Banc! Banc!

Judecătorul, către acuzat: Am o veste proastă și una bună pentru dumneavoastră. Aia proastă, mai întâi: ați fost găsit vinovat și v-am condamnat la moarte prin împușcare. Acuzatul, palid: Și vestea bună care e? Judecătorul: Va trage Robben!

3 comentarii la “Banc! Banc!

  1. :))))))))))))))))…..bun!
    eu imi doresc de la euro sa castige oricine altcineva IN AFARA de Germania si Olanda
    Am un plus pt Franta deoarece este franck acolo

    Nu tin cu germania si olanda dintr-un maaaare motiv subiectiv: ma simt(ca fan) tradat si frustrat CA NAIBA dupa finala si nu le doresc jucatorilor care m-au tradat sa cunoasca bucuria unui mare trofeu
    Pur si simplu sunt dominat de acest sentiment

    Nu vreau sa ii mai vad pe: plangaciosul(schweinsteiger) ratangiul dobitoc(robben) adolescentul cu privire de retard(kroos) etc

  2. da bancul e bun dar ar putea avea si alta forma
    Acuzatul, palid: Și vestea bună care e?
    Judecătorul:Vei fi impuscat de tymoschuk sau kroos
    apropo,se pare ca muller nu este cu multumit cu statutul de rezerva si nu exclude un transfer la inter milano

Lasă un răspuns

