Remiză pe Mestalla. Calificare. Cam puțin

Meciul cu Valencia a fost unul dintre acelea la sfârșitul cărora m-am simțit frustrat, deși obiectivul minimal a fost atins. Asigurarea prezenței în optimile Ligii îmi pare singurul lucru bun care s-a întâmplat pe Mestalla. Exagerez, probabil: ar mai fi revenirea lui Gomez, dar nu-s convins că toți o considerați la fel. În rest, frustrare, cum am zis. Am dominat de la început până la sfârșit, dar am făcut-o bont, fără a crea mare pericol în careul gazdelor. Vorba unuia de pe twitter: când spaniolii se simțeau înghesuiți, trimiteau mingea în corner și răsuflau ușurați. Nici măcar de omul în plus avut încă din prima repriză n-am profitat cum trebuia. Din contră, inferioritatea numerică a trezit-o pe Valencia, mult mai incisivă după pauză. E drept, Mandzukic a avut ghinion la bara aia, dar și lui Soldado îi sărise mingea, câteva minute mai devreme, într-o situație clară de gol. Una peste alta, încă mi se pare inacceptabil că am avut atâtea probleme. Bine că ne-am calificat; de pe ce poziție, rămâne de văzut.

8 comentarii la “Remiză pe Mestalla. Calificare. Cam puțin

  1. ai dreptate, Cata…..pierdem energie
    nu mai avem prospetime in joc
    important este ca am ajuns in primavara ligii

    sper sa ne revenim pentru luna decembrie si sa terminam turul de campionat la minim 9 puncte avans

  2. hmmm…iar bvb castiga grupa mortii…………daca suntem intr-adevar pe panta descendenta si daca bvb e in crestere, nu vreau sa fiu gura rea, dar daca pierdem derbyul…………..ar mai fi doar 6 avans fatza de ei (sa nu spun cate daca mai facem si alte egaluri)………..si avand in vedere ca au fost si 12………………mai are sens sa mai spun ceva???…………..se joaca peste tot…………nimic nu e castigat de la sine…………….

  3. Interesant e ca si S04 si BVB au strans mai multe puncte decat Bayern pana acum in UCL, iar partea cea mai buna e ca se califica toate 3 iar urnele valorice vor avea o compozitie un pic ciudata:
    Locul 1 in grupa: Porto, S04, Malaga, BVB, Shakhtar, Bayern, Barcelona si ManU
    Locul 2 in grupa: PSG, Arsenal, Milan, Real, Juventus, Valencia, Benfica si Galatasaray.

Lasă un răspuns

