BATE Borisov – FC Bayern: fiţi voi ochii mei!

N-am să pot vedea meciul, în tren spre Bucureşti fiind, dar nu-mi fac probleme: sunt convins că veţi fi voi ochii mei şi voi afla cum am jucat din comentarii. Vizionare plăcută, aşadar, şi Auf geht’s, ihr Roten!

26 comentarii la “BATE Borisov – FC Bayern: fiţi voi ochii mei!

  1. Din pacate e un joc penibil… zeci de pase laterale si inapoi fara sa ia nimeni initiativa la un dribling sau sa traga de la distanta.
    Avem un adversar care se apara cu toata echipa si noi centram in careu.

  2. Atat e de spus: +60% posesie si rezultatul e ca am luat 2 goluri, e cartonase galbene si adversarul a avut ocazii mult mai mari decat ale noastre. Asta pt lume bucuroasa cu jocul asta de posesie din care Bayern nu face decat sa piarda trofee.

  3. același joc de posesie .. aceleași pase obsesive în lateral și bineînțeles , înapoi la fundași .
    nu și-a luat nimeni angajamentul de a trage la poartă .. ce-i drept BATE Borisov s-a apărat mai tot meciul și a avut 4-5 ocazii mari pe contraatac .. per-total , un meci mizerabil!

  4. 3-1 : asa se intampla cand subestimezi adversarul , uiti ca nu se castiga prin simpla intrare pe gazon si ai o mentalitate de 2 lei !!! Sa speram ca laudatii nostrii jucatori vor lasa capul jos si isi vot da seama ca mai e muuuuulllltttttt pana la finalul sezonului , altfel se va alege din nou praful…!!!!

  5. hmmm……..deci sunt probleme………macar am aflat intr-un moment in care nu e nimic grav…….putem ajusta………..dar macar stim ca avem probleme………….ca ne-am crezut invincibili……………mai bine acum decat atunci cand nu mai avem ce face…………..nasol ca urmeaza meciuri grele in bundesliga………….nu chiar urmatorul, dar apoi urmeaza o serie de vreo 4-5 destul de urata………………se rateaza foarte mult……………..dar va fi ok…………….avem jucatori buni……………

  6. Cata, dupa infrangerea cu BATE, o sa rad 3 zile daca maine pierd si BVB si S04… asta apropos de ideea cu „dupa o runda de victorii si una de egaluri urmeaza una de infrangeri” :)

    • Numai vina ta, la asta m-am gandit dupa infrangerea de aseara.:)

      Tot meciul am dat numai centrari. Nicio idee despre cum sa spargi apararea lui Borisov. Daca tot dai centrari la greu, de ce il scoti pe Mandzukic, de ce sa nu il bagi pe Pizarro langa el si nu in locul lui, de ce sa il scoti pe Martinez, cand puteai sa il trimiti in careu?!?!?! Am trimis o gramada de mingii inalte in careu, toate pentru Shaqiri si Ribery. Foarte inteligent!

      Prostia e mare, domnilor..

      • Tactica a fost absolut jenanta. Nu imi amintesc un singur meci din ultimii 2-3 ani in care Bayern sa gastige contra unui adversar defensiv cu o abordare bazata pe centrari intr-un careu ultra-aglomerat. Mai trist de atat, Lahm si Badstuber au jucat pe banda in timp ce Muller si Ribery au fost mai mult in careu si la fiecare atac, fundasii pasau inapoi. Mai nimeni nu a incercat driblinguri in faze 1-la-1, iar suturile de la distanta au lipsit si ele.

        Asta trebuia sa fie un meci in care Shaqiri si Ribery sa dribleze pe rupte fortand faulturi si scotand cartonase si lovituri libere, iar Gustavo, Kroos si Martinez sa traga de la distanta in timp ce Mario sa astepte sa ajunga mingea la el din devieri. Nu trebuia mai mult.

      • Centrările ca centrările, dar dacă tot le dai, dă-le să ajungă la oamenii tăi! La capitolul ăsta, Lahm a regresat enorm față de primii ani la FCB ca fundaș stânga.

        În rest, două observații:
        1) Suntem prima câștigătoare de C1 bătută de Borisov, care a mai jucat cu alte șase.
        2) Anul trecut, BATE – Barcelona 0-4 și 0-5, cu bielorușii folosind aproape aceeași echipă.

        • Daca la 0-0, Kroos nu dadea in bara cu poarta goala, sunt sigur ca ar fi fost in final un scor demn de Barcelona. Aia ar fi iesit la joc si dupa care ..puteti uita.

  7. Am fost prea mandri, si se pare ca nu e de bine………..toti am fost, si va dati seama ca cei din teren cu atat mai mult…………trebuie sa fim langa ei mai ales in astfel de momente………….cand castiga echipa e simplu……………acum au jucatorii, echipa, nevoie de fiecare dintre noi………………

Lasă un răspuns

