Optimism

Pentru mine cel mai frumos lucru este convingerea pe care o am, că aceste trei titluri nu au reprezentat un sfârșit, ci mai degrabă un început. Următorul obiectiv este să facem o epocă din acest sezon memorabil. Cei mai buni ani ai noștri abia urmează, oricât de ciudat ar suna asta după realizarea unei triple. (Lahm, în Süddeutsche Zeitung)

24 comentarii la “Optimism

  1. Uli a avut cu ceva timp in urma o reactie de genul „am ajuns in varf si acum incepe partea grea – sa ramanem acolo”.

    Ma bucura ca jucatorii gandesc asa intrucat Guardiola a fost adus sa mentina performanta de top.

  2. Amin ! sper ca jucatorii sa traga tare si sa ramana la acelasi nivel iar experienta acumulta in anul precedent sa-i ajute in momentele keie aleurmatoarelor meciuri importante !

  3. Fragment dintr-un interviu publicat de Sport (http://bit.ly/ZXRsgi):

    JURNALIST: Hegemonia este a lui Bayern acum, nu?
    XAVI: Nu sunt de acord. Vorbim doar de un an. Să înțeleg că Chelsea a fost mai bună sezonul trecut, când a a câștigat pe terenul lui Bayern?

    JURNALIST: Nu se compară! 7-0!
    XAVI: Dacă luăm în calcul doar rezultatul vom cădea în superficial. Trebuie să mai vedem o dată meciurile cu atenție; eu am făcut-o. Bayern a schimbat contra noastră, nu a jucat așa dezinvolt ca de obicei, a profitat din plin de viteza de pe benzi, a reușit să facă un pressing foarte bun și s-a apărat fără fisuri. Ne-a depășit la viteză și forță. Dar mingea a fost a noastră, nu au putut să ne domine. Este evident că au fost mai buni, dar am multe argumente pentru faptul că nici Real, nici noi n-am ajuns în finală.

    JURNALIST: De ce?
    XAVI: Războiul Barcelona – Madrid din timpul sezonului ne consumă mult. În Germania nu este la fel, nu există aceste dueluri intense, această rivalitate istorică. Doi ani la rând am fost eliminați și noi, și ei în semifinalele Ligii Campionilor. Nu e normal. În acest an ne-am înfruntat în semifinalele Cupei Spaniei. A fost foarte dificil. Dacă vom continua astfel, inevitabil vom fi mai slăbiți decât ei în aprilie sau mai.

  4. Fix asa vorbeste ca un handicapat psihic…omul il intreaba una si el se face ca ploua…dar pana la urma ce sa zica si el???…doar nu o sa zica ca au fost praf si pulbere…eu chiar le doresc sa faca posesie in continuare de peste 120% si noi sa luat trofee…se va schimba de anul viitor putin si treaba in spania dupa plecarea lui muirinio…ala e o plaga, un dobitoc…eu am zis demult ca-i varza…o sa vedeti ca si la celzi va face la fel…cel putin ma bucur ca a distrus madridul, cel putin o perioada buna vor incerca sa refaca ce a distrus cretinul ala…se vnide bine, atata tot, dar ca antrenor e zero…a luat trofee ca a avut echipe si noroc…dar el nu a facut nimic personal…sper sa produca la fel de multe tensiuni si in anglia si apoi sa plece in suturi, iar apoi sa antreneze undeva prin china sau in tarile arabe…si moaca il tradeaza ca are nevoie de tratamente de boli nervoase…nu ma mir ca i-a contaminat pe toti prin spania…atata despre asta…nu mai zic nimic…

    • Xavi răspunde la obiect, cu argumente. Recunoaște că am fost mai buni decât ei în semifinale, dar nu crede că acum se poate vorbi de hegemonia noastră. Și are dreptate. Noi abia am ajuns la putere: să vedem dacă ne menținem acolo.

      Și Schweinsteiger (http://bit.ly/19b5tKC) crede că Barcelona continuă să fie numărul 1 în Europa, datorită constanței la nivel înalt demonstrate în ultimii ani. Și el este handicapat psihic?

    • Pana una-alta, in cativa ani, Barca a castigat un numar fantastic de trofee nationale si europene cu Barca. Asta inseamna dominatie. Bayern are nevoie de cativa ani la aceiasi eficienta ca sa poata sustine ca se schimba ierarhiile in fotbalul european.

    • Cu Kalle am inteles ca a primit parca 2 ceasuri cadou. Dupa ce a venit cu ele le-a dus la evaluare si a platit taxele de import echivalente ceea ce mi se pare corect. Cum poti sa platesti taxele de import pe un cadou a carui valoare nu o stii?

  5. Off-topic: cred ca il pastram pe Gomez anul asta. Watzke a declarat in Bild ca Lewa nu pleaca nicaieri anul asta deci, daca e sa il luam, o sa fie anul viitor si gratuit.

      • Si eu sunt de parere ca e mai bine ca pastram un jucator german bun in loc (aka Gomez)…. doar sa nu aiba careva vr-o superstitie apropos de ce se intampla and ai 3 Mario in lot .. hihihihi

      • Destul de penibil jocul conducerii de la BVB cu „poate sa plece dar nu la Bayern”. Cred ca daca continua pe linia asta or sa il tina inca un an dar au fantastic de pierdut ca imagine mai ales ca si Watzke si Klopp au spus in cateva randuri ca ei dau drumul jucatorilor care isi doresc in mod deosebit lucrul asta. Nu a fost o afirmatie prea inteligenta dar daca o schimbi asa pe drum pierzi masiv din credibilitatea fata de jucatorii actuali si mai ales viitori.

Lasă un răspuns

