Poate fi un nou meci memorabil cu Fortuna

Sâmbătă, la Düsseldorf, putem deveni prima echipă din istoria Bundesligii care bate tot în primele 8 etape ale sezonului. Întâmplător, în compania unui adversar care ne-a mai oferit ocazia unor meciuri memorabile. Contra Fortunei am câștigat ce nu mai câștigasem niciodată (Cupa Germaniei, în 1957), contra Fortunei am pierdut cum n-am mai pierdut niciodată pe teren străin în campionat (7-1, în 1978), contra Fortunei a devenit Augenthaler legendar și ca antrenor, făcând patru schimbări în loc de trei la pauza singurului său meci ca “principal” la noi (2-2, în 1996). Așadar, mai facem o nefăcută sâmbătă? Pentru asta va trebui să străpungem a doua apărare din Bundesliga, cu doar 3 goluri primite în șapte etape. Va lipsi iarăși Robben, încă nerefăcut după accidentare, dar ar putea reintra Alaba, foarte bun marți în naționala Austriei.

15 comentarii la “Poate fi un nou meci memorabil cu Fortuna

  1. Sper sa il vedem pe Alaba iar in primul 11. Daca joaca langa Ribery asa cum a facut-o pt Austria, castigam clar. Ramane de vazut cat din prestanta jalnica din meciul cu Suedia sau cu BATE o sa fie repetata in weekend.

  2. Hehe, eu am mers pe principul: prestatie = rezultat. Degeaba joci un fotbal fantastic 60 de minute si faci egal sau pierzi in celalalte 30 pe modelul ultimei finale UCL sau a meciului cu BATE. :)

    Sper totusi sa jucam bine si sa ramana meciul in cartile de statistica ca inca unul din cea mai lunga serie de victorii consecutive de la inceputul Bundesligii.

  3. Sa vedem da continua seria de victorii acum ca se schimba partitura de adversari… urmeaza meciurile in BuLi cu: Leverkusen, HSV, Nurnberg, H96 deci in sfarsit dam de niste adversare mai reusite.

    • Vlad , părerea mea e că am avut și adversari decenți în aceste opt etape .. să ne amintim de meciurile cu Schalke 04 și Werder Bremen .

      am reușit să urmăresc toate cele opt partide din Bundesliga , echipa joacă excelent în campionat..

      curios e că adversarii de ieri deși au încasat 5 goluri de la bavarezi rămân totuși pe poziția secundă la goluri încasate (8) fiind la egalitate cu Schalke 04

      • S04 a jucat bine si meciul a fost strans. In general am scos rezultate bune contra lor.

        Cu HSV, Nurnberg si H96 am avut multe meciuri grele, ca sa nu mai zis ca dupa trebuie macar sa nu pierdem cu BVB.

        Problema cea mare e cat adversarul jaoca defensiv, organizat, mai face un pic de pressing si ne baga un gol pe contra. In situatiile astea nu am prea fost in stare sa revenim.

Lasă un răspuns

