Supercupa Germaniei: dacă tot îmi serviți rahat, dați-mi cea mai mică porție, vă rog!

Nu mi-am schimbat părerea: Supercupa Germaniei e un trofeu de rahat. Dar altă înfrângere în fața Borussiei Dortmund, a șasea la rând!, ar fi și mai de rahat. Iată singurul motiv pentru care rezultatul meciului de duminică de pe Allianz Arena (ora 21:00, Eurosport 2) nu-mi va fi total indiferent. Nasol e că partida ne cam prinde cu nădragii-n vine, a se citi cu destui accidentați.

Nici statistica nu ține cu noi: am pierdut atât precedenta Supercupă jucată cu BVB (3:4 în 1989; tot Heynckes ne antrena), cât și precedenta Supercupă de la München (1:3 cu Bremen în 1994). Pe de altă parte, acest trofeu e de rahat și pentru că ne poartă ghinion în Bundesliga: am ratat titlul de campioni în fiecare sezon la începutul căruia câștigasem Supercupa (1987-88, 1990-91, 2010-11).

În fine, pentru că duminică debutează o nouă stagiune, s-o prefațăm cu o postfață. Mai exact, cu o afirmație făcută de Hoeness la scurt timp după ultimul meci oficial al stagiunii precedente, jucat tot pe Allianz Arena: o finală de Ligă cu deznodământ de rahat. «Ce v-a plăcut în acest sezon?», întreabă reporterul de la Die Welt. Urmează răspunsul celui mai orgolios om din club:

În drumul spre finala Ligii Campionilor am învins campioanele Angliei și Spaniei și am câștigat cu 7:0 contra lui Basel, adică acea echipă care a scos-o din competiție pe Manchester United. Am jucat două finale și am terminat pe locul 2 în Bundesliga. A fost un sezon bun. Trebuie să fim atenți, să nu ne supraîncărcăm cu presiune. Nu trebuie să gândim mereu doar în superlative.

5 comentarii la “Supercupa Germaniei: dacă tot îmi serviți rahat, dați-mi cea mai mică porție, vă rog!

  1. Stiu ca e o parere nu prea optimista, dar sezonul trecut nu a fost unul optimist: locul 2 in atatea competitii nu inseamna decat ca echipa noastra a fost prima dintre toate cele care au pierdut fie in Bundesliga, cupa DFB sau UCL.

    Dupa un sezon presarat doar cu esecuri si umiliri un fata celor de la BVB, sper ca macar acum sa castige si Bayern ca sa rupa seria de infrangeri.

  2. Ar fi minunat daca am invinge insa totul depinde daca am invatat ceva din 5 meciuri consecutive pierdute,daca iesim cu acelasi stil si motivatie riscam sa ajungem la 6 infringeri
    se pare ca exista probleme in lot,Can cu Badstuber avind o disputa ieri
    In meciurile din Liga Total mi-au placut Shaqiri,Kroos care lucreaza ca un ceas la mijlokul terenului dar ma ingrijoreaza tot mai mult forma lui schweini,pare inca demoralizat dupa un sezon ratat

  3. Mai e si chestiunea de moral: daca incepem noul sezon cu o infrangere cu BVB, multi se vor gandi ca la sfarsitul sezonului vor avea un deja-vu… asa ca nu conteaza in ce competitie se joaca – tre’ sa le rupem capul…

  4. Prima repriza a fost mult mai aproape de ce imi doresc de la Bayern. Cand te bat meci de meci adversari care joaca cu o echipa asezata scurt ai nevoie de agresivitate, situatii 1-la-1 si pase in spatele apararii care sta foarte sus, ocazie cu care sa profiti de jucatorii rapizi pe care-i ai.

    Din pacate repriza a 2a a fost destul de haotica (pana in minutul 75 cand am renuntat sa ma mai uit).

    Concluzia e simpla: Mandzukic, Can si Dante au jucat substantial peste ce ma asteptam de la ei pentru primul meci oficial si asta ma bucura mai ales ca sper sa-i vad jucand mult mai multe meciuri ca titulari (Can la mijloc nu in aparare). Din pacate nu l-am prins pe Shaquiri ca sa-mi fac o parere meciul asta dar are un potential foarte mare pt Bayern ca jucator agresiv, rapid si cu multa personalitate, gen Mandzukic.

    Sper sa vad un Bayern determinat meci de meci, cu cat mai putine pase inapoi si pressing pana la ultimul fundas si la portarul advers asa cum ne faceau BVB si Gladbach sezonul trecut.

Lasă un răspuns

