Și vor mai rămâne trei

In-cre-di-bil meci la Dortmund! Am simțit, am simțit ceva, d-aia am și pus X la concursul de pronosticuri. Am mirosit egalul cum l-am mirosit pe ăla de la Augsburg (da, știu, mă laud singur). Danke, Stuttgart, danke sehr! Nu pot să cred, nu vreau să cred, pur și simplu nu-mi pot imagina că mâine nu vom profita. Cu curul, cu nasul, cu orice, la Nürnberg trebuie să dăm un gol mai mult ca adversarul. Și vor mai rămâne trei puncte amărâte, și vom avea iar totul în mâna noastră, și nu voi mai avea răbdare numărând zilele până la meciul direct cu Borussia… Așa că: auf geht’s ihr Roten!!!

15 comentarii la “Și vor mai rămâne trei

  1. Nu am vazut decat prima repriza ,am pierdut tot ce era mai interesant si dar park am simptit (mai mult dorit ) sa se termine egal . Park prea o luasera razna comentatorii cu Borusia , ma enervasem la culme ! Lasa ca le aratam noi de unde vine smekeria –o sa castigam pe ,,cel mai frumos stadion din Bundesliga „ :)) si apoi si la Berlin :))

  2. vai de capul meu ce program, tocmai ma uit ca nu avem rezerve nimic nimic, si avem o gramada de meciuri una dupa alta tot la 3-4 zile diferentza, si asta pana la finala dfb………groaznic………..si ma omoara contentzii si pranjicii astia ai nostri………..nu mai vorbesc ca pe petersen nu putem conta absolut deloc………….groaznic………acum cred ca gasesc raspunsuri la problemele noastre…………..la oboseala asta cronica………pfuuuuuuuuuu……sper ca din vara sa avem acolo un 5 jucatori care sa poata intra oricand si sa acopere locurile titularilor………plus ca ne toaca astia toti de ciomagari si cotonogari ce sunt, ca nu sunt in stare sa joace cu noi numai asa ca ne toaca pur si simplu jucatorii si ne omoara cu tot felul de faulturi brutale si ami putin brutale…………fir-ar…………la meciul bvb-vfb am scos un urlet la golul nr. 8 de parca a fost gol dat de fcb, dar de fapt a fost gol dat (si) pentru fcb…………….ne trebuiesc neaparat 5 jucatori de calitate pentru sezonul urmator……………………….

  3. ne rup picioarele scarbele aea de la nurnberg ! e greu fara ribery , schwainstager -avem lot subtire e greu sa ne tina pana la final , dak se accidenta si boateng avem probleme mari !

  4. zambesc acum gorjene, ma gandesc cum ai spus scarbele, si ma gandeam ca cine stie ce scarbe te-au controlat si pe tine la picioare………………..sanatate maxima sa ai, si sper sa zambim impreuna peste 12 minute, ca atat mai este………….dar cel mai bine e nu sa zambim, ci sa radem in hohote la finalul competitiilor………..BAFTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • poi da ..tot niste scarbosi au fost , nici macar nu aveam voie sa jucam cu alunecari
      Greu meci a fost , am tremurat pana la fluierul de final….bine ca s-a terminat cum am dorit noi !!!

  5. Bine că s-a terminat, că ce-am mai tremurat… Recunosc că l-am boscorodit ca niciodată până acum pe Heynckes, din cauza deciziei de a odihni câţiva titulari taman când ni se oferise ocazia să ne apropiem de lider.

  6. asta este, acum vad si eu ca nu prea are ce face, desi tot el e vinovat ca nu are banca……….tot stau sa ma gandesc de unde dracu i-o mai fi strans pe cativa dintre ei…………e diferentza de la cer la pamant intre titulari si rezerve…………..daca joaca cu rezervele ar sta undeva de la mijlocul clasamentului in jos……………greu a fost da, bine ca-i bine, acum clar avem doua competitii in mana, iar daca pierdem, pierdem numai pe mana noastra, iar adversarul e acelasi, doua finale, pentru doua trofee……………..pfuuuuuuuuuuuuu cald e……………………

  7. Pentru meciul cu Dortmund ar trebui sa il avem pe van Bommel sau sa reintre in forma Schweinsteiger, pentru ca altfel nu stiu cum vom putea castiga. Este un meci pentru titlu dar Borussia are la indemana 2 pronosticuri, iar noi avem si meciuri de CL.

    • orice va fi tot fcb e mai buna…………chiar daca nu va lua nimic anul asta…………..e groaznic ce program avem……..infernal………….sper sa castigam ceva desi e teribil de greu…………………mor cand ma gandesc la dublele cu real si bvb………….pfuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu………..si iar mor cand vad ce banca avem………………daca castigam orice e mare lucru, ca de fapt am face-o cu 11 oameni si nu cu 20 ca ceilalti……………….greu, greu, foarte greu……………….eu ma gandesc deja la ce va fi peste 2 ani, pe cand terminam de platit si catre allianz datoriile…………..degeaba, echipa noastra nu e ca celelalte, care castiga trofee inglodate de datorii (nu vb aici de bvb)………………….doamne doamne greu e anul asta…………………

Lasă un răspuns

