Cupa: al câtelea trofeu

Semifinala de azi cu Wolfsburg ne poate apropia de un nou trofeu. Întrebarea e al câtelea? Dilema s-a născut dintr-o schimb de replici cu Hippy pe Twitter. El zice că al doilea, eu spun că al treilea :-). Argumentele fiecăruia → AICI. Singura absenţă de marcă la noi e Ribéry, suspendat. Meciul va fi transmis de Dolce Sport, de la ora 21:30. Cine nu prinde postul la tv, poate vedea partida pe site-ul www.tele-tv.info. Click pe Sport (pe bara de meniu orizontală de sus), apoi click pe Dolce Sport HD (pe coloana din stânga). Vizionare plăcută!

23 comentarii la “Cupa: al câtelea trofeu

  1. sunt optimist în ceea ce privește Champions League dar am spus că e al doilea trofeu (dacă reușim să trecem de Wolfsburg). părerea mea, dacă această seară se va încheia cu o victorie a bavarezilor, cupa Germaniei este ca și a noastră.

  2. pe cit de bun a fost shaqiri pe atit de neconvingator mi s-a parut Van Buyten
    eu l-as vrea pe martinez titular pe postu lde stopper dreapta caci nici boateng nici dvb nu emana incredere

Lasă un răspuns

