FC Bayern – Lille: normal ar fi să nu avem prea mari probleme

Chit că în ultimele două meciuri din Liga Campionilor am dezamăgit, total sau parțial. Dar sper că băieții nu vor permite ca gluma să se îngroașe și mai mult. Începe a doua parte a fazei grupelor și orice greșeală comisă acum e din ce în ce mai greu de îndreptat. De urmărit în mod special va fi evoluția lui Javi Martínez, titular și ca urmare a accidentării lui Gustavo. În timpul partidei cu HSV l-am auzit pe unul dintre comentatori afirmând că spaniolul a lăsat o impresie cvasinegativă, iar pe celălalt mirându-se că am dat atâția bani pe un astfel de jucător. Sunt mai degrabă în dezacord cu ei, dar n-aș putea spune că au luat-o complet pe arătură. Cert este că bascul are o nouă ocazie să demonstreze că este mai mult decât un excelent motivator pentru brazilian, care pare reinventat sezonul ăsta.

5 comentarii la “FC Bayern – Lille: normal ar fi să nu avem prea mari probleme

  1. Gustavo e mare jucator, are clasa……mai ales la cat arata de firav fizic e deosebit de puternic……….Martinez inca nu cred ca s-a integrat………mai dureaza……….nu-l putem judeca inca…………vedem in retur………..Boa ma omoara in schimb, e tare aerian…….sper sa fie totusi din ce in ce mai bun, mi-e simpatic totusi, dar ma dispera de multe ori………..ca si Gomez, care mi-e simpatic si el dar ma dispera de multe ori……………va fi greu si pentru el sa revina…………Holger parca totusi pe centru e mai bun…………desi urca foarte bine in atac, centreaza foarte bine, si surprinzator la cat de masiv e controleaza foarte bine mingea………..sa avem bafta………..

  2. nu merge mesul ! eu am vz prima rep pe livetv.ru dar acum nu mai vrea …
    Au inceput golurile din faze fixe , iar cand norocul este putin de partea noastra golurile curg , curg , curg :)

Lasă un răspuns

