Amical de mâna a doua cu Barcelona

Uli Hoeness Cup, adică partida de miercuri de pe Allianz Arena, transmisă în direct de Sport.ro începând cu ora 19:30, are o singură “calitate”: este ultimul test înaintea primului meci oficial al sezonului. Un amical la care oaspeții se vor prezenta fără noul antrenor principal (argentinianul Gerardo Martino), fără mulți titulari obișnuiți (Xavi, Iniesta, Puyol, Piqué, Dani Alves, Jordi Alba, Busquets etc) și fără nou transferatul Neymar. Cum nici noi nu putem alinia absolut toate vedetele, titlul capătă justificare.

18 comentarii la “Amical de mâna a doua cu Barcelona

  1. Salutare baietzii……..m-am intors si eu din concediu………..fiind in periplu prin zona Garda-Veneto-Emilia-Romagna-Lombardia, printre altele am fost si in Riva del Garda, Arco, localitatea unde au fost cazati ai nostri………..nu i-am vazut si nici nu am stat la meciul cu Brescia……(in ziua meciului cu Brescia am fost pe acolo tocmai sa vad daca ii vad cumva……….dar nici vorba)……….doar niste poze cu busul nou rosu mi-am tras……..o sa imi descarc pozele pe calc si o sa pun si aici cate ceva…………….totul in zona era plin cu tricouri alb-rosii…plin de nemti…toti cu tricouri Bayern…incredibil…pe jucatori nu i-am vazut si nici nu i-am prins pe strazi…am facut poze doar cu Busul si cu zona…plin de tiruri MAN, inclusiv un Fan-Shop tir-mobil…in magazine afisate gramezi de poze cu jucatorii si copii, imagini probabil de la celelalte dati cand au fost in cantonament acolo…………parca de vreo 4-5 ani merg ei pe acolo in mod obisnuit in iulie……………in vitrinele magazinelor aruncate cate un fular, mingi, tricouri etc semnate de jucatori…parca e Munchen…in zona de antrenamente zeci de oameni imbracati in alb-rosu stateau in toate pozitiile asteptand daca cumva vor zari un crampei de jucator…e o atmosfera de parca nush ce meci important ar urma…griji de voi…ciao ciao…

  2. Despre meciul cu Barcelona acum am vazut cine participa…………chiar acum am cautat sa vad daca se transmite cumva………….dar din cate a scris Cata aici probabil ca nici nu-l voi mai urmari decat daca ajung acasa pana la ora meciului……….

  3. amical de mina a treia as spune fiindca a doa repriza am jucat cu rezervele rezervelor barcelonei
    pe linga faptul ca thiago s-a integrat in joc si ribery e intr-o forma foarte buna nu prea ne cream ocazii din cornere sau faze fixe,ceea ce era un atuu pe timpul lui heynckes
    oricum,adevaratul test vine cu dortmund
    simt ca starke devine un prieten pentru guardiola si nu m-as mira daca neuer si-ar pierde postul de titular ceea ce nu l-ar prea bucura pe manu

  4. L-am vazut pana la urma…….amical………noah………..nici o relevantza…………dar ma bucur teribil pentru Lahm, care ramane favoritul meu……….deja la al doilea gol…………..si inca din sezonul trecut mi-am tot dorit sa dea si el gol/goluri…………iata ca a dat…………si inca cu capul…………noah apoi daca Lahm a ajuns sa dea goluri cu capul………………………..speram sa fie din ce in ce mai bine…………….sa nu uitam ca inca Pepele cauta…………si sper sa caute bine…………e incredibil ce lot avem………….nu ramane decat sa-i aseze in cea mai buna varianta…………desi vad ca avem variante nu varianta……………dar vedem in oficiale ce si cum va fi………….

Lasă un răspuns

