Mönchengladbach – FC Bayern: ultimul meci fără coroana de campioni ai Europei

Destinul a făcut ca cea din urmă apariţie a lui Jupp Heynckes ca protagonist în Bundesliga să pună faţă în faţă prima şi ultima echipă ale carierei lui de jucător şi de antrenor. Echipa la care a cunoscut cele mai mari bucurii ca fotbalist şi echipa la care – o vom putea spune la sfârşitul săptămânii viitoare – a reuşit cele mai mari performanţe ca tehnician. Atât.

25 comentarii la “Mönchengladbach – FC Bayern: ultimul meci fără coroana de campioni ai Europei

  1. Totul se joaca in finala UCL si tot acel rezultat decide daca ne uitam la un lot de invingatori sau de loseri nascuti si asta include jucatorii si managementul.

    PS: imi doresc o victorie dar presimt un egal cu Gladbach

  2. Looolz, 3-1 in minutul 10.
    @ Catalin – mai ti minte afirmatia cum ca si daca mai aveam 10 etape tot nu luam 5 goluri? Cred ca meciul asta pierdem recordul celei mai bune aparari din Bundesliga.

  3. Chiar m-am gandit azi ca poate nu ar fi rau sa facem un meci mai slab, sau sa facem un egal sau chiar sa pierdem………..ca nu cumva sa intram lejer in meci sambata viitoare…………normal ca mi-ar parea rau de un meci slab al nostru acum, dar asta a fost gandul care mi-a venit azi cu cateva ore inainte de meci……………sa nu uitam ca am facut meciuri slabe cu bate si cu arsenal acasa, dar de fiecare data am facut meciuri foarte bune dupa ele…………….

        • K’lautern nu a fost niciodata o echipa care sa se lase usor asa ca o sa aiba un meci greu.

          La anul o sa avem o echipa de bundesliga pe care nu imi amintesc sa o mai fi vazut in prima liga – Eintracht Braunschweig in timp ce Hertha revine in 1.Bundesliga.

          • Am vazut-o eu pe Braunschweig………..in 85 la finalul sezonului a picat in Liga 2…………la sfarsitul editiei……………….atunci am fost prima data in Germania,aveam 10 ani, si intamplator am stat la si langa Braunschweig prima saptamana din vacanta aia………….apoi 2 luni la Dortmund……………..tin minte si acum ca am primit atunci de la tatal meu o minge de fotbal galben-albastra luata de acolo…………..:))))))))))))))))……………ce amintiri……………….

            Ce bine ca Vlad nu are presimtiri bune…………..si pana la urma chiar a iesit bine……………am avut ocazia sa revenim de la minus doua goluri…………..cand am mai facut asta oare????????????…………..eu chiar nu mai retin asa ceva……………..dar sunt sigur ca ne va ajuta Cata cand revine……………a fost si un mini-dush-rece meciul asta, dar am si castigat revenind de la minus doua………………in timp ce Dortmund a pierdut dupa ce a condus……………..i-a fost eliminat portarul……………si a terminat meciul cu un jucator de camp in poarta…………….pierzand cu penultima clasata in acel moment, si care va juca barajul tocmai pentru aceasta revenire……………hmmmmmmmmmm…………..speram sa fie ziua asta de bun augur si de bun moral si sa nu o intareasca moral si mai tare pe Dortmund, pentru ca, sa nu uitam, ceea ce nu te omoara te intareste…………..dar zic ca totusi e un sfarsit de campionat in regula, e bine pentru moralul nostru…….sa avem BAFTA MAXIMA si sa ne revedem CAMPIONI AI EUROPEI………….pentru ca daca pana acum am fost doar in primii 4 din lume, primii 3 sau primii 2, acum chiar nu ma feresc sa afirm ca SUNTEM CEA MAI BUNA ECHIPA DIN LUME…………cu sau fara elefantzica aia……………………………………si nu glumesc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Off topic: se pare ca Kirchhoff o sa aiba o sansa mare sa isi gaseasca locul in primul 11 intrucat Badstuber s-a accidentat din nou la ligamente asa incat iar o sa urmeze multe luni de recuperare pana sa joace din nou.

Lasă un răspuns

