Celălalt negru

Uli Hoeness, relatând o istorioară amuzantă cu David Alaba în rolul principal:

Acesta e destul de apropiat de Ribéry și uneori iese în oraș cu Franck. În München nu rămâne nimic secret, normal, așa că într-o zi primesc un telefon despre o escapadă de-a lor. Prin urmare, îl rog pe Heynckes să vorbească cu Ribéry, eu urmând s-o fac cu Alaba. Heynckes i-a spus lui Ribéry: «Franck, nu e bine să faci turul cluburilor și, pe deasupra, să-l iei și pe ăla mic cu tine!». Apoi i-am spus eu lui David că am auzit că ar ieși mai des cu Franck în oraș: «David, dacă te duci să mânânci o pizza e în regulă, dar la 11:00, cel târziu la 11.30, trebuie să fii acasă. Nu la discotecă, care începe la 2 noaptea!». Alaba s-a uitat la mine și mi-a zis: «Herr Hoeness, trebuie să meditez serios la asta!». A doua zi vine și-mi zice: «Herr Hoeness, m-am gândit bine: Ribéry trebuie să fi fost cu alt negru în oraș».

2 comentarii la “Celălalt negru

Lasă un răspuns

