Vă amintiți un meci mai bun?

Am evitat să scriu ceva aseară, din dorința de a nu exagera din cauza bucuriei. Am stat în schimb în fața calculatorului până pe la trei noaptea, recitind review-uri de sezoane, cronici de meci și revăzând fragmente video mai vechi sau mai noi, din dorința de a-mi reaminti și de a nu comite o nedreptate. Vroiam să fiu sigur că impresia care se născuse spre sfârșitul partidei e mai mult decât atât. Vroiam s-o transform, dacă memoria și obiectivitatea îmi permiteau, în certitudinea care urmează.

4:0 cu Barcelona a fost cel mai bun meci pe care l-am văzut în cei 24 ani de când sufăr și mă bucur pentru FC Bayern, chiar dacă – da, se poate discuta – actuala echipă nu e încă cea mai bună pe care a avut-o clubul în perioada amintită (uneori, nostalgia mă împiedică și pe mine să pun semnul de egalitate între Neuer și Kahn, între Lahm și Sagnol, între Alaba și Lizarazu, între Schweinsteiger și Effenberg, etc). Iar pe cei tentați să-mi servească placa cu “normal că nu e cea mai bună, pentru că n-a câștigat Liga deocamdată” – rogu-vă a mă scuti!

Aici nu e vorba de trofee, ci de jocul de fotbal în sine. Iar ce-au prestat băieții ăștia vreme de 90 de minute – Müller arând terenul ca un tractorist nebun, Robben transformat în cel din urmă salahor, Ribéry ieșind în evidență ca fundaș central, toți luptând ca niciodată – a fost parcă fără precedent. Nu rezultatul mă face să spun asta; scorul poate era mai mic, fără greșelile mari de arbitraj, dar asta n-ar fi diminuat impresia de forță. Am fost un zid în apărare și o stâncă prăbușindu-se peste adversari când atacam. Înaintea meciului de ieri păream mari, în timpul lui am fost uriași.

29 comentarii la “Vă amintiți un meci mai bun?

  1. Nu stiu daca a fost cel mai bun meci dar singur a fost exceptional. Eu inca am intiparite mult mai puternic in minte dublele cu Real din generatia cu Effe, Liza, Brazzo si restul.

    Ma bucura teribil de mult ca incepem sa revedem un Bayern agresiv, care face si castiga dueluri aeriene si tackinguri in timp ce ataca rapid si necrutator.

  2. Si pe mine m-a dus cu gandul la meciurile cu Real din generatia aceea. Ziua de ieri a fost una de exceptie. Transferul lui Mario si victoria cu 4-0 in fata Barcelonei. Marturisesc ca tremuram de emotii aseara. Magnific!

      • Nu de asta. Suspendați puteam avea și contra Madridului, dar pentru mine o finală cu Real ar avea mai mult ștaif și, în plus, e marele nostru rival european. E visul meu să-i batem cu trofeul pe masă (bine, ideal ar fi pe Bernabeu). Bașca teama de a nu ni se căca BVB pe tort :).

        • Sunt perfect de acord: sa luam urecheata intr-o finala cu Real e un vis fantastic de frumos iar, sa o pierdem cu BVB e cel mai urat cosmar imaginabil.

  3. Mă bucur mult pentru succesul Borussiei. E o săptămînă magică pentru fotbalul german. Apropo de ce ai scris tu mai sus, Cătăline, nu sunt de acord. Cred că v-om încheia sezonul cum am început: cu o victorie împotriva Borussiei. Pur și simplu au fost mult prea dureroase înfrîngerile din sezonul trecut, pentru ca să pierdem încă o finală :). Plus că în toate cele 3 meciuri din acest sezon, am fost mai buni ca Dortmund.

  4. Şi eu spun că a fost cel mai bun meci pe care l-am făcut. Am arătat ca o echipă adevărată şi analiza făcută de Cătă la început este cea mai elocventă. Să mai ţinem cont că a fost şi un scor zdrobitor cât şi de „galoanele” adversarului.

  5. deși sunt mai tânăr ca marea majoritate, cred că este cel mai bun joc din istoria recentă a lui FCBayern și nu tocmai din pricina scorului..

    ps: după ce a fost confirmat transferul lui Mario Gotze, ieri am aflat că și Sebastian Rode (22 ani, Eintracht Frankfurt) se va alătura bavarezilor din sezonul viitor.

    • 1) Titlul din Bild nu e ”Gomez la BVB”, ci ”Gomez la BVB?”. Semnul ăla de întrebare e detaliul esențial.

      2) Dacă citeai tot articolul, ai fi descoperit că Bild e sceptic în privința transferului, sursele ziarului susținând că Gomez ar vrea în străinătate, dacă va hotărî să plece de la noi (penultimul paragraf).

      3) Impresarul lui a declarat recent că Gomez va lua o decizie asupra viitorului abia după începerea mandatului lui Guardiola.

      • Hehe, d-aia am zis zvon.. pt ca nu e nimic nici macar cu iz de stire sigura.Lewa s-ar descurca bine in duet cu Goetze, dar as prefera sa ramanem cu toti 3 Mario. Cu toate lipsurile lui, Gomez are destule plusuri clar asa incat prefer sa mai mergem un sezon cu Gomez, Manzu si Pizza in atac. Sunt oameni care si-au demonstrat calitatile in angrenajul actual de la Bayern si asta e tare important.

        Cred ca cel mai bine pt Bayern e ca pt sezonul viitor sa ramana cu aceiasi atacanti si sa nu mai faca alte transferuri inafara de cele anuntate/partial hotarate deja (Goetze, Jan Kirchoff si Rode).

        Avem de destui tineri talentati care merita o sansa, gen Weiser, Can, Højbjerg si Weihrauch plus, probabil destui de care nu stiu de la echipa a 2a precum Dale Jennings.

Lasă un răspuns

