Unu dintr-o mie

Acesta este articolul cu numărul 1.000. Țin minte foarte bine că în toamna lui 2008, când l-am postat pe primul, am crezut că-mi vor trebui decenii să ajung la mie. Mulțumiri tuturor și special thanks pentru Vlad și Alex, care s-au oferit să-mi țină locul acum doi ani, când mă apucaseră pandaliile. Și o curiozitate: dacă ați fi obligați să spuneți ce articol citit pe acest blog v-a plăcut cel mai mult dintr-un motiv sau altul, care ar fi acela?

11 comentarii la “Unu dintr-o mie

  1. Daca e musai sa selectez unul as zice ca e interviul cu Marcel Raducanu (http://tinyurl.com/n5uquwm), dar il separa doar ideea noua fata de toate articolele legate de situatii inedite din istoria clubului cat si de cele cu experiente interesante ale suporterilor de pe blog.

    Felicitari Cata, bafta de multe bucurii d-acum incolo si odata cu pasiunea ta sa continue si aceasta comunitate!

    PS: e vro sansa se poti adauga un tag gen „istoric” articolelor legate de istoria clubului? Intreb pentru ca imi place sa derulez prin blog cautand cate un articol legat de un eveniment anume si sa il recitesc asa cum unii revad un film, dar de fiecare data ia ceva derulat in urma si apasat pe „older posts”.

  2. omule, iti multumesc!
    iubesc acest club „dintotdeauna” ….nu stiu de ce, insa mereu am simtit ca sunt singur pe lume :)))
    tu mi-ai oferit posibilitatea sa impartasesc acest lucru cu lumea intreaga….multam pt asta

    Ca articol….. brothers in arms….stii tu care…

  3. Sunt multe, ar fi greu de spus, dar cel legat de amicalul cu Ajax, titlul a fost superb si toate interviurile jucatorilor, am aflat lucruri pe care chiar nu le stiam. La fel, toate despre Bayern, despre istoria echipei dinainte de razboaie sau in timpul acestora. Ce pot sa spun, imi place istoria.:)))))

    Keep up the good work! Ne aduci informatii la care nu prea avem acces. Sunt articole care fac diferenta intre locul acesta si multe altele.:)

    Multumesc!

  4. Mii de felicitari Cataline!!
    Ne faci sa simtim ca apartinem unei comunitati, iar faptul ca reusesti sa mentii calitatea articolelor si nivelul comentariilor la un nivel ridicat si totodata civilizat si decent face tot. Mi-e greu sa aleg un articol anume dar parca le prefer pe acelea care aduc amanunte putin cunoscute din trecutul echipei. Daca insisti sa aleg un articol anume acela ar fi „Unicul gol şi veşnica lui pomenire” din 29 ian 2009 pentru ca ar fi cel mai muncit si norocos titlu din istoria echipei.

  5. Mi-ar fi greu să nominalizez ceva anume pentru că tot ce se scrie aici este foarte interesant. Dar fiind de foarte mult timp suporter FC.BAYERN (aproximativ anul 1980 – chiar dacă în acea perioadă este mult spus „suporter”), şi fiind mai mult interesat de istoria clubului, aş opta pentru BVB vs. FCB. Chiar dacă nu sunt unul dintre cei care scriu prea des aici, citesc cu interes tot ceea ce este postat prin grija lui Cătălin care ne ţine „în viaţă”. Toată stima şi respectul Cătă pentru ce faci pentru noi ….. şi să auzim de articolul cu nr. 10.000 :). BAYERN UBER ALLES.

  6. la mai multe Cata ! Multumim mult de tot ! Nu stiu un titlu de articol sa zic acum …imi plac cele din categoria ,, meciuri de poveste „ …,,adversari „ . ;)

Lasă un răspuns

