Arjen Robben nu este Franck Ribéry, dar nici Franck Ribéry nu este Arjen Robben

Într-un fel, sfertul de cupă cu Dortmund (1:0) a fost meciul lor. Al olandezului prezent și al francezului absent. Da, când lipsește Ribéry se vede. N-am avut zvâcul cu care ne obișnuisem pe stânga. Lui Robben nu-i prea place acolo și chiar dacă i-ar plăcea, degeaba: n-are driblingul, n-are finețurile lui Franck. Dar și viceversa e valabilă. Oricât s-ar strădui, lui Ribéry nu cred că i-ar ieși golurile de generic marca Arjen. Care Arjen ține prea mult mingea deseori și ratează din situații simple, dar marchează când și cum te aștepți mai puțin.

Pentru că golul de aseară mi-a adus aminte de cele de la Florența, de la Manchester, de la Gelsenkirchen sau de la Bremen. Cu toate minusurile lui, Robben a demonstrat că ne mai poate fi util. El și Franck sunt departe unul de altul ca stil de joc, dar  foarte apropiați valoric. Și e bine că e așa. Și este și mai bine că amândoi apără culorile noastre.

În rest, victoria și calificarea sunt logice, după ce-au jucat ambele echipe. Oaspeții, la care tripleta Reus – Götze – Lewandowski n-a mișcat în front, au tras primul și singurul șut pe poartă în minutul 53 – jos pălăria în fața apărării noastre! – și trebuie să le mulțumescă lui Weidenfeller și alor noștri pentru că n-au pierdut la un scor mai clar.

Drumul spre tripla de legendă continuă.

Auf geht’s ihr Roten!

11 comentarii la “Arjen Robben nu este Franck Ribéry, dar nici Franck Ribéry nu este Arjen Robben

  1. Meci nu prea spectaculos, însă pînă la urmă rezulatul contează. E drept, noi am fost mult mai aproape să marcăm pentru 2-0 decît ei să egaleze. Mi-a plăcut Robben, Dante și Schweini azi. Mi-a plăcut bucuria lui Robben de la final, eu cu o oră înainte de meci, îi spuneam unui bun prieten că Robben azi o să fie omul meciului, are prea multe de demonstrat. Așa a și fost!
    Mia san Mia!

  2. Daaannnnneeeeee ne-a calificat Robben :) nu prea-ti vine sa crezi dar se pare ca sezonul asta incepe sa ne iasa totul ! Echipa joaca bine , suntem periculosi la faze fixe , aparare beton… meritam totul anul asta ! Parca am inceput sa mai tragem si de timp si sa jucam putin mai dur dupa dezastrul de anul trecut din finala , este un semn ca invatam din greseli si asta este foarte bine !
    Toata echipa merita felicitata dar eu sunt mega impresionat de Dante . Foarte foarte bun tot ce face in aparare si la cornere pune mereu pericol este un mare plus pentru noi !
    Sarbatoriti baieti echipa merge ceas :)) tocmai ne-am invins rivalii !!!

  3. Ma bucura ca am castigat dar, dupa ultimele sezoane, nu ma mai agit prea tare pana nu castigam trofeele pt care ne luptam.

    Apropos de titlu, cred ca e cazul sa-i multumim celui de sus ca Franck nu e Robben ca eram intr-o situatie maro de tot. Franck da totul pe teren meci de meci, se accidenteaza mai putin, trage echipa dupa el nu doar prin 1-2 executii spectaculoase pe sezon si face mult mai putin scandal decat cel cu care e comparat.

  4. Javi a dominat iar la mijloc si asta s-a vazut mult in lipsa de prezenta a adversatului. Dante si Manzu s-au luptat tot meciul si asta a contat mult.

    Mi-a placut tare mult ca am invatat sa presam mai mult, mai sus si sa profitam de riscurile la care se expun echipele care fac pressint ridicat cum face BVB adica, problemele defensive care apar cand arunci mingii in spatele aparatii.

  5. pt mine prezenta in aceeasi fraza a lui robben cu ribery este amuzanta…insa dupa un astfel de meci inteleg
    muuulte asemenea meciuri trebuie sa mai fie pana sa dea impresia ca sterge acel penalty si acea indiferenta si indolenta din finala

    inchid ochii si pentru cateva secunde visez la ziua cand robben va pleca de la noi…zambesc din toata inima

    • WAHNSINN…………….asta imi vine in minte cel mai repede……………nu-mi vine sa cred ca Robi a dat golul, deci mai are resurse………….ii prinde bine sa stearga praful pe banca, macar isi da seama ca e ceva concurentza la echipa si daca vrea sa joace atunci trebuie sa se si implice……………..s-a vazut ca se simtea vinovat si ca simte ca are de demonstrat………….macar atat……………..eu asa de motivat nu l-am mai vazut……………..sper sa continue tot asa………………echipa e buna rau………………dar buna rau………………..chiar nu m-am asteptat la Dante sa fie atat de bun……………nu in seara asta ci in general……………..nu stiu cine l-a ochit, dar l-a ochit al dracului de bine…………………..si pe Javi la fel……………spaniolul e un taur……………e rau de tot………………..de Mandzu ce sa mai zic……………..croatii sunt nebuni rau, desi in ultima lor perioada n-am vazut asa ceva la Olic si la Pranjic………………dar Mandzu e un luptator………………..pfuuuuuuuuuuu ce s-a mai legat echipa asta……………………LA MULTI ANI TUTUROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • …………..de Lahm, Schweini, Kroos si Muller nu mai zic nimic ca astia lucreaza ca pe plantatii…………..si intotdeauna………………..eu pe dolce si ard am vazut meciul……………….si au fost niste momente in care am tras niste racnete de genul…………………phuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…………………:)))))))))))))))))))………….dar au fost si niste emotii in final cand am vazut atatea sanse nematerializate…………………

        PS…….Cata………………nici iarna nu-i ca vara………….dar nici vara nu-i ca iarna……………….:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  6. asta da echipa si pentru robben tot respectul pentru evolutia sa,
    acuma as vrea sa mai dam inca o data de ei in Liga si de real madrid sa le aratam cum se joaca fotbalul

Lasă un răspuns

