitza asta niste idei, si e normal sa incerce sa le puna in aplicare…………va fi ok, chiar daca nu sezonul asta…………l-am luat, e al nostru si gata………..ca-i bun, ca-i rau, e al nostru………..uite si la Breno……….dupa ce ca a fost o catastrofa, a si facut ce a facut, dupa care a si stat la racoare, cine si unde in lumea asta ii mai dadea de lucru???…………uite la real…………cum s-au scapat de legenda lor Raul……….hmmmm???………..aici suntem o familie………..si in asta sta fortza…………va fi bine………….nu azi si nu maine……………..dar poimaine sigur………….

    • Dante sufera rau din finala, cand a facut un meci catastrofal……in schimb Boa a jucat atunci meciul vietii………asta este, probabil ca anul asta vom fi in constructie…………nu-i de vina antrenorul ca jucatorii nu dau randament……..are si el partile lui de vina, normal, dar sa nu uitam ca toata echipa e inca euforica, si e normal………plus ca azi au jucat doar 4 titulari…………inca suntem in betia de campioni, si sa nu uitam ca pana in mai anul viitor tot noi suntem campionii europei…………apoi in mai, mai vorbim…………eu am mai spus, nu ma excita Pep, dar vorba lui Catalin, are dreptul la sansa lui………..acum e unul dintre noi, deci avem datoria sa-l sustinem………..eu unul nu ma cred mai destept ca Uli, Kalle si Sammer……..si nici ca Pep……….normal ca nu-mi place inca ce vad, dar pentru astfel de momente sunt suporterii………..ca atunci cand castiga echipa e simplu………..salutari tuturor………..

  3. relax, raz…..faptul ca pep ne antreneaza este ceva relativ.
    bayern este o masinarie de 1000 CP
    pe moment punem pe sosea doar 300 si pilotul foloseste lanturi vara….
    piloti buni se gasesc….insa nu uita ca cei 1000 CP raman….
    mai devreme sau mai tarziu vor fi pusi cu totii pe sosea….atunci vom vb altfel

    • No…Bayern nu e o masina,a fost o masina.Bayern traieste doar prin geniul unor jucatori la momentul actual.Geniu care la un moment dat va da gres.Cei 1000 de CP nu raman.Orice masina pierde niste CP odata cu timpul.Voi deja incepeti sa pierdeti si se vede.Piesele din masina se vor ‘strica’ din ce in ce mai des din cauza varstei.N-am oricum de ce sa fiu agitat.Va bateam si cu Heynckes pe banca..cu Pep ne-ati facut treaba mai usoara,doar atat :p.

      • la faza cu heynckes arunci vorbe in vant care nu pot fi probate…
        nu poti afirma cu certitudine ce ar fi fost daca….sau esti un fel de profet? daca da, iti lansez o provocare simpla: 6 numere….atat….si te cred :)
        pana una alta, cu jupp am cucerit everestul

    • probabil ca se vor mai pierde puncte…aia e
      meciul cu voi este din etapa 13 si este ultima mea grija in acest moment

      ceea ce ma intereseaza este ce face echipa mea….in prezent are o problema din 3 litere: pep

  4. am vazut doar 10 minute din meci insa guardiola incepe sa-si contureze o imagine negativa pentru multi dintre sustinatorii lui bayern;sper insa ca jucatorii sa aiba incredere in ideile lui caci fie buna,fie rea filozofia de jco a lui pep nu vad sa fie demis in urmatorul 1 an si citeva luni
    si subscriu vorbelor lui Carol ca in momentele grele echipa are nevoie de sustinere
    seara placuta

    • Merci Liviu……………si normal ca nu pleaca Pepele nicaieri macar 1 an……….nu-i cuplerai aici sa tot schimbam antrenorii ca pe chilotzi…………..va fi bine, o sa vedeti…………

  5. daca va fi aici sau nu la anul depinde de cat de rau o da in bara…exista limite, sa stii…

    a fi suporter inseamna a-ti iubi neconditionat echipa
    „a fi acolo” no matter what este ceva organic, de la sine inteles!

    viata de suporter cunoaste si bucuria succesului, insa si durerea esecului….fiecare, insa, traim iubirea fata de echipa in mod diferit….pt ca asa suntem…..diferiti

    cand incetam a mai fi suporteri? cand apare indiferenta….cand incetam a mai simti ceva….cand nu ne mai pasa
    nu exista un anumit tipar comportamental corect sau gresit (atata timp cat ne situam in limitele legii, evident)

    • Da, Dane, e clar ca exista o limita…….dar nu numai Pepele e de vina……….din pacate eu cred ca vom fi si mai tristi vineri seara……..normal, nu am de unde stii ca asa va fi, doar asa cred………e drept ca am presimtit gresit si sezonul precedent in care am crezut ca vom avea doar trofeele interne, nu si UCL………..si ma bucur ca nu am avut presimtiri bune…….eu pe muri nu dau doi bani, ca nu are caracter si mi se pare un tip escroc, care mizeaza mult pe ciupeala tipic italiana……….Pepele e mai de salon, dar evident si asta e doar o parere……….si la fel sper si acum sa nu am dreptate pentru vineri…………

  6. Chiar ma gandeam…cum era daca Gotze n-avea clauza in contract si Watzke/Zorc vedeau pe cat pleaca Bale,ce faceam?Ceream si noi 150 de milioane?Ca daca Bale face 100,Gotze face mult mai mult.Daca Bale face 100 de milioane la 24 de ani fara niciun trofeu,atunci cat face extraordinar jucator pe nume Draxler,care are doar 19 ani de altfel?Nu stiu exact cat au platit astia de la Real pe Isco,dar cu siguranta au dat mai putin pentru un jucator mai bun,replica cea mai apropiata de Iniesta.Ce lume =)

  7. Singura nedumerire referitoare la meciul cu Freiburg: te plângi că echipa nu a avut timp să-și însușească ideile tale tactice, că n-ai avut toți jucătorii la dispoziție în presezon, dar nu folosești cel mai bun 11 într-un meci oficial de la începutul stagiunii. De ce? Unde se poate roda mai bine o echipă: în amicale, oricât de puternici ar fi adversarii, sau într-o partidă pe puncte, indiferent de valoarea oponenților? Sau câțiva dintre titularii obișnuiți obosiseră deja, după numai cinci meciuri oficiale? Haida, de!

    Provocare pentru Raz: numește o echipă din high-class-ul fotbalului european care a ajuns și se menține acolo fără contribuția jucătorilor de geniu. Sau crezi că BVB reușea ce-a reușit în ultimii ani fără Kagawa, Götze, Reus, Lewandowski? Lua Barcelona lui Pep Liga fără Xavi, Iniesta și Messi? Sau noi, fără Ribéry? Ori Chelsea, fără Drogba?

  8. „Ronaldo is not even a rival for Franck in my opinion. I think Franck is clearly the better player of the two. ” Haios Hoeness asta al vostru.

Lasă un răspuns

