Partida cu HSV stă în umbra celei de marți

Batem HSV-ul, BVB-ul nu câștigă la Stuttgart și suntem matematic campioni. Pe cine interesează, însă? Se spune că cel mai important meci este cel care urmează, dar partida de mâine pare să stea în umbra celei cu Juventus de marți. Cum în privința titlului din Bundesliga nu mai avem de mult emoții, Liga Campionilor a devenit centrul atenției. Așa am ajuns și eu să consider că împotriva lui HSV cel mai important este să ne ferim de accidentări și să-l folosim lângă Schweinsteiger pe Gustavo în locul lui Martínez, suspendat în turul cu italienii. P.S. – Paște fericit catolicilor dintre noi!

19 comentarii la “Partida cu HSV stă în umbra celei de marți

  1. Cred ca meciul cu HSV e decisive pentru rezultatul partied cu Juve din cateva motive:
    * o victorie clara si fara goluri luate ar garanta un moral solid pentru UCL
    * un meci fara accidentati ar ajuta mult contra italienilor
    * un meci in care nu aratam mai nimic are sanse mari sa se prelungeasca si in meciul din UCL

  2. Am uitat, imi doresc sa castigam clar si sa se impiedice BVB ca sa se linisteasca si Klopp cu declaratiile cum ca inca nu are de ce sa ne felicite.

    Paste fericit tuturor.

  3. Concluzii după 9:2 cu HSV:
    * apărarea oaspeților a fost jalnică: nici o șansă ca marți să ni se pună goluri pe tavă.
    * dar nici defensiva noastră n-a excelat, luând două bucăți din corner. Vorba unuia de pe twitter: ”să sperăm că Juve nu va avea cornere”.
    * rezultat bun pentru moral și… atât.
    * Alaba n-a fost nici măcar pe bancă, Heynckes declarând înaintea meciului că e lovit, iar Schweinsteiger a acuzat o lovitură la gleznă pe final. Vreau să cred că în ambele cazuri e vorba de accidentări superficiale.

        • :)………..zambesc doar…………si sper sa nu am dreptate……………desi si anul trecut nu am crezut ca trecem de real, iar apoi nu am crezut ca pierdem finala…………anul asta real e mai buna, dar si noi mult mai buni………..dar nu stiu daca pregatiti destul……………barcelona mai slaba………….asa vad eu……………de perversii italieni ma cam tem………….dortmund e si ea mai buna, dar nu decat noi…………..potential este………………dar nu stiu de ce simt eu asa ca nu va merge…………….ar fi de vis, iti dai seama, mai ales dupa doua proaspete ratate……………drept e ca de 2010 nu avem ce comenta………..dar totusi anul asta n-am facut senzatie in CL…………..drept e ca nici chelsea anul trecut………….ma supara meciurile gen cel din bielorusia, ambele cu arsenal, la 2-0 mergeau toate bine, si apoi naiba stie ce s-a intamplat…..am castigat cu 3-1 dar nu a fost senzational, in fata lui arsenal care e praf………….nu mai zic nimic de retur……………cu valencia iar a fost putin aiurea…………….in ambele meciuri…………..2-0 a fost parca primul, dar ne-am chinuit rau in final……………apoi 1-1……………..hmmmmmmmmmmmmm……..cu perversii italieni ne trebuie mai mult………………adevarul este ca avem potential…………clar……………dar il vom putea oare scoate in evidenta???…………..iti dai seama ca si ei vor…………si inca cum……………in orice caz, eu estimez ca pe 2 iunie va fi prezentarea trofeelor in Marienplatz…………..cate or fi ele…………..hai sa zicem minim doua…………..si as vrea sa fiu acolo……………chiar daca nu vor fi 3……………..dar anul asta vreau sa beau si sa petrec acolo………….

    • Poate avem un pic de noroc si revine Alaba cu Juve in timp ce Schweini poate sa joace tot meciul.

      Juve e o echipa bine asezata dar e una ofensiva care deschide jocul si asta cred ca ne ajuta fata de un Milan sau Inter care tind sa inchida jocul. Cred ca o sa trecem de ei si ca o sa se vada calitatile de tactician si motivator ale lui Sammer in pregatirea partidei.

      Sunt convins ca e nevoie sa vedem un Bayern motivat, foarte agresiv, care sa se apere cu toti oamenii cand e cazul si, mai ales, de un joc intelligent dar folosind toate trucurile din carte pentru ca asta o sa faca si italienii.

    • Uitasem o mica observatie: sezonul acesta Bayern a luat un procent mare de goluri acasa si meciul tur cu Juve e acasa… asa incat m-as decara multumit si cu un 0-0. Bayern cred ca are un lot ultra capabil sa inscrie. Important e sa nu luam goluri asa incat sa nu avem cum sa mai revenim.

  4. Stiu ca nu e frumos dupa un asa scor, dar comentariul asta de pe goal.com mi s-a parut mult prea haios:

    „What can I say? The Pizza man delivers, and he doesn’t like Hamburgers.”

  5. O chestier pt meciul de maine si legata de rezultatul cu Hamburg, mi-a placut tare mult ca nu ne-am culcapt pe o pureche pana nu am bagat 7 spre deosebire de turul cu Arsenal unde dupa 3 deja dormea echipa. Daca o tinem la fel si cu Juve e de bine .. le fel insemnand 3-0 si atat :D

    • Azi neata am citit in Merkur ca si Alaba si Gomez sunt apti pt meci, deci ar trebui sa fie disponibil tot lotul.

      Problema mai mare e sa nu luam gol. Cu marcatul o sa ne descurcam sigur.

Lasă un răspuns

