Spuneți-mi că a mers pe apă! Sau poftim, măcar spuneți-mi că a făcut din apă, vin!

Exact, la Javi Martínez mă refer! La câți bani și la câți nervi ne-a costat transferul său, aș fi dezamăgit să-mi spuneți că a debutat și… cam atât! Pentru că n-am văzut circul cu Stuttgart și nici vreun rezumat, sunt chiar curios să aflu părerile voastre. Despre meci, în general, și despre bascul-minune, în special. În plus: sunteți mulțumiți de mercato-ul estival?

14 comentarii la “Spuneți-mi că a mers pe apă! Sau poftim, măcar spuneți-mi că a făcut din apă, vin!

  1. A fost un debut anonim. A pasat ok si a avut o pasa de juma de teren pana la Muller, dar in rest nu s-a vazut. Sper sa-l vedem cat de curand o repriza intreaga, de preferat prima, ca sa aiba ocazia sa joace ceva. A intrat in ultimele 15 minute dar Bayern oprise complet motoarele prin minutul 60 iar cei de la VfB incercau sa nu faca vro miscare gresita ca sa mai ia 2 boabe pe final asa ca in afara de niste pase standard nu prea avea cu ce sa se vada.

    Transferurile au fost ok. Sper ca la vara sa vedem si un jucator creativ adus in lot ca sa-l inlocuiasca pe Robben. Imi pare rau de olandez dar e batran, nu mai face fata si nu reuseste sa schimbe directia unui joc. Shaqiri e un fel de Ribery ceea ce e bine pentru ca jocurile cu echipe deschise ca VfB merg usor, dar cele cu echipe care se inchid bine sunt castigate cu jucatori care fac diferenta 1-la-1.

  2. A castigat doua dueluri aeriene si a facut doua tackling-uri in aceeasi faza. A pasat bine. Parerea mea este ca a debutat bine. Adica, nu prea era nimic de vazut din moment ce nu prea mai juca nimeni din echipa lui Bayern.
    Vlad, eu l-am vazut. Oricum, nu stiu ce asteptari aveti voi de la el, dar nu este un jucator de „floricele”, care sa iasa in evidenta. Munca lui este foarte importanta, dar nu este observata de toata lumea.:D

  3. astept mult mai mult de la javi martinez la banii investiti in aducerea sa
    parerea mea ca nu are calitatea tehnica pentru a fi comparat cu xabi alonso din ce am vazut insa poate compenseaza prin munca
    un jucator de creatie care ar aduce un plus este ozil si cred ca venirea lui modric il poate aduce pe mesut pe banca si n-ar fi rau daca in vara am incerca sa-l aducem

  4. Campania de achizitii nu era prea ok dak nu se incheia cu super transferul lui Javi M. dar cred k trebuie sa fim multumiti , avem un lot valoros , suntem acoperiti pe toate posturile acum speram ca antrenorul sa-si faca treaba si sa implementeze echipei un stil de joc de cel mai inalt nivel ! J.M. a jucat prea putin ca sa faca minuni dar sunt sigur ca ne va ajuta mult …deocamdata Rabdare !!!

Lasă un răspuns

