Boul este întotdeauna subalternul

S-a zvonit că Nerlinger a fost îndepărtat și din cauza faptului că a ratat transferul lui Reus. Au existat însă și angajați ai clubului care au fost muștruluiți serios de șefi, chiar dacă le îndepliniseră prompt cerințele. Dovadă este o anecdotă referitoare la angajarea antrenorului Zlatko Cajkovski în 1963, campion al Germaniei cu FC Köln un an înainte. Cel care povestește mai jos (via «Bayern Magazin» din 16 octombrie  2010) este Willi Otto Hoffmann, la vremea respectivă șeful finanțelor în domnia exigentului președinte Wilhelm Neudecker.

Aflând că Zlatko va deveni liber, Neudecker m-a însărcinat să închei un contract cu el. Prin urmare, ne-am întâlnit și am discutat despre salariu, despre locuință și despre mașină. Când totul părea clar, Zlatko a spus: «Trebuie să vorbim despre primele pentru promovarea în Bundesliga și pentru câștigarea Cupei Germaniei». Okay, m-am gândit eu, nici o problemă.

Zlatko a continuat, însă: «Și cum e cu prima pentru câștigarea campionatului?». În regulă, mi-am zis, omu’ e optimist. Dacă reușește asta, poate încasa banii, chit că noi jucăm de-abia în liga a doua. Dar Zlatko nu se mai oprea: «Cu prima pentru o cupă europeană cum rămâne?». În momentul ăla am simțit că mi se face puțin rău și m-am sfătuit rapid la telefon cu președintele Neudecker. Nici până astăzi n-am uitat răspunsul acestuia: «Dacă reușește asta, dați-i un milion de mărci!».

Imediat după aceea, am bătut palma cu Zlatko pentru o sumă de zece ori mai mică. Mai are rost să vă povestesc? Cu el antrenor nu doar că am promovat, dar am câștigat și Cupa Germaniei în 1966 și în 1967, plus Cupa Cupelor în 1967! După această ultimă victorie țin minte că Neudecker a urlat într-o ședință: «Care-i boul care a încheiat un astfel de contract cu antrenorul?».

8 comentarii la “Boul este întotdeauna subalternul

  1. Ohohho, pai daca nu ai avut parte de asa ceva inseamna ca nu lucrezi/nu ai lucrat, niciodata la un patron, … astfel de „smecherii” le primesti destul de des. Deci de acolo am invatat si noi chestiile astea.

  2. Din infrangerea cu Werder au iesit cateva chestii bune:
    * Shaqiri paresa dea randament bun
    * Petersen pare sa se indrepte spre un sezon buna
    * BVB nu mai are ocazia sa ne umileasca inca odata sezonul asta
    * E clar, inca de la inceput, ca apararea e prastie la Bayern
    * A fost doar o intamplare ca Neuer a stiut in UCL sa stea pe loc si sa sara doar dupa ce vede incotro pleaca mingea. Sunt de parere ca nu stiu cum sa reactioneze la penalty-uri.

  3. e prea devreme sa dai verdicte, Vlad!
    Apararea e varza cand o sa fie penibila cu titularii pe teren!
    momentan avem ghinion la accidentari
    Neuer a aparat cand a trebuit! Nu te lega de EL! Cand spui ceva reactionez instant.
    baiatul asta a dat lectii de caracter cand A CONTAT si tu reactionezi ca nu a aparat in amical sau ce naiba o fi meciul cu werder?
    Nu dau 2 bani pe meciul cu werder
    PUNCT
    Vb dupa primul meci de champ league
    pana atunci PIERDEM VREMEA !

Lasă un răspuns

