În așteptarea victoriei cu Hoffenheim

Câteva chestii bune de comentat până la meciul de duminică (16:30, Eurosport 2), de la care vor lipsi doar mai vechiul accidentat Badstuber și Pizarro, care n-a scăpat complet de răceală. Să deschidem discuțiile cu ultimul nostru învins: referindu-se la stilul de joc al lui FC Bayern și la stilul în care conducerea clubului înțelege să facă performanță, Jürgen Klopp ne compară cu chinezii, după cum puteți citi mai jos.

În prezent seamănă oarecum cu ceea ce fac chinezii în economie și în industrie. Se uită la ce fac alții și apoi creează imitații. Și o apucă pe același drum, cu mai mulți bani și cu alți jucători.

Putem continua cu o analiză despre eficiența atacanților lui FC Bayern în ultimii 10 ani, publicată în limba engleză pe bayernforum.com înaintea (sic!) meciului cu Dortmund din cupă.

Și în final aștept să spuneți cum vi se pare posibilul tricou pentru sezonul 2013-2014.

19 comentarii la “În așteptarea victoriei cu Hoffenheim

    • Manzu e un atacant asa cum ne dorim de la o echipa germana: artagos, eficient, un luptator pana in ultimul minut si in aparare si in atac… mi se pare combinatia perfecta intre munca depusa de Klose, lupta dusa de Olic si eficienta in careu a lui Gomez aducand in plus si o posesie foarte buna a mingiei. De obicei adversarii nu reusesc sa ii ia mingea cat asteapta ca alt jucatori sa urce pentru suport in atac/la contra.

    • Tot respectul pt Sammer. Cred ca de la el a venit claritatea in a vedea ce fac altii bun si a face lucrurile respective sa mearga mult mai eficient la Bayern decat in alte locuri.

      Totusi cred ca ne agitam prea mult legat de ce zice Klopp. Eu o vad doar ca pe un compliment si de nici un fel un repros. Daca vrei sa iti iei locul printre cei mai buni sau deasupra lor, atunci trebuie sa inveti din ce merge in alte locuri, sa aplici si sa inbunatatesti in continuu.

  1. Cand Bayern castiga trofee dupa trofee, Klopp si-o dadea prin tarana. Nu exista un club mai bine structurat, mai profesionist decat Bayern. 20 de sezoane consecutive pe profit si multe performante sportive vorbesc despre asta.

    Il voi aprecia in contiunare pe Klopp, dar ii recomand niste pastile..

    • Amuzant la declarația lui Klopp este faptul că sugerează că am copiat stilul impus de el Borussiei. În realitate, actualul nostru joc își are originile în mandatul lui Van Gaal, când le-am și dat 5:1 la Dortmund. Mai degrabă ei s-au inspirat din fotbalul practicat de FC Bayern în 2009-2010, decât invers.

  2. Sper sa-l cuparam si pe Neymar sa moara javrele de ciuda !!! Dupa ce ca i-am ajutat sa iasa din faliment acum au prins grai ! Sper din tot sufletul sa nu treaca de Lucescu in liga !
    Buna analiza celo de la bayernforum.com , pentru mine Elber este nr 1 in ultimii 10 ani !

    • M-ar dezamagi profund sa-l aducem pe Neymar. Mi se pare un jucator tare slab. In America de Sud e usor sa se faca vazut cat e protejat de arbitrii si asta se vede prin faptul ca pica intr-un stil foarte actoricesc la fiecare atingere sau lipsa a unei atingeri. Cred ca nu ar face fata in Europa si cu atat mai putin in Bundesliga.

      Personal, cred ca niste jucatori ca Bale si/sau Alexis Sanchez care au demonstrat constanta in campionate puternice ar aduce mult mai mult echipei fara sa avem un nou Robben din punctul de vedere al trasaturilor proaste.

    • Elber a fost mare de tot, dar mie mi-a plăcut ceva mai mult Makaay. Apropo de brazilian:

      Elber – 260 de meciuri în Bundesliga – 133 de goluri.

      Gomez – 227 de meciuri în Bundesliga – 133 de goluri.

    • Gorjeneee…..nu ataca pe BVB…..Klopp nu inseamna BVB, este doar 1 om…..in declaratiile sale vb ego-ul lui …..Clubul insemna mai mult decat un om

      • Sa vorbeasca despre clubul lui ! nu-i halesc , nu stiu de unde exact am capatat ura asta pe ei dar pur si simplu cand le vad stema sau culorile mi-e scarba !

  3. iar începeți să vă alăturați prostimii .. Neymar nu va ajunge la FCBayern, dacă vreți o puteți lua ca o confirmare din partea mea.

    100 milioane € e o sumă exorbitantă pentru un singur jucător.

    • cand ne-am mai alaturat prostimii ? am zis eu ca imi doresc sa-l cumparam pe Neymar … Si Martinez a fost o gramada de bani dar daca ni l-am dorit , l-am cumparat .Daca Guardiola il vrea neaparat iar clubul este de acord va fi al nostru !

Lasă un răspuns

