Ștefan comentează finala Cupei Germaniei

Ștefan, da, unul dintre prietenii blogului și participant la concursul de pronosticuri. Am discutat ieri și, printre altele, mi-a dat titlul acestui articol :). Cine prinde Dolce Sport va avea ocazia să-l audă mâine, de la ora 21:00, comentând meciul cu Dortmund alături de Emil Grădinescu, în direct de la Berlin. Cum n-am programul în grila tv, voi căuta un stream pe net ca să-l ascult. Haideți să-i urmărim evoluția și să-i spunem aici cum ni s-a părut; dacă vom reuși să fim cât de cât obiectivi, sunt sigur că părerile noastre îi vor fi de folos.

În privința confruntării de pe gazon, doar trei chestii:

  • Sunt curios să văd cum o vom aborda: dând totul, agresiv, sau precaut, încercând să ne ferim de accidentări? Am convingerea că această dilemă există și în subconștientul jucătorilor, chit că unii dintre ei s-au dat războinici, amenințând că-și vor lua revanșa pentru eșecurile din ultima vreme în fața Borussiei. Dar chiar e posibil să nu te gândești deloc la finala Ligii?
  • Apropo de recentele insuccese, cam dese, cu Dortmund: dacă – Doamne, ferește! – ne bat iarăși,  vor putea spune că ne-au făcut ce le-am făcut noi în perioada 1968-1970, când i-am ars de cinci ori consecutiv.
  • Punând la socoteală și faptul că îi putem împiedica să facă primul event din istorie, ajung la concluzia că avem destule motive să ne dorim mai mult victoria.

Auf geht’s ihr Roten!

64 comentarii la “Ștefan comentează finala Cupei Germaniei

  1. Sper sa ii invingem intrucat o victorie sau o infrangere urmeaza sa cantareasca greu in pregatirile pentru finala ligii si avem si ocazia sa folosim toti jucatorii sustendati in UCL.

    Sunt tare curios sa-i aud comentariile lui Stefan si sper sa dau de un stream cu meciul de pe Dolce.

    • merci de info, eu chiar am dolce dar nu stiam ca transmit ei meciul, oricum ma uitam la nemti, dar asa hai ca dau pe dolce……………cum dracu sa nu avem motive sa castigam????????????????????????????????????

  2. Sper sa nu faceti vreo prostie cu Dortmundul si sa va accidentati vreun jucator de baza, scopul e sa castigati Liga, f*** DFB Pokal! In alta ordine de idei, rau ati ajuns daca scormoniti pana in anul 1968 sa cautati victorii back2back impotriva Borussiei:-)) just kidding:-) Nu veti demonstra nimic castigand Cupa, conform axiomei fotbalistice aparute in patria inventatorilor fotbalului, the table does not lie, Dortmundul a fost mai bun ca voi (si) anul asta. Insa succes in finala CL! Daca nu sunteti cea mai buna echipa in Germania, macar sa deveniti oficial cea mai buna echipa in Europa!:-)

  3. da …vreau sa castigam maine dar si dak luam 5 maine si castigam CL nu e nici un deranj !
    @Coys noi scormonim doar sa gasim o motivatie pt cupa …avem alte treburi mult mai interesante decat eventul pe care Bvb nu la atins never . Oricum vom castiga CL si ne vom piSha pe ei indirect !!!

  4. heynckes a zis ca are antidotul pentru a-i bate pe dortmund,pare-mi-se asa a zis-o si cu real si nu a dat gres
    parerea mea e ca in meciul cu dortmund avem nevoie de un ribery in zi mare caci atacind pozitional nu le punem prea mari probleme sau cel putin nu le-am pus pina acum
    sa Dea Domnul sa cistigam ambele meciuri

  5. sa speram………..sa nu uitam ca acolo era cam invers…………adica frankfurt era the best of all time si bayern a luat dfb pokal pentru prima oara………………..dar sa speram ca e semn bun………………………

      • Nu o sa se intample ca si celor de la Leverkusen, noi stim sa jucam altfel dar doar in meciurile de CL, cred ca incet, incet si ‘trio-ul’ o sa o lase mai moale cu Bundesliga, si se vor concentra pe CL, campionatul fiind un fel de back-up.

  6. mare noroc mai au prapaditii astia,de unde naiba au aparut pocitaniiele astea de kagawa sau blasicowski si ne fac meci de meci,chiar nu intelg sa-l bati pe marele Mourinho si sa pierzi de la un psihopat ca klopp

    • Cand o echipa te bate a 5a oara si pierzi 10-15 meicuri exact in acelasi stil nu e vorba de boroc. Bayern nu stie sa joace contra echipelor care joaca scurt, preseaza si joaca mai ales pe contre si sunt sanse fantastic de mari sa ne bata rau si Chelsea pt ca joaca exact la fel.

    • nu se pune asa problema Liviu………..kagawa e unul dintre cel mai bine cotati japo, iar kuba e unul din cei mai buni polonezi daca nu chiar cel mai bun………….si klopp asa cum e el are un suflu extraordinar…………..nu avem ce ne supara pe ei, doar nu o sa joace ei pentru noi……………normal ca mi-e ciuda…………….se pare ca avem nash, asa cum real a avut nash pe barca multa vreme………….nu ai vazut ce aerieni am fost la toate golurile????????? vai de curu nostru……………sunt foarte determinati…………….cel putin asa par……………ori ii determina cineva pe ai nostri in pauza, ori ne determinam pentru urmatorul meci deja………………….

      • ai dreptate dar chiar nu-i mai suport pe galbanarii astia,imi stau in git cu tot cu marele lor talente si cu gorila aia de klopp,pfffffff da chiar nu e corect sa pierdem a cincea oara

        • iti dai seama ca ma pun serios pe baut de pe acum…………ma tot gandeam sa merg in munchen pentru finala UCL, ar mai veni un prieten cu mine, asa sa sarbatorim acolo prin centru, ca bilete ciuciu, desi am incercat cu un fan-club de acolo………….acum stau si ma gandesc nu cumva sa ne-o traga boa si peste o saptamana ca si mor……………….

        • Vina nu e a lor ci a conducerii, andtrenorului si jucatorilor de la Bayern. BVB, ca si Mainz si Gladbach profita de o tactica la care Bayern nu are raspuns si mi se pare perfect normal sa continue sa o faca cat Bayern nu reactioneaza

  7. pfoai………….nu stiu de ce am zis mereu ca boateng e in aer…………….vai de ………………. cum dracu nu????????? ca boa joaca si in finala UCL fir-ar…………nu stiu la ce pizde se gandeste el acum dar sper sa le uite intr-o saptamana…………….groaznic ce pe spate e, si luiz e in aer…………….nu asa au jucat cu real………………iar pruncii borussieni par foarte motivati………………naspa……….eu zic ca pe seara asta e cam clara treaba…………..ar fi bun un pic de spirit de stuttgart, altfel……………oai ce ciuda mi-e pe boa……………si inca pe portarul lor de rezerva nici nu l-am incercat………………………….

    • pfoai………..e chiar bataie de joc………..sper din tot sufletul sa nu patim asa ceva in finala UCL, mai ales ca imi fac deja planurile de a merge la munchen sa fiu pe acolo prin zona centrala………….ca bilete ciuciu………..desi am incercat printr-un fan club din germania………dar si cei de acolo abia reusesc sa isi faca rost de bilete, mai mult nu………….

  8. eram sigur vlad ca trebuia sa spui ceva negativ de finala Champ League
    vad tot felul de paralelisme etc
    Avem un complex dortmund…..atat
    Asta este un meci si peste 1 sapt va fi altul
    eu imi doresc urecheata
    nu ma doare deloc finala de azi
    doar ma enerveaza dortmund. atat
    dortmund va apune curand
    noi vom ramane tot aici

    pt mine dortmund nu exista
    noi am batut marele real

    • Dane, e destul de simplu. Daca luam finala au meritat ultimele 2 sezoane dezastruoase. Daca pierdem finala avem o echipa de loseri de la conducere la jucatori si BVB merita sa ia campionatul si cupa si urmatorii 3 ani.

    • dane, eu sper ca dortmund sa fie din ce in ce mai buna, sa joace in UCL ca posedatii…………e si in interesul nostru ce dracu…………….vezi cum e in spania si in anglia care deocamdata au mai multe echipe in ligi decat germania…………..dar noi sa fim peste bvb oricat de buni ar fi ei………..eu le doresc sa fie buni si sa reziste cat de mult, sa bata pe oricine oricand, iar noi sa-i batem la orice ora……………eu asta prefer………………..

  9. noah………..si neuer………….asta este…………..o zi proasta pentru toti……………..cand dracu am luat 5 goluri ultima data???????????????? pfoai…………………..io ma pun sa beau serios…………………

  10. Si Neuer ii de clasa mondiala (la gafe) asa si cum este la parat goluri clare. N-ui stres, finala CL este a noastra, este absolut imposibil sa o pierdem, astrele s-au aliniat pentru Bayern, dupa 19 mai 2012, se vor scrie povesti despre aceasta echipa, cea care a respectat toate conditiile impuse de catre toate forurile nationale si internationale, a ajutat echipe cu jucatori, a salvat echipe de la faliment, si totusi au castigat Champions League. Baietii acestia vor scrie istorie

    • io draci, ca au fost probleme la sonor la dolce asa ca m-am uitat pe zdf…………catre final am auzit si pe dolce dar ma durea deja undeva de ce comenteaza el…………….daca e pe note, da-i cat vrei din partea mea……………da-i 10 daca vrei……………….m-am tot uitat azi la cupa asta, futem-as in ea de cupa…………….e faina……………pizda ma-sii de cupa…………………..dar galbejitzii au vrut-o mai mult din pacate…………….sper ca ai nostri chiar vor elefantzika ca eu chiar vreau sa imi fie desuete toate emblemele mele cu patru stele de pe lucrusoarele pe care le-am tot strans……………inca mai am si cu trei stele……………………pizda mamii lor de stele…………………….

    • Mda am auzit cate ceva din comentariu …era loc de mai bine la capitolul informare (ma refer la jucatorii care nu au drept de joc in finalasi mai erau cateva aspecte ) Sper sa nu fie suparat pe mine Stefan acum…sper sa te mai auzim curand !!!

  11. Va salut… din nefericire, domnilor, desi in Germania ai spune ca ar curge cabluri si bitzi cand vine vorba de tehnica, ei bine, nici vorba… baietii de la Deutsche Telekom au stricat-o grav chiar inainte de inceputul meciului si abia la puaza au reglat-o…asa ca, din nefericre, prima repriza wasn’t ours…a fost comentata de la Bucuresti…critici astept doar pt ce s-a intamplat dupa pauza…:)
    Gorjene, depinde cat ai ascultat…;)

      • O sa iti spun mai multe la o hefe…dar, asa pe scurt: un meci fabulos, niste fani uluitori (ai lor, ca ai nostri parca venisera la teatru… ), un stadion magnific dar rece (si in care te-ai astepta sa rasune numai Wagner), ei cu un trident ofensiv formidabil si contraatacuri ucigatoare, noi cu un Boateng din alt film… dar s-a vazut clar ca pe ai nostri i-a durut la bascheti de meciul asta…aia alergau ca posedatii dupa primul event, ai nostri, sunt convins, nu se gandeau decat la Lampard, Cech, Kalou si restul…
        Dar atmosfera…atmosfera ca asta nu am vazut NICIODATA…. 75.000 de fani in, vreo 10.000, daca nu mai multi, out… cand au inceput ai lor sa sara ca pe Signal Iduna Park, mi s-a facut parul maciuca… au avut 300.000 de cereri de bilete, ai nostri, doar 120.000…
        Parerea mea este ca jucatorii lui BM au tratat meciul ca pe o obligatie nu ca pe o sansa de trofeu…adica exact ceea ce s-a temut Heynckes…
        Robben a stricat multe in prima repriza, Ribery a fost din nou sufletul echipei, iar Schweinsteiger este un nebun – facea sprinturi din defensiva spre atac din 3 in 3 minute…
        Iar au am facut poza cu Effe care a stat la 1 metru de mine…:))

    • Mea culpa Stefan ! Reprosurile au fost pentru prima repriza ! Dupa pauza ….nu prea am ascultat pentru ca ma deraja galeria lui BVB si asa ca am dat drumul la muzica si bautura :)

  12. Am inteles ca la ceva Euro U17, Germania, a ajuns in finala, datorita unui gol marcat impotriva Poloniei de catre Goretza, un super talent al lui Bochum, dar deja acontat de Bayern.

  13. intr-adevar e bun Goretzka dar pustiul Max Meyer de la Schalke e super
    nu prea cred ca ai nostri erau cu gindul doar la meciul cu chelsea,oricum e vorba de orgoliu si sa pierzi a 5 oara de la aceeasi echipa nu e placut

Lasă un răspuns

