Chiar suntem mai buni decât anul trecut?

Întrebarea merită pusă, măcar pentru faptul că trei oameni care au văzut separat meciul cu Lille (eu n-am avut posibilitatea să-l văd) mi-au dat de înțeles cam același lucru: că în prima repriză am mai jucat cum am jucat, dar că în a doua, mai ales pe finalul ei, am făcut-o “mizerabil” (Hippy), “slab” (Dan), câștigând după ce “am tremurat serios” (Carol).

Comparând actualul start de sezon cu precedentul, sunt tentat să spun că situația e cam aceeași. În campionat eram și atunci, suntem și acum lideri autoritari. În Ligă, însă, am început mai bine anul trecut, într-o grupă mai grea, măcar pe hârtie. Atunci le-am dominat clar pe Villarreal, City și Napoli, doar italienii luându-ne cu noroc un punct. Acum am jucat bine spre foarte bine doar cu Valencia.

Transferurile lui Shaqiri, Dante, Mandzukic și mai ales cel al lui Javi Martínez ne-au determinat să credem că ne-am întărit considerabil. Rezultatele și (mai ales) jocul arătat în două din cele trei meciuri disputate-n Ligă lasă de dorit, în schimb. Sunt convins că amintitele sosiri vor conta enorm în viitor, dar în prezent n-aș putea spune cu mâna pe inimă că suntem mai buni decât anul trecut.

Acum mi-e clar un singur lucru: doar banca de rezerve e mai lungă și mai bună decât anul trecut.

25 comentarii la “Chiar suntem mai buni decât anul trecut?

  1. Echipa e mai puternica si mare parte din asta vine din 3 surse: jucatorii adusi care permit rularea a mai mult de un 11 static, asa reducand din presiunea individuala, startul slab al celor de la BVB care a ajutat la scaderea presiunii si un sezon in care BVB si S04 au ambitii europene asa incat isi folosesc o parte buna din energie acolo in loc sa vada doar de Bundesliga.

    Intrebarile importante sunt 3: ne tine abordarea pana la sfarsitul campionatului, facem iar implozie in retur si ce o sa face m in UCL cu atatia oameni parca modelati pt locul 2 indiferent de competitie?

  2. si inca o noutate……….posesia in franta a fost de 52 la 48 pentru lille…………dar totusi castigam…………..e bine ca macar castigam cand jucam mai slab, nu am fost sub lille, dar totusi, ne asteptam la mai mult………….sper sa nu urmeze si infrangeri, e normal sa mai jucam si slab…………e drept ca deja doua jocuri slabe in ucl una dupa alta……………..sunt multe de spus totusi………….sunt si jucatorii noi, dar sa nu uitam ca le trebuie ceva sa intre in echipa 100%………..martinez abia a venit…………….alaba abia a revenit…………..normal ca sunt multe de discutat, dar totusi nu-i rau……………speram ca fie din ce in ce mai bine………….defensiva e schimbata cu holger pe margine si dante la mijloc, la centru se tot schimba perechile………….inca eu cred ca se construieste……………repet ca e bine ca putem si castiga cu joc slab………….la minsk nu a fost sa fie…………sa nu uitam ca sunt si foarte tineri multi inca…………….vedem………..avem incredere…………suntem suporteri, deci suportam…………:)))))))))…………….de acum incolo, cum am mai spus, nu mai avem meciuri usoare…………….ne lamurim pana la sfarsitul anului…………..desi dupa pauza de iarna iar pot interveni surprize……………..vorba lui kalle, nu am castigat inca campionatul…………..vin meciurile cu frankfurt si dortmund dupa care vom cam avea imaginea turului…………..sa fie cu bafta……………

  3. Poate un pic off topic, dar dupa 3 runde de UCL e o situatie tare ciudata:
    * S04 e peste Arsenal
    * Malaga e cu 5 puncte peste Milan
    * BVB e in fruntea grupei cu 7 puncte iar City are doar 1
    * Shaktar-ul lui Lucescu e peste Chelsea si Juventus
    * Bayern e dupa Bate in grupa 666
    * CFR-ul a strans tot atatea puncte ca AC Milan.

  4. hello! guys
    hai sa nu dramatizam AIUREA
    da, am jucat slab, INSA este NORMAL sa avem fluctuatii
    echipele mari castiga si jucand slab
    in aceasta faza a champ league este important sa te califici
    maximul de forma trebuie atins la primavara

    sa traim pana atunci!

    PS: parerea mea este ca echipa se concentreaza(in aceasta faza a sezonului) mult mai mult pe campionat
    si asta este bine…..

  5. Bayern e penibila pana acum, daca nu ies jucatorii care paseaza inapoi (badstuber, schweini, gustavo, muller) o sa pierdem sau facem egal. E dezgustator modul in care pasam inapoi fara nici un fel de idei.

      • Penibil e cuvantul corect. Cand esti dupa o 20 de meciuri identice cu asta in ultimii 2-3 ani din care ori nu am luat nici un punct ori le-am peirdut nu poti sa folosesti decat cuvantul „penibil”. Managementul de la Bayern nu a invatat ca nu asa abordezi echipe care o sa joace defensiv si pe contre.

  6. asta este…………uneori exista atata ghinion incat poti fi oricat de bun…………suntem cei mai buni si vom fi in continuare…………am vazut echipa aia de care m-am indragostit cand aveam putin peste 10 ani……………de azi avem si capitan………….iar un portar………….eu am tot spus ca nu e nimic jucat, orice se poate intampla oricand………….in etapa asta au pierdut ambele echipe de pe primele doua pozitii…………pe frankfurt a batut-o stuttgartul care sufera in ultima perioada…………asteptam sa pice frankfurtul………..locul ei nu este chiar atat de sus, clar……………..delfinii nostri au nevoie de multa experienta inca…………..iar suporterii sunt ca sa-i impinga de la spate, asa cum a facut-o si publicul…………..am tot respectul si pentru public, si pentru echipa………………azi am jucat si cu 4-5 atacanti……………………….am vazut si gol, dar am vazut si cum sutul lui pizza l-a nimerit pe mandzu…………….am privit ultimele minute in picioare………………avem fortza si vigoare, ne mai trebuie precizie cat de multa…………clarviziune si incredere………….experienta……………eu zic ca mergem spre bine…………….

    • Ghinion e cand adversarul primeste 2 penalty-uri din minic, cand ai jucatori eliminati aiurea, cand adversarul marcheaza dintr-o minge deviata aiurea sau iti dai autogol.
      In ultimii ani Bayern e a 2a echipa in Bundesliga, in cupa DFB si in UCL. Locul 2 nu inseamna decat ca dintre toti cei care au pierdut tu ai fost primul. Cand vrei sa castigi trofee nu joci cum o face Bayern.

      • Când adversarul primeşte gratuit penalty-uri, iar arbitrul îţi elimină pentru nimic jucătorii, se numeşte furt. Când adversarul marchează cum a făcut azi Leverkusen (semiluft, respectiv deviere), se numeşte ghinion, cum zice Carol.

        • Se numeste ghinion cand esti echipa de mijlocul clasamentului, domini si pierzi. Daca esti Bayern si intrii pe teren cu singurul scop, victoria, se cheama penibil pt ca ai pierdut la fel finale UCL, de cupa DFB si meciurile cu toate echipele care au jucat in genul asta, cel mai de curand fiind meciul cu Bate.

          Cred ca la Bayern, cam ca la nationala Germaniei, nu intelege nimeni ca un meci in care ai jucat bine si totusi ai pierdut nu valoreaza nici 2 lei. E atat de clar ca atat timp cat vrei sa ai posesia si sa conduci ostilitatile nu poti decat sa ai multe actiuni 1-la-1 din care sa iti umplii adversarul de cartonase cand te faulteaza si doar asa iti poti impune jocul in liniste. Cand trimiti pe teren un 11 fara oameni creativi sau agresivi si cea mai mare parte din posesia ta sunt pase inapoi se cheama doar penibil.

Lasă un răspuns

