Slabe șanse să mai vină cineva

Sport Bild a publicat astăzi un interviu cu Rummenigge, sub titlul «Sammer are permisiunea de a cumpăra». Pentru că articolul cu pricina nu e de găsit online deocamdată, am adunat câteva pasaje găsite pe alte site-uri (sursa 1 și sursa 2). Afirmațiile de mai jos mă fac să cred că am cam terminat-o cu transferurile pe vara asta, dar cine știe? Poate mă contrazic noul director sportiv și antrenorul.

Avem dubluri pe fiecare post.

Dacă ei (Heynckes și Sammer) vor considera că mai e nevoie, au permisiunea din partea mea și a lui Karl Hopfner (să cumpere).

Luând în considerare lotul actual, stăm mai bine decât anul trecut, ținând cont chiar și numai de atac.

Dortmund a transferat un jucător pe nume Kirch, dar la noi trebuie să vină întotdeauna X și Y pentru 40, 50 de milioane? Ceilalți nu sunt întăriri? Nu pot fi de acord cu o asemenea părere!

(Robben) rămâne aici. Sută la sută.

14 comentarii la “Slabe șanse să mai vină cineva

  1. Adevaratul castig al sezonului e sa vedem jucatorii noi in lot castigandu-si locul in primul 11 si asa eliminand din oamenii cu mentalitate de pierzator.
    * Dante langa Badstuber in centru
    * Alaba ca fundas de banda
    * Shaqiri, Weiser si Emre Can lla mijloc

    ….. si poate Jupp invata sa-si puna jucatorii sa joace mai agresiv pe un 4-4-2 sau 4-3-3 cand e vorba de adversari ultra defensivi

    • Beckenbauer exagerează, după umila mea părere. I-a luat ochii Khedira (doar) pentru că Schweinsteiger nu a fost apt sută la sută nici fizic, nici psihic. Iar la Real mi s-a părut mai degrabă timid printre cocoși ca Ramos sau Pepe. A, da, e de dorit în locul lui Gustavo, dar nu e scula sculelor.

      • Cred ca afirmatia lui Beckenbauer o sa ne arate din ce sunt facuti jucatori de la Bayern. Daca Schweini raspunde prin prestatii la nivel inalt, raspunsul e corect, iar daca lipsa de chef si atitudinea de loseri continua, atunci Kaiser-ul a avut dreptate cu sugestia schimbarii.

        Eu sper ca Emre Can sa isi castige locul in primul 11 la mijlocul terenului si sa se dovedeasca un fel de Sahin la BVB.

Lasă un răspuns

