FC Bayern – Arsenal: un meci mai puțin excitant decât o tragere la sorți

Am prins o jumătate de oră liberă, așa că am actualizat situația la concursul de pronosticuri și am deschis oficial discuțiile despre meciul de mâine seară, pe care nu știu dacă îl voi putea vedea. Pentru că sunt la cheremul nepoților până joi, n-am apucat să mă informez în privința partidei. Cunosc totuși esențialul: calificarea s-a decis în tur și aștept cu mult mai mult interes tragerea la sorți de vineri, când se vor stabili sferturile. P.S. – Mulțumesc pentru urările de la antepenultimul post.

36 comentarii la “FC Bayern – Arsenal: un meci mai puțin excitant decât o tragere la sorți

  1. Cat timp jucatorii abordeaza cu seriozitate maxima jocul nu o sa fie surprize. Citisem prin Bild ca o sa lipseasca Ribery care e accidentat. E o sansa buna pt Robben sa joace asa incat sper sa nu luam vr-un gol aiurea repede si sa ne chinuim viata. Dupa golurile incasate in weekend cred ca e cazul sa-l vedem pe Neuer terminand partida fara gol.

  2. Mi-aș dori să jucăm în fiecare fază a competiției cu Real și doar posibilitatea de a-i avea ca adversari în finală mă face să vreau să mai amân puțin momentul întâlnirii. De-or veni acum însă, să fie primiți! :)

    Altfel, n-am văzut meciul lui S04 de ieri, dar să bați tu BVB și să nu fi în stare să treci de Galata acasă…

    • în meciul cu Dortmund, Huntelaar s-a accidentat.. poate cea mai mare pierdere pentru S04. Nemții au jucat în 10 încă din primul minut datorită lui Pukki (total inexistent). De remarcat: Draxler, un jucător formidabil care a avut câteva momente de senzație (dribbling 3-4 adversari consecutiv) și multe alte ocazii create datorită lui..
      scorul e mincinos după părerea mea.. un 2-1 pt Schalke ar fi fost corect sau poate, cel mult un 2-2.

      în altă ordine de idei , La cât mai mulți și buni ani!
      vine cu o întârziere de câteva zile dar ai fost cam inactiv în ultima perioadă și nu am știut.

  3. Se pare ca Arsenal va menaja 2-3 jucatori fiind constienti ca totul e terminat !
    Eu vreau sa intalnim Bvb sau Galata :)
    Parca mai mult ca niciodata suntem pregatiti pentru oricine ! Vroiam Milan dar daca vine Barca …tot noi castigam :)

  4. Se pare ca am inceput o perioada de declin………..care a inceput de la acel meci cu Hoffe castigat cu 1-0, apoi nu demult cu Dusseldorf (unde e adevarat ca aia ne-au tocat de vii cu loviturile)………la orice echipa intervine asa ceva, sper doar sa nu dureze…

  5. robben asta e chiar de cacat………….eu asa ceva nu am spus niciodata despre el, desi nu l-am putut suferi, dar este infect……………..s-a cam dus pe p*** cu prostiile lui…………ce-i mult e mult………………

    • Asta nu e un insucces… e un blat pe fata ca in campionatul romanesc de fotal si asta e absolut rusinos. (vezi declaratiile cu Wenger e un antrenor bun, plus tactica de „efort minim si nu luam mai mult de 2 goluri” egal blat)… e atat de penibil ca nu conteaza catusi de putin motivul pentru care a fost facut ci fapta in sine.

  6. Prefer să ignor copacii și să văd pădurea. Da, am jucat prost, dar esențialul este că ne-am calificat, oameni buni! Lipsă de concentrare, un oarecare recul – nu mai contează cauzele evoluției de aseară! Mergem mai departe și avem toate șansele să bifăm un sezon istoric.

  7. parerea mea este ca undeva in mentalul jucatorilor sezonul s-a cam incheiat dupa ce i-am scos pe dortmund din cupa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    @Hippy – stimabile, cand echipa pierde din motivatie si determinare….cel care este responsabil sa redreseze corabia este antrenorul.

    Jupp va dovedi cat de fin psiholog este daca va remotiva aceasta turma de berbeci (asa a fost aseara)

    @Cata: ai dreptate, ne-am calificat….insa cum? sa te bati sa tii mingea in poarta IN FATA propriilor suporteri este JENANT

    Aseara mi-a fost JENA de acesti jucatori si de imaginea / atitudinea afisata
    Sa le fie RUSINE jucatorilor pentru meciul de ieri

  8. @Vlad mă așteptăm să răbufniți încă din ianuarie (voi, cei care ați anunțat cu atât entuziasm venirea lui Guardiola) însă nu era cert când va călca strâmb FCBayern.

    echipa a avut până în acest moment un joc impecabil și rezultate pe măsură.. ca și dovadă poți lua diferența de 20 puncte față de Borussia Dortmund.

    @dan odată cu înfrângerea de aseară eu cred c-am câștigat două lucruri, calificarea în sferturile de finală și totodată, am revenit cu picioarele pe pământ.

    repet, a fost un insucces care a venit într-un moment cât se poate de bun, nu ne-a încurcat cu nimic, ba mai mult ne-a făcut să fim mai precauți, atenți și determinați pentru viitoarele partide.

    • @ hippy – orice echipa poate sa prinda niste zile proaste si asta nu le-o imputa nimeni…. ba chiar nu are nici o legatura cu numele antrenorului, fie el Jupp, Pep, Louis sau Jurgen… in schimb, ieri sunt pur convins ca am asistat la un blat ordinar si asta consider ca e jignitor la adresa fanilor

  9. Nu arata deloc rau simularea tragerii UCL:
    Juventus – Barcelona
    PSG – Galatasaray
    Real Madrid – Borussia Dortmund
    Bayern Munchen – Malaga

  10. Nu va fi anul nostru in champ league…..din nou
    E un sentiment de care nu pot scapa
    Vorba lui Arsene: Bayern is not ready to win champ league

    PS: mi-am luat caterinca astazi de la toti cunoscutii care urmaresc macar o farama de fotbal
    Rusine tuturor celor care au jucat aseara

    • Hi, hi! Ai ajuns să citezi din ”eternul” loser ”Arsene who?”… Dintr-un om care la începutul fiecăruia din ultimele (multe) sezoane anunța că ”Gata, anul ăsta suntem pregătiți să dăm marea lovitură”… Wtf, man?! Revinoți, please. A fost doar un meci pe care ne-am permis să-l pierdem.

      • Nu e vorba de un Wenger care a venit la Real si nu a castigat nimic 10 ani la rand ci a luat club mic la nivel european si l-a transformat intr-un club cu rezultate financiare fantastice fata de punctul de plecare.

        Dupa ultimii ani nu m-as grabi sa impart trofee de etern loser pt ca asa suntem de ceva vreme in UCL si in ultimii 2 ani asa am fost si in Germania. In plus, matematic, inca avem sansa sa ne demostreze BVB ca putem fi loser in UCL si ei sa ridice trofeul.

    • stimabile….cu aceasta replica m-ai convins:.NU AI INTELES NIMIC din ce am scris eu
      nu ma obosesc sa explic…consum energia fara motiv….nu meriti

      Eu pun punct oricarui dialog cu tine AICI
      Respect prea mult acest blog ca sa dezvolt o discutie absolut inutila cu un interlocutor complet neinteresant

  11. la cite ocazii am ratat aveam presimtirea ca nu ne calificam dar nu ma bucura prea mult calificarea,e absurd cum nu invatam din propriile greseli,doua finale pierdute plus o dubla penibila cu inter in 2011 si tot nu invatam nimic
    sper sa coboare echipa cu picioarele pe pamint ca inca nu e nimic pierdut si inca ceva golul doi l-am primit din cauza lui martinez care nu l-a marcat pe koscielny

    • 1-2 goluri se pot lua din greseli individuale sau de arbitraj intrucat nimeni nu e perfect, dar sa te numesti Bayern, sa joci la tine acasa cu o echipa slaba si sa nu marchezi nici un gol? ei bine aia se numeste ori penibil.. ceea ce nu cred.. ori blat, lucru sustinut de toate declaratiile managerilor legate de Wenger.

  12. Nesimtire ! Asta e cuvantul care caracterizaeaza atitudinea jucatorilor nostrii in meciul cu Arsenal in frunte cu antrenorul ! Sunt tare curios ce masuri ce vor lua …

  13. Încheierea celui mai recent editorial al lui Radu Cosașu (http://bit.ly/XeOJrU):

    ”Toate surprizele de azi – cu Arsenal gata să triumfe la Munchen, cu Chelsea, învinsă la Bucureşti, întorcînd un 0-2 la Manchester, cu Dortmund, după 3-0 cu Şahtior, pierzînd la Schalke – sînt şi dovezi ale unei oboseli inevitabile la cît de mult se joacă azi, care ne cere ceva mai multă decenţă în generalizări, verdicte şi mînie. Şi oboseala se gestionează, nu-i aşa?”.

Lasă un răspuns

