Pe aici nu se trece: Münchenul a fost, este și va fi coșmarul tău real, Madrid!

M-am abținut să scriu imediat după fluierul final, ca să evit o gogomănie născută din entuziasm. Nici acum, la câteva zeci de minute trecute de la sfârșitul partidei, nu garantez că sunt suficient de obiectiv. M-au încântat ai noștri, care au demonstrat că pot juca de la egal la egal cu o formație atât de lăudată, și m-a uns pe suflet golul chinuit al lui Gomez, parcă în ciuda celor care susțineau că nu este decisiv și nu marchează decât în poarta unor adversari modești.

Dar suprema satisfacție mi-a oferit-o faptul că marele Real Madrid nu a reușit, nici din a zecea încercare, să câștige la München. Din acest detaliu se va hrăni orgoliul meu destul de mult timp de acum înainte, indiferent de care va fi rezultatul meciului retur. Am postat deja citatul de mai jos într-un comentariu la postul precedent, dar nu găsesc nimic mai potrivit, așa că îl voi repeta. Pregătindu-mă să mă delectez cu articolele din As și Marca ;), îi dau cuvântul lui Roberto Carlos:

Presiunea de acolo e mereu uriaşă. Se simte şi în vestiar. Am jucat aproape cu toţi granzii Europei, dar pentru mine contra lui FC Bayern, la München, a fost cel mai greu de jucat şi de câştigat.

25 comentarii la “Pe aici nu se trece: Münchenul a fost, este și va fi coșmarul tău real, Madrid!

  1. E prea putin pentru ceea ce ne dorim… nu mai vreau doar o victorie la Munchen, nu vreau doar o calificare in finala…in istorie exista 3 echipe care au castigat C1, C2 si C3… Bayern este una dinte ele… vreau sa fie si a treia care se impune in finala pe propriul teren, dupa Real Madrid si Inter…ambele acum 50 de ani

  2. Dragii mei,
    A fost bine, chiar foarte bine!
    Remarca despre Gomez mi-o asum :)
    Repet ce am scris si mai devreme, cind l-am vazut pe Frank facind recuperari in careul nostru mi-am dat seama ca va fi bine. Si, zau ca sint optimist pentru retur. Pe cuvint de onoare!

    WE ARE BAYERN!!!

  3. AS: ”Un Allianz Arena roșu, plin ochi și fierbând. Așa își imaginează madrilenii infernul. Și așa l-au trăit pentru a nu se știe a câta oară”.
    MARCA: ”Sunt lucruri care nu se schimbă niciodată și germanii sunt întotdeauna germani”.
    Priceless! :)

  4. Ma bucura mult victoria dar raman la parerea ca importanta e calificarea si cred ca ne ajuta ca realul are de jucat cu Barcelona desi ramane de vazut daca nu se inteleg la un meci lejer ca sa se poata axa pe returul in UCL.

    Pentru cine isi aminteste, in 2005 Mourinho a pierdut cu Chelsea la Munchen dar s-a calificat mai departe in UCL. http://tinyurl.com/bayern-chelsea

    • Situația a fost puțin diferită atunci, pentru că Mourinho câștigase prima manșă și își permitea să piardă la limită returul. Acum nu-și mai permite nici măcar egalul. În privința ”meciului lejer” aranjat între Barca și Real, cred că glumești.

      • Eu m-am gandit cam asa: Barca are toate cartile in mana pentru ca trebuie sa joace Miercuri si Marti in UCL si intre in La Liga. Daca pierd meciul cu Chelsea au toata motivatia sa nu-si extenueze jucatorii cu Realul, iar Mourihno s-ar bucura de un egal si jucatori odihniti pt meciul cu Bayern. Pe de alta parte daca Barca castiga lejer cu Chelsea, asa cum se asteapta toata lumea, atunci banuiesc ca o sa dea totul in meciul cu madrilenii.

  5. variante pentru retur: RM-FCB 0-0, 1-1, 2-2, 3-2………………..reusim oare unul din aceste rezultate??? Sper numai sa nu luam gol in ultimele 5-10 minute!!!

  6. eu zic ca indiferent de rezultatul din el clasico,de oboseala acumulata,miercuri vor fi 100% pregatiti pentru marea confruntare
    cit despre primul meci pe linga ribery si kroos mi-a placut mult luiz gustavo,excelent brazilianul in deposedari si acopera foarte bine spatiile libere
    cit despre defensiva cred in continuare ca boateng e veriga slaba,in unele momente parca uita de plasament si joaca oarecum haotic,in timp ce badstuber a facut un meci bun
    acuma nu ne ramine decit sa speram la un duel cu chelsea in finala,ar fi frumos

    • ma bucura faptul ca Gustavo si Kroos sunt tot mai cosntanti dar cel mai tare ma incanta faptul ca Alaba creste rapid in performanta si constanta.. Bayern nu a mai avut un duo de fundasi de banda de top de la perechea Lizarazu-Sagnol :)

  7. Alaba e beton, insa si pe mine ma ingrijoreaza centrul apararii, cel vizat fiind boateng, cred ca acolo e deranj mare. O alta buba mare este faptul ca nu avem banca de rezerve. Totusi, cred ca ne vom califica in finala si sper ca vom juca cu chelsea, la ora actuala nu cred ca putem sa batem barca, tocmai din cauza centrului apararii, nici badstuber, si mai putin boateng, nu pot face fata ruperilor de ritm ale barcei, sper sa ma insel.

    • E clar de mutl ca ne lipsesc niste fundasi centrali de top si rezerve pentru ei, rezerve pt fundasii de banda, rezerve pentru Robbery si pt Gomez.

      Mai trist e ca, daca trecem de Real, s-ar putea sa jucam finala fara vro 7 jucatori care sunt la un cartonas de suspendare.Badstuber, Alaba, Mueller, Gustavo, Kroos, Lahm & Boateng

  8. sa admitem o situatie de-a dreptul ingrata cu Badstuber,Gustavo,Boateng suspendati pentru meciul din 19 mai,atunci cu cine am juca ca funasi centrali?

  9. chiar daca chelsea a scos un 1-0 mai bun decat 2-1 al nostru, cred totusi ca noi avem sanse mai bune decat chelsea………..parca totusi real nu e atat de buna acasa ca si barca………..eu asa retin din ultimele lor meciuri………..ma insel???????????

  10. SUNT FOARTE FERICIT PENTRU VICTORIA LUI BAYERN CUM NU AM MAI FOST NICIODATA.
    NU INTELEG DE CE TOATA LUMEA E OBSEDATA DE REAL SI BARCELONA.
    MI-A PLACUT JOCUL LUI BAYERN IMPOTRIVA REALULUI
    BAYERN NU E AJAX.LYON DINAMO ZAGREB CSKA SAU APOEL NICOSIA
    CHELSEA NU E PLZEN BORISOV SAU LEVERKUSEN
    CE A FACUT PITICUL DE MESSI PE CARE TOTI IL LAUDA?A JUCAT CONTRA LUI CHELSEA:)))
    RONALDO LA FEL

    ACUM MA IRITA LA MAXIM FAPTUL CA TOTI CRED CA REAL SPULBERA PE BAYERN IN RETUR CEEA CE NU CRED
    PE CE PRONOSTIC MIZATI?
    EU MIZEZ PE O VICTORIE A BAYERNULUI CU 2-1
    IAR IN CELALALT MECI CRED CA SE VA TERMINA 0-0(BARCELONA VS CHELSEA)

    • Calmează-te, nu mai încerca să înțelegi obsesia pentru Real și Barcelona și roagă-te să iasă bine miercuri. Va fi un meci în care imposibilul nu există. Prin urmare, se poate și să fim spulberați, dar și să ne calificăm.
      Încă ceva: nu te mai lua aiurea de Messi. Cine nu l-ar vrea în echipă?

  11. spulberati?sa fim seriosi.in cel mai rau caz se va termina 1-0 pt real.
    bayern nu e malaga.sau tarragona
    referitor la rugat.nu are legatura cu fotbalul
    Messi e mare doar cu echipele meci.s-a vazut cu chelsea.s-a vazut cu milan( din 11 m poate inscrie orice prost)
    in meciuri de astea se vede valoarea unor jucatori pupati in cur
    real madrid vs bayern 1-3 scor final

Lasă un răspuns

