FC Bayern – Borussia Dortmund: doar pentru mândrie. Titlul e deja al nostru

Sâmbătă (ora 19:30, Eurosport 2) putem pierde puncte, putem irosi ocazia revanşei, dar astea sunt detalii fără importanţă. Esenţialul e mai sus. Pur şi simplu nu-mi pot imagina că, după eşecurile din ultimele două sezoane, după transferurile din vară şi după cum arată clasamentul acum, mai putem rata titlul. Nu-mi pot imagina şi pace. Cine are chef să vedem meciul împreună, într-un bar din Centrul Vechi, să se exprime în comentarii sau pe mail. Pe eventualii doritori îi voi anunţa mai târziu unde şi când ne întâlnim.

Nu BVB, ci HSV este singurul club german care ar putea, ținând cont de orașul şi de mediul în care activează, să facă parte pe termen lung din aceeași categorie cu FC Bayern. Ar putea fi un Global Player, dar, din păcate, dreptul de a decide al suporterilor îl face greu de condus și îl împiedică să acționeze cum ar trebui. (Hoeness)

24 comentarii la “FC Bayern – Borussia Dortmund: doar pentru mândrie. Titlul e deja al nostru

  1. Raman la parerea ca rezultatul conteaza. Ca abordar de management nu m-ar deranja daca de infrang tur-retur in Bundesliga. Ca fan Bayern, as ramane profund deamagit de echipa daca castigam titlul iar cei de la BVB matura cu noi pe jos in ambele meciuri directe.

    Sper sa vad o echipa bavareza motivata, agresiva, gata sa dea totul pe teren si la sfarsit sa avem o victorie cu un 1-0 sec. Dupa prestanta slaba in meciurile in care am fost condusi, imi e clar ca daca cei de la BVB deschid scorul o sa mai luam multe fara sa putem sa revenim pe tabela.

    Mai ramane sa vedem ce facem cand dam de ei in cupa DFB si in UCL.

  2. De acord cu Cata…..cam asa pare acum……….singurul hop ramas as zice eu sunt primele 5-7 meciuri din retur………….sa speram sa nu ne moleseasca iarna………….nu e voie sa ne credem campioni de pe acum, ar fi fatal…………si o zic atat in numele nostru al suporterilor, cat si al echipei, jucatorilor………..nu cumva sa ne culcam pe lauri……….ar fi cea mai mare greseala…………

    Este cineva din Timisoara printre noi????????????
    Eu in 1 dec voi fi la TM si voi vedea meciul acolo undeva…………e cineva de pe acolo??????????????

  3. hihi…………….daca apareti pe blog, cei 2 si bineinteles daca aveti chef si voi, haideti sa ne vedem in tm in 1 dec………….si sper sa avem motiv de sarbatoare pe la 21 seara………………..eu voi cauta un pub pe undeva in zona unirii…………..lasati-mi eventual nr. voastre de tel……………al meu este 0723657333……………..

      • Ne-au umilit de 5x la rand fara sa reusim nimc in fata lor. Dupa primele 2 infrangeri am zis ca-s doar 2 si nu vine a 3a. La fel a fost de 5x la rand. Trebuie sa revenim in forta si asta e tare important. Jucatorii trebuie sa arate ambitie, agresivitate, determinate si sa demonstreze ca Bayern nu e echipa pe care o terfelesti cand vrei. Fara o demonstratie de forta cred ca sunt sanse mari sa avem inca un sezon fara sa demonstram nimic semnificativ.

  4. Beckenbauer spue in Bild ca Reus si Gotze formeaza cel mai bun cuplu din lume si cred ca are dreptate. Asta lipseste mult la Bayern: un mijlocas de creatie care sa faca o pereche creativa cu oricare din aripi fie ca acolo e Franck, Robben sau Muller.

    Kaiser-ul estimeaza un egal, iar daca cei de la BVB o sa reactioneze ca pana acum, adica sa aiba tot meciul langa Franck si nici un alt jucator bavarez nu face faze cu driblinguri in situatie 1-la-1 ne vom vedea calariti 90 de minute.

  5. Calaritzi necalaritzi, chiar as vrea sa calarim salatiera aia anul viitor………..si sunt chiar hotarat sa merg la Munchen sa o vad cu ochii mei de data asta………….in vara…………ma rog, sfarsitul primaverii anului viitor…………….si asa vrea si elefantzika sa o vad……………desi chiar daca anul asta avem echipa mai buna ca sezonul trecut, parca nu suntem asa de buni in liga de data asta……………eu sunt la doar 1000 km de Munchen si cam 10 ore de mers cu masina…………….asa ca………….macar un drum vreau sa fac anul viitor……………poate si un alt drum in primavara la un meci…………….dar cu toate astea imi doresc un cadou de ziua mea (28/29 nov.), cu 2 zile intarziere……………..sa speram ca va fi bine………………eu am spus ca maxim 12 puncte diferentza pentru retur……………sa vedem……………..doamne fii cu noi……………..

  6. vladute, a fost un meci f bun facut d ai nostri
    am fost peste ei pana la final
    nu am invins, insa a fost si nesansa….3 ocazii ratate in ultimele minute
    ocazii mari

    bayern a calarit-o pe dortmund in acest meci. nu se compara cu meciurile din anii trecuti
    martinez a fost fabulos(a recuperat cel putin 7-8 mingi colosale la mijlocul terenului)
    dante….minunat
    mandzukic….un luptator
    muller cu pasa si ratarea
    kroos cu golul si ratarea

    am avut vana si rautate, nu a fost sa fie sa batem azi…..nu este bai…..va veni si ziua victoriei….

    si inca ceva….acest egal ne avantajeaza enorm….dortmund ramane la 11 puncte!

    • M-a bucurat mult cum s-au prezentat Dante, Martinez si Mandzukic in timp ce Franck a fost un magician mai ales in prima repriza si la creatie si la recuperare. Ce s-a vazut iar tare de tot e ca ne lipseste un om de creatie sau penetrare la mijloc care sa ia mingea si sa inainteze cu ea in loc sa paseze inapoi la fundasi dupa care sa asteptam sa ajunga inapoi la Franck.

      Afirmatii cum ca echipa a jucat bine, dar nu am castigat asa incat trebuie sa ne uitam la ce urmeaza imi amintesc de finalele pierdute. Cum suntem acum, la mijlocul campionatului, nu ma mai incalzeste cu nimic ca dominam sau ca jucam fabulos cat timp nu suntem in stare sa castigam mai ales in fata celor care ne-au umilit de atatea ori la rand. Mai trebuie sa ii amintesc cuiva de acel am jucat bine, dar Chelsea ne-a egalat in primele 90 de minute?

      Acum ca au trecut afirmatiile la cald, ma intorc la parerea ca echipa mai buna se vede la sfarsit. Daca luam Bundesliga suntem echipa mai buna in Bundesliga, daca luam cupa DFB suntem echipa mai buna in cupa Germaniei, iar daca luam urecheata suntem echipa mai buna in Europa.

  7. Cinic vorbind, rezultatul e bun. Pentru Borussia, remiza e meritată doar dacă îi pui un ”ne-” în față. Ca suporter, am fost mulțumit de jocul alor noștri. După cinci meciuri, am demonstrat că stăpânul s-a întors acasă. Scorul corect trebuia să fie 1,5:1.

    Cea mai serioasă chestie din tot meciul ăsta este accidentarea lui Badstuber: ruptură a ligamentelor încrucișate și minim 5 luni de stat pe bară. Kalle a declarat, însă, că suntem acoperiți pe post, deci nu vom transfera alt stoper.

  8. Am ratat si marele meci …am fost la lucru ! Ma bucur sa aud ca am calarit-o pe Bvb ! Imi doream cu ardoare o victorie dar nu-i nimic , macar pastram distanata.
    E greu cu Badstuber …nu stiu cat de acoperiti vom fi pana la finalul sezonului .E clar ca nu va revenii sezonul asta …poate in finala ligii :)

Lasă un răspuns

